Schumacher, plătit cu 21 milioane de euro pentru a purta o şapcă

de Daniel Popescu
Joi, 29.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Michael Schumacher va câştiga 21 de milioane de euro în următorii şapte ani pentru a purta o şapcă cu logo-ul companiei de investiţii financiare Deutsche Vermogensberatung.

Esential 21 de milioane de euro va castiga Schumacher in urmatorii sapte ani
Michael Schumacher s-a retras pentru a doua oară din lumea sporturilor cu motor la sfârşitul anului trecut, însă continuă să-şi vândă foarte bine imaginea.

Septuplul campion mondial a anunţat joi prelungirea contractului de sponsorizare cu compania de investiţii financiare Deutsche Vermogensberatung.

Potrivit noului acord, fostul pilot al echipelor Ferrari şi Mercedes va purta o şapcă cu logo-ul companiei germane în următorii şapte ani, urmând să fie răsplătit pentru acest gest cu trei milioane de euro anual. Astfel, Schumacher va încasa 21 de milioane de euro în şapte ani datorită acestui nou contract de sponsorizare.

Oficialii companiei au explicat prelungirea contractului de sponsorizare prin faptul că acesta datează încă din 1996.

"Michael Schumacher este un partener important pentru noi şi un exemplu pentru toţi clienţii noştri.

Era normal ca după o perioadă atât de lungă să ne dorim să-l păstrăm pe Michael Schumacher în familia noastră”, a declarat Reinfried Pohl, fondatorul Deutsche Vermogensberatung.

Via Motorsport

Comentarii (4)

  • CE VIATA! Sa porti o sapca si primesti 3 mil de Euro pe an...

    Lua-i-as viata!

    Nu cred ca e o investitie inteligenta. Schumacher n-a fost in Formula 1 un brand asa cum e, spre exemplu, Beckham in fotbal. Mi se pare o suma exagerat de mare. O risipa de bani. Asta inseamna sa nu mai stii ce sa faci cu banii :(
    8 26
  • Un nume constrit prin munca care a facut istorie iar formula 1 are un mare de spectatori datorit lui Michael. eu am iubit formula 1 doar din cauza lui.
    14 10
  • JugaruGabi
    Ferr, abtine-te de la comentarii din astea fara pic de inteligenta in ele... demne de un c0c@ ieftin care s-a gandit el ca e mai misto sa compari un nume de F1 cu unul din fotbal.

    E o strategie de marketing foarte buna a celor de la respectiva societate. Sa te afiliezi cu un nume mare iti aduce o notorietate ca societate din 2 motive:
    - capital mare (deh, sa dai 3 milioane euro / an...),
    - siguranta in afacere (in ochii clientilor functioneaza ideea de: "Daca Schumacher colaboreaza cu ei, inseamna ca sunt seriosi. Voi colabora si eu cu ei").

    In general, respectiva societate de investitii se adreseaza Germaniei... o Germanie care nu e straina de numele Schumacher. Iar multi din populatia globului stiu de Schumacher... omul care la un moment dat a dominat F1.
    13 13
  • de accord cu JugaruGabi
    in occident promovarea unui brand prin persoane de success cu notorietate mare e un instrument de marketing raspandit si de success ...

    in Europa de est nu are acelasi rezultate fiindca cultura de consum si increderea in marci se construieste mai mult pe experienta proprie (de aceea colegul ferr nu gaseste justificat acea suma, insa pt piata din DE este un instrument de success)

    lucrez in domeniu si ne intalnim tot mai des cu aceasta "dilema" , si la noi este scump sa promovezi prin persoane cu notorietate (a.k.a vedete), dar la noi nu intoarce rezultatele scontate, asa ca tot mai putine companii apeleaza la acest instrument
    6 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru