Septuplul campion mondial a pierdut controlul volanului la ieşirea dintr-un viraj şi s-a lovit puternic de barierele de protecţie, astfel că avariile la partea frontală şi cea din spate a monopostului Mercedes au fost severe. La finalul sesiunii, Schumacher a dezvăluit că accidentul a fost cauzat de o lipsă de concentrare, întrucât în acel moment discuta prin radio cu inginerul său de cursă şi modifica setările monopostului.
"Este evident că modul în care am terminat sesiunea nu a făcut parte din plan şi îmi pare rău că greşeala mea le-a dat băieţilor mai mult de muncă. Pur şi simplu am derapat pe circuit pentru că mi-am pierdut puţin concentrarea.
În acel moment vorbeam prin radio şi ajustăm nişte setări. Dar asta face parte din joc", a declarat pilotul echipei Mercedes. În mod obişnuit, piloţii evită să-şi asume responsabilitatea în cazul producerii unui accident, preferând să afirme că a existat o defecţiune misterioasă la monopost sau că acesta s-a comportat într-un mod nefiresc.Reacţia sinceră a lui Schumacher a fost remarcată şi de fostul pilot Martin Brundle, în prezent comentator la postul britanic de televiziune SkySports. "Schumacher a lovit trei părţi ale monopostului Mercedes pentru că vorbea prin radio şi nu se concentra. A fost suficient de bărbat să recunoască", a precizat el pe reţeaua de socializare Twitter.
Via Mercedes
Comentarii (1)