McLaren a anunțat miercuri că directorul de curse Eric Boullier și-a dat demisia ca urmare a lipsei de performanțe din noul sezon competițional.
În ciuda faptului că echipa britanică a renunțat la motoarele Honda în favoarea unităților de propulsie mai eficiente furnizate de Renault, McLaren nu a reușit să înregistreze progrese semnificative.
Echipa ocupă doar locul 6 în clasamentul constructorilor cu 44 de puncte, mai puțin decât cele 49 acumulate de Haas, iar șansele de a progresa în a doua parte a campionatului sunt reduse.
"Sunt foarte mândru că am lucrat cu o echipă atât de grozavă pe parcursul ultimilor 4 ani, dar recunosc că este momentul potrivit să demisionez. Le doresc tuturor celor de la McLaren tot ce este mai bun pentru finalul sezonului și pentru viitor", a declarat Boullier.
Oficialii echipei considerat că debutul slab de sezon are cauze "structurale și de sistem" care necesită schimbări interne majore. De altfel, în urma deciziei lui Boullier, McLaren a dezvăluit o structură "simplificată" de conducere, deși rolul francezului este luat acum de 3 persoane.
Astfel, apare rolul de director sportiv pentru Gil de Ferran, care va fi practic noul șef al echipei, în timp ce Simon Roberts se va ocupa de producție, inginerie și logistică. De asemenea, directorul de performanță Andrea Stella a fost numit responsabil pentru operațiunile de pe circuit din timpul Marilor Premii.
Via Motorsport
I'll be back ... si se alege praful de voi
Si momentan, e singurul om de F1 de top din echipa. Restul sunt niste adunaturi slabe care n-au nicio solutie.
Singura lor salvare e sa gaseasca un motorist care sa-i ia sub aripa lui si sa vina sa arunce cu banii. Un VW, un BMW, poate sa-i cumpere Honda, daca le merge bine la anul parteneriatul cu RBR, cine stie.
Acum McLaren mai are ceva bani pentru ca atrage cu Alonso. Dupa el o sa se chinuie sa mai ramana in F1. E diferenta uriasa de buget intre McLaren si Ferrari-Mercedes. McLaren e deja istorie.
La Ferrari - la fel, daca pleaca Alonso sunt pierduti ca niiimeni nu mai poate scoate atat din 'caruta'.
Bottom line: stati linistiti copilasi, McLaren isi va reveni. Daca joci cartea pilotului providential cu un pilot care este cel mult unul obisnuit din primii 5 sau primii 10, s-ar putea sa nu fie de ajuns pentru performanta.
Pai a fost pe primul loc in Q1. Toti ceilalti au folosit gume wet, a stat ploaia si s-a si uscat iar Alonso a pus super-softul. Evident, in conditii normale era super daca se califica in Q2.
https://www.youtube.com/watch?v=BjzMUKFVR5g
#Mercedes cheaters+FIA=Love
Dar ia vedeti lucrurile si asa: Kovalainen defila prin GP2 dar in F1 era praf. Nu ar fi exclus sa fie si Vandoorne la fel. Apoi Alonso in WEC e sub Kobayashi, un retras din F1 ... Cum Alonso mai reuseste sa intre din cand in cand in puncte, ia dati masina asta unui pilot in forma, precum Max sau Hamilton si o sa vedeti cum o urca in primele 5 locuri. Si uite cum nu mai e McLaren asa praf si nici Boulier de vina.
Eu va spun iar .... mai vorbim la anu'...
Ideea e ca nu stiu cata rabdare mai avea Alonso, sa mai piarda inca un an cu o masina slaba..
In ceea ce priveste bugetul, nu cred ca e o problema pt Mclaren...consider ca e in top 5, dupa Ferrari, Mercedes, Red Bull si Renault
https://www.youtube.com/watch?v=-KnfVFQ3f6c
Mai bine uita-te la fotbal CM 2018 - sunt azi doua meciuri.
De fapt, de vreo 4-5 ani nu mai fac nimic in f1, cred ca oarecum Mercedes cand nu avea echipa proprie, ei erau de fapt inginerii puternici din spate.