Sistemul DRS va fi folosit în două zone începând din Canada
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
FIA a anunţat vineri la Barcelona extinderea regulamentului pentru sistemul DRS (Drag Reduction System), care permite ajustarea aripii spate în timpul curselor pentru a mari şansele de depăşire.
Dacă până acum sistemul putea fi folosit într-o singură zonă a circuitului, FIA a anunţat că începând de la Marele Premiu al Canadei tehnologia va fi disponibilă în curse în două zone distincte ale circuitului, separate printr-un singur viraj.
Astfel, în cursa de la Montreal, piloţii vor putea activa DRS-ul pe linia dreaptă dintre virajele 11 şi 12 şi pe linia dreaptă de start-sosire. În schimb, în Marele Premiu al Europei, zonele pentru DRS vor fi cuprinse între virajele 10 şi 12 şi, respectiv, 14 şi 17. Totuşi, zona de detecţie pentru utilizarea DRS-ului va rămâne singulară.
"Zona de activare a DSR-ului pe fi pe ultima linie dreaptă şi pe linia de start-sosire. Va fi o singură zonă de detecţie. Detecţia iniţială va fi după virajul 10, iar apoi piloţii vor mai avea o şansă pe linia dreaptă", a explicat Charlie Whiting, directorul de curse al FIA.
Decizia de a dubla numărul zonelor de utilizare pentru DRS vine ca urmare a unui nou software dezvoltat de FIA care să permită utilizarea senzorilor specifici în mai multe zone ale circuitului.
Tehnologia a devenit disponibilă înainte de Marele Premiu al Turcia, însă FIA a decis ca Montreal este cel mai potrivit circuit pentru extinderea regulamentului. Astfel, piloţii vor avea în continuare o singură zonă de utilizare pentru DRS în cursele din Spania şi Monaco.Via | Autosport
Comentarii (1)