Schumacher regretă demisia lui Haug de la Mercedes

de Daniel Popescu
Vineri, 14.12.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Michael Schumacher crede că plecarea lui Norbert Haug va fi resimţită puternic de Mercedes. Fostul director de motorsport al germanilor afirmă că a plecat din cauza rezultatelor slabe din F1.

Michael Schumacher regretă demisia lui Norbert Haug din funcţia de director al departamentului de motorsport al celor de la Mercedes după o carieră de 22 de ani.

Septuplul campion mondial, care nu a decis încă dacă va rămâne la Mercedes într-o funcţie de conducere după retragerea din Formula 1, afirmă că Mercedes va resimţi din plin absenţa lui Haug începând de anul viitor.

"De când am intrat în sportul profesionist, Mercedes şi Haug făceau parte din asta, aşa că acest pas va marca o mare despărţire. Am petrecut mulţi ani împreună că aliaţi sau adversari, iar Haug a fost mereu plin de entuziasm. Trăia sporturile cu motor, iar plecarea lui va lăsa un mare gol în sport şi la echipă", a declarat el.

Urmareste Automarket
Haug afirmă că a luat decizia de a părăsi Mercedes din cauza rezultatelor slabe înregistrate de Mercedes în Formula 1 în cele trei sezoane de la preluarea celor de la Brawn GP.

"Întotdeauna există cineva care trebuie să-şi asume responsabilitatea.

Sigur că am avut parte şi de succes în ultimii trei ani, dar nu suficient de consistent, astfel că trebuia să luăm o decizie", a precizat el.

Presa internaţională a lansat imediat speculaţii că adevăratul motiv al demisiei este un rol mai important câştigat de Niki Lauda în cadrul echipei. Triplul campion mondial este preşedinte fără rol executiv în cadrul consiliului de administraţie, însă Haug a negat speculaţiile.

"Vreau să fie clar încă o dată că am ajuns la această decizie de comun acord cu consiliul de conducere. Lauda nu are absolut nicio legătură cu asta. Ne respectăm unul pe celălalt de mult timp şi asta nu se va schimba", a adăugat el.

Via Reuters

Comentarii (15)

  • schhumynumber1
    daca si haug si-a dat demisia de la tractorul de mercedes,atunci nu mai am cuvinte...schumy..the best.number1...a facut tot posibilul sa castige dar cu o masina asa de mediocra nu ai ce face....este cel mai bun din istoria formulei 1 si va ramane cel mai bun...imi aduca aminte ca,1996 ii lua foc motorul din turul de incalzire...si prin exprienta sa a furnizat date de ficare data echipei si el a ridicat masina impreuna cu echipa..chiar si irvine a recunoscut ca schumy este the best si ca masina se seteaza dupa experienta lui...cei care se uita la formula 1 de cel putin 20 de ani imi vor da dreptate ptr ca si ei stiu bine acest lucru..am vazut ca unii comenteaza pe aici doar ca sa se afle in treaba...sa nu uitam ca regulamentul s-a schimbat drastic din cauza ca schumy a "ucis" formula 1..cand il lasa pe cel de pe locul 3 la peste 50 de secunde in urma...iar cand concura cu senna in cursa de foarte multe ori l-a depasit si 1994 era cu multe puncte in fata lui inainte de a face senna accident...acum formula 1 este o loterie si va fi in continuare din ce in ce mai greu.
    19 3
  • vyctor7
    Spui numai prostii niciodata nu va fi MSC mai mare decat Ayrton Senna si MSC a recunoscut asta ma uit din anii 80 la cursele de F1 numarul de titluri nu te fac obligatoriu cel mai mare ...
    10 15
  • dap, regulamentul actual e asa din doua motive: 1) ca schumacher a ucis concurenta in vremea lui de impliniri marete; 2) lipsa depasirilor.
    9 1
  • azmodan
    @schhumynumber1
    cum iti permiti sa vorbesti de 1994? cred ca nu stii ce s-a inamplat aunci

