Schumacher dezvăluie că şi-a pierdut bucuria de pilota

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 09.05.2011
Michael Schumacher susţine că nu se mai simte încântat să piloteze în Formula 1 după rezultatul dezamăgitor obţinut în cursa de la istanbul.

Plecat de pe poziţia a opta a grilei de start, Michael Schumacher a ratat orice şansă să termine în puncte după un acroşaj la start cu Vitaly Petrov, în urma căruia a coborât până pe locul 17.

Ulterior, germanul a urcat până pe locul 12, însă susţine că nu mai simte bucuria de pilota un monopost de Formula 1 din cauza rezultatelor modeste.

"Având în vedere de unde am plecat, să mergem înainte este întotdeauna mai bine decât să ne apărăm şi în cea mai mare parte am mers înainte, dar entuziasmul nu este prezent încă, cu excepţia acţiunii", a declarat septuplul campion mondial.

În mod mai puţin obişnuit, Schumacher a admis că poartă o mare responsabilitate pentru acroşajul în care a fost implicat cu Petrov în primul tur al cursei, din cauza căruia a trebuit să intre la boxe pentru a schimba nasul şi aripa fata a monopostului W02.

"Am spus înainte de cursă că va fi ceva acţiune şi într-adevăr aşa a fost. Cred că am fost responsabil să am acest rezultat pentru că în privinţa lui Petrov a fost greşeala mea în cea mai mare parte.

Trebuie să analizez, pentru că a fost puţin ciudat că am ajuns unul lângă altul şi mi-am pierdut aripa fată. Oricum, după aceea am avut multe lupte, multă acţiune, dar pentru nimic. Casca de aur, aşa îi spunem în Germania, asta am obţinut şi nimic mai mult, aşa că este puţin păcat", a mai precizat el.

Schumacher a evitat elegant să discute despre performanţele mediocre ale monopostului Mercedes GP, însă este foarte posibil ca frustrările sale principale să aibă drept cauză incapacitatea germanilor de a dezvolta un monopost competitiv.

Via | BBC Sport

Comentarii (21)

  • andrei
    Ma bucur enorm sa aud asta!
    Este un pilot rasuflat pentru generatia actuala!
    21 42
  • E normal
    E normal sa te bucuri. Esti un om fericit pentru ca pricepi putin. Bucura-te. "Gloria este efemera disgur, dar mediocritatea este eterna" Bucura-te!
    26 10
  • Cristi Gheorghe
    Hmm
    Ma mir ca recunoaste ca el e de vina la faza cu Petrov.
    16 12
  • ba da destept esti tu
    Multi nu vad dar Schumacher si-a aprat corect pozitia. L-a fortat pe petrov sa iasa de pe linia ideala iar petrov nu a ajuns niciodata in fata lui schumacher (cel mult unul langa altul) iar cand a venit vorba sa vireze petrov a derapat si a intrat in schumacher. ( a mers drept in loc sa vireze). schumacher nu are nici o vina. daca era vinovat era penalizat .

    fi mai obiectiv !
    21 10
  • Eu personal astept sa se retraga. Mi-e greu mie cand ma uit la curse si sa suport umilinta prin care trece. Nu trebuia sa se retraga in 2006 ca apoi sa revina si sa nu mai fie la curent cu ce se intampla in F1.
    15 6
  • HBratu
    A fost incident de cursa, cu vina impartita intre protagonisti. Ma bucur sa-l vad pe Schumi alergand! Hai Schumi!
    24 4
  • HBratu
    @dmd
    Daca nu se retragea in 2006 lua inca doua titluri cu Ferrari(2007-2008). Pana in 2008 Ferrari au avut o masina de top.
    18 2
  • Schumy fan 4 ever
    Vina a fost a ambilor piloti. Nu il vad pe Petrov insa afirmand ca a gresit.
    Petrov a fortat o depasire la limita regulamentului, iar Schumacher a virat prea devreme si l-a "agatat" cu aripa.
    "Schumacher este rasuflat pt generatia actuala?" Nu inteleg logica unora...
    Cat despre titlu... un pic rastalmacit... Am citit si eu articolul si fiecare il poate interpreta cum vrea muschiul sau.

    “Michael Schumacher has had the most dangerous job in the world for nearly 20 years. He drove in Formula 1. He doesn’t want a hobby other than racing.”
    Ex- motorbike racer Marck Surur said: “I don’t understand why he is risking so much.”
    13 3
  • Ati putea si voi...
    ...