Michael Schumacher regretă demisia lui Norbert Haug din funcţia de director al departamentului de motorsport al celor de la Mercedes după o carieră de 22 de ani.
Septuplul campion mondial, care nu a decis încă dacă va rămâne la Mercedes într-o funcţie de conducere după retragerea din Formula 1, afirmă că Mercedes va resimţi din plin absenţa lui Haug începând de anul viitor.
"De când am intrat în sportul profesionist, Mercedes şi Haug făceau parte din asta, aşa că acest pas va marca o mare despărţire. Am petrecut mulţi ani împreună că aliaţi sau adversari, iar Haug a fost mereu plin de entuziasm. Trăia sporturile cu motor, iar plecarea lui va lăsa un mare gol în sport şi la echipă", a declarat el.
Haug afirmă că a luat decizia de a părăsi Mercedes din cauza rezultatelor slabe înregistrate de Mercedes în Formula 1 în cele trei sezoane de la preluarea celor de la Brawn GP."Întotdeauna există cineva care trebuie să-şi asume responsabilitatea.
Sigur că am avut parte şi de succes în ultimii trei ani, dar nu suficient de consistent, astfel că trebuia să luăm o decizie", a precizat el.Presa internaţională a lansat imediat speculaţii că adevăratul motiv al demisiei este un rol mai important câştigat de Niki Lauda în cadrul echipei. Triplul campion mondial este preşedinte fără rol executiv în cadrul consiliului de administraţie, însă Haug a negat speculaţiile.
"Vreau să fie clar încă o dată că am ajuns la această decizie de comun acord cu consiliul de conducere. Lauda nu are absolut nicio legătură cu asta. Ne respectăm unul pe celălalt de mult timp şi asta nu se va schimba", a adăugat el.
Via Reuters
cum iti permiti sa vorbesti de 1994? cred ca nu stii ce s-a inamplat aunci
iti aduc aminte ca in '94 in primele 3 curse senna a luat polul si nu a fost depasit de schumacher (a 3-a cursa a fost la imola). senna a abandonat 3 curse, nu a avut schumacher multe puncte in fata
Nu uitati de ROC saptamana asta!!!
Intotdeauna trebuie sa existe un om RAU = Niki Lauda
Ross Brown nu a avut sustinere si putere de comanda in cadrul echipei de F1 Mercedes, asta e explicatia.
Pacat , trebuia sa isi vada de handicapul lui si de gramada de bani care ai produce cu compania de avioane pe care o detine www.flyniki.com
Sunt multe de discutat vav de relatia germano-austriaca ..........
Ma rog, de cand a plecat Button de la ei, nu pot sa zic ca mi-a fost prea simpatica echipa...asa ca daca vor sa-si zboare oamenii de baza, n-au decat sa-i dea un mare sut in dos si lui Brawn si dupa aia sa se prabuseasca glorios sub comanda lui Lauda...pentru ca dupa stiinta mea, cam singurul pilot care a reusit cu adevarat sa faca si performanta ca manager e Jackie Stewart, si el a stiut la perfectie cand sa scape de echipa. Prost a esuat lamentabil, Hunt la fel, Lauda pana acuma n-a rupt gura targului, s.a.m.d.
Lauda e un risc asumat pentru Mercedes si atat. Poate fi foarte bun, asa si asa sau jalnic. A inceput bine pentru ca se pare ca a avut portia lui de vina pentru aducerea lui Hamilton. Sper ca nu e asta singura lui competenta ca manager. Totusi degeaba faci masina suficient de buna sa castigi titlul intr-un campionat cu multe abandonuri tehnice ale concurentei daca menti o politica cu un singur pilot pe seama unui pilot incapabil sa duca treaba asta la bun sfarsit (vezi ferrari). Acolo e vina lui Domenicalli, nu stie sa aleaga pilotul; dar probabil nu a ales singur.