    iti aduc aminte ca in '94 in primele 3 curse senna a luat polul si nu a fost depasit de schumacher (a 3-a cursa a fost la imola). senna a abandonat 3 curse, nu a avut schumacher multe puncte in fata
    3 9
  • fiecare considera ce vrea.daca eu il consider cel mai bun pe schumacher care-i problema?trebuie sa zic ca a fost senna mai bun?parerile sunt impartite...pt mn schumacher = F1 si cu asta am zis tot
    1 0
  • hazmodan
    dar in 1993? Schumi are la activ ceva depasiri in fata lui Senna. Si la Imola Schumi era mai rapid in regim de cursa. Senna e un om de pole, asta probabil din cauza setarilor duse la extrem. In regim de cursa era Schumi peste el mai mereu.
    14 4
  • multa lume vorbeste doar de Senna din acea epoca. Uita de Alain Prost care are 4 titluri si a castigat multe curse in fata lui Senna pe aceeasi masina si chiar campionate. Prost era mai rapid pe circuite foarte rapide iar Senna pe cele lente si foarte virajate. Tine de stil de pilotaj si setari. Senna era insa mai carismatic, iar asta atrage fanii dar nu are nicio legatura cu pilotajul.
    7 1
  • fangio
    Este o impietate sa amesteci zei ai formulei 1 (Senna, Prost & co), cu un brand de marketing inventat de Ecclestone si Todt cum e smc. Talent mediocru, ambitie uriasa, sustinere cum n-au avut toti pilotii f1 din toate timpurile la un loc: asta e smc!
    2 1
  • mai lasatil pe schumi a fost odata dar an ultimu timp numa a incurcat piloti pe pista ,a apus de mult trebuia sasi dea seama singur...
    2 3
  • cineva
    Schumi s-a dus iar la moto. A intrat intr-o bucla: iar s-a retras, iar la motociclete. Urmeaza deci sa revina in F1, dupa care iar motociclete :)
    Nu uitati de ROC saptamana asta!!!
    2 1
  • Niki Lauda e vinovatul.
    Intotdeauna trebuie sa existe un om RAU = Niki Lauda
    Ross Brown nu a avut sustinere si putere de comanda in cadrul echipei de F1 Mercedes, asta e explicatia.
    Pacat , trebuia sa isi vada de handicapul lui si de gramada de bani care ai produce cu compania de avioane pe care o detine www.flyniki.com
    Sunt multe de discutat vav de relatia germano-austriaca ..........
    4 0
  • cineva
    Cand schumi a venit prima data in F1 a spus ca vrea doar sa fie in F1. A devenit campion ... Cand a revenit in F1 a spus ca vrea ceva podiumuri... - insa doar a fost in F1 :)
    0 0
  • cineva
    Well, Germania a castigat iar ROC. Schumi si Vettel au fost prea buni pentru ceilalti. Schumi a avut cel mai bun timp pe Eurocar si KTM iar Vettel pe buggy.
    0 0
  • Mhm, ce sa zic si eu...o sa-i simt lipsa, ma obisnuisem cu fata lui de placinta , la naiba, omul a fost langa Hakkinen cand iesea WDC...nu puteau macar sa-i dea sectorul de motoare Ilmor pentru echipele -client? chiar trebuiau sa-l zboare, asa...? totusi, are hatai experienta, imi vine greu sa cred ca 1. e singurul vinovat si 2. toti anii astia nu pot fi folositi cu spor in domenii conexe...

    Ma rog, de cand a plecat Button de la ei, nu pot sa zic ca mi-a fost prea simpatica echipa...asa ca daca vor sa-si zboare oamenii de baza, n-au decat sa-i dea un mare sut in dos si lui Brawn si dupa aia sa se prabuseasca glorios sub comanda lui Lauda...pentru ca dupa stiinta mea, cam singurul pilot care a reusit cu adevarat sa faca si performanta ca manager e Jackie Stewart, si el a stiut la perfectie cand sa scape de echipa. Prost a esuat lamentabil, Hunt la fel, Lauda pana acuma n-a rupt gura targului, s.a.m.d.
    1 0
  • cineva
    @atm
    Lauda e un risc asumat pentru Mercedes si atat. Poate fi foarte bun, asa si asa sau jalnic. A inceput bine pentru ca se pare ca a avut portia lui de vina pentru aducerea lui Hamilton. Sper ca nu e asta singura lui competenta ca manager. Totusi degeaba faci masina suficient de buna sa castigi titlul intr-un campionat cu multe abandonuri tehnice ale concurentei daca menti o politica cu un singur pilot pe seama unui pilot incapabil sa duca treaba asta la bun sfarsit (vezi ferrari). Acolo e vina lui Domenicalli, nu stie sa aleaga pilotul; dar probabil nu a ales singur.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru