Septuplul campion mondial Michael Schumacher va reveni luna viitoare la volanul unui monopost de Formula 1 pentru prima oară de la retragerea din competiţie la finalul anului trecut.
Germanul va urca în cockpitul unui monopost Mercedes W02 cu care a concurat în sezonul 2011 şi va parcurge un tur de pistă pe legendarul circuit Nordschleife. Evenimentul va avea loc în 19 mai înaintea cursei de 24 de ore de pe acelaşi circuit, iar Schumacher este entuziasmat de această oportunitate inedită.
"Am multe amintiri plăcute de la Nurburgring şi aştept cu nerăbdare să le ofer ceva care să le amintească că m-au văzut pilotând fanilor şi prietenilor de acasă de la Kerpen, care este foarte aproape de Nurburgring."
"Dar va fi o experienţă fantastică şi pentru mine să pilotez pe Nordschleife într-un monopost al Săgeţilor Argintii, mai ales că legenda Săgeţilor Argintii a început aici. Să fac un tur cronometrat într-un monopost modern al Săgeţilor Argintii pe cel mai frumos circuit din lume este un mix incredibil şi visul oricărui pilot din lume", a declarat el.După retragerea din Formula 1, Schumacher a devenit ambasadorul Mercedes şi se va ocupa în principal pe dezvoltarea maşinilor de serie ale constructorului german.
Via Mercedes
a) Mașina este mult mai prost poziționată în raport cu concurența față de anii trecuți, dar Hamilton obține totuși performanțe bune pentru că este un pilot extraordinar? Asta înseamnă că dacă l-ar fi avut pe Hamilton anul trecut ar fi avut șanse foarte bune la câștigarea campionatului.
sau
b) Echipa își concentrează eforturile pe Hamilton. În acest caz, a procedat similar cu Roseberg în ultimii trei ani?
Parerea mea sincera este ca s-a incercat sa se aduca Merc-ul la un nivel competitiv, iar Schumacher a fost pilotul pe care Brawn l-a ales pentru Mercedes cum s-a procedat si pentru a aduce Ferrariul competitiv, in perioada anilor 2000.
Din pacate, mizeriile "inovatoare" Pirelli (in principal), DRS, KERS, regulamentul pur si simplu STUPID care nu permite apararea pozitiei decat printr-o singura miscare, nu l-au putut face pe Schumacher sa smulga si ultima picatura din monopost. Asta e parerea mea, repet.
Nici Ferrariul nu era o forta cand a ajuns Schuey la ei, dar au progresat. Cred ca anul asta avea performante mai bunicele, intrucat monopostul a mai evoluat - se vede de la o posta.