Mercedes a câștigat titlul mondial al constructorilor cu 3 curse înainte de finalul sezonului, însă monopostul are câteva lacune care au fost remarcate de ingineri.
Pe lângă ampatamentul mai lung care a jucat un rol negativ în curse precum cele de la Monaco, Hungaroring sau Singapore, monopostul are și deficiențe aerodinamice.
Tocmai de aceea, germanii au evaluat încă de la cursa de la Interlagos un nou concept aerodinamic numit high rake, care a necesitat și o nouă suspensie. Introdus inițial de rivalii de la Red Bull, conceptul presupune utilizarea unui spate semnificativ mai înălțat decât partea frontală pentru a obține o forță de apăsare aerodinamică mai puternică.
Niki Lauda, președintele fără rol de execuție al celor de la Mercedes, este încrezător că inginerii vor reuși să rezolve problema în perspectiva sezonului următor.
"Ampatamentul nu a fost niciodată o problemă, a fost vorba despre aerodinamică. Au fost momente când monopostul s-a comportat fantastic, iar alteori nu.
Nu am înțeles încă exact și trebuie să corectăm asta pentru 2018. Regulile nu se schimbă, așa că avem un punct bun de plecare și va fi mai ușor să rezolvăm anumite probleme", afirmă austriacul.Via Motorsport
Comentarii (2)