Parţial, victoria s-a datorat circuitului de la Monaco, unde depăşirile sunt dificile, lucru ce i-a permis lui Nico Rosberg să piloteze mai încet decât rivalii săi fără să piardă poziţii.
Totuşi, publicaţia germană Auto Motor und Sport a dezvăluit alte două motive pentru succesul germanilor. Primul se referă la introducerea unor noi frâne pe puntea spate, care au asigurat o temperatură a pneurilor spate cu 10 grade mai mică decât în cursele precedente.
"Acum putem să controlăm mai bine căldura emisă de pneurile spate prin intermediul frânelor", a declarat şeful Ross Brawn.
În plus, echipa a introdus şi o inovaţie la suspensia spate, însă de data aceasta Brawn a refuzat să facă orice comentariu pe marginea acestui subiect. "Nu spunem nimic despre acest subiect", a adăugat el.Mercedes speră să înregistreze noi progrese începând cu Marele Premiu al Marii Britanii, atunci când este programată introducerea noilor specificaţii pentru pneurile spate.
E ca si cum ai gasi pe strada numerele de la Lotto, iar a doua zi te-ai lauda ca tu le-ai ghicit si ce tare esti ca ai reusit asta...
asa macar MB va fura mai multe puncte de la RBR
mai bine sa lupte Ham sau Rosberg pt titlu decat oricare pilot RBR
1. Configuratia circuitului
2. Pozitia de start
3. Strategia echipei
4. altele....
Daca vom discuat despre secretele victoriei din Canada, atunci putem sa discutam despre "altele".
3+. Datorita pozitiei foarte bune de start in cursa Mercedes au avut posibilitatea sa impuna un ritm de cursa de GP3 si prin acest mod sa-si menajeze pneurile.
Acest lucru nu se va mai intimla in urmatoarele curse.
La sfarsitul saptamanii vedem unde se situeaza Mercedes.
Pacat de toate aceste scandaluri cu pneurile. Daca vor inregistra progrese toti vor spune ca este din cauza testelor si poate ca nu va fi 100% cazul.