Sistemul DRS, utilizat pe linia dreaptă de start-sosire la Suzuka
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
FIA rămâne consecventă utilizării unei singure zone de detecţie şi utilizare a sistemului Drag Reduction System (DRS) şi pentru Marele Premiu al Japoniei de la sfârşitul acestei săptămâni.
Forul mondial nu a făcut încă un anunţ oficial pe acest subiect, însă Xevi Pujolar, inginerul de cursă al lui Pastor Maldonado, a dezvăluit în cadrul unui preview al echipei Williams localizarea exactă a celor două zone.
Astfel, punctul de detecţie va fi amplasat imediat după celebrul viraj 130R abordat cu pedala de acceleraţie apăsată la podea.
În cazul în care diferenţa dintre doi piloţi va fi mai mică de o secundă, pilotul aflat în urmărire va putea activa sistemul DRS imediat după ieşirea din ultimul viraj pe tot parcursul liniei de start-sosire, până în zona de frânare pentru primul viraj.
Via | Williams
De ce n-au ales alta zona, cum ar fi cea dintre virajele 14-15 ? Zona care precede acea linie dreapta, in speta zona de detectie, ar fi fost mult mai relevanta deoarece este una virajata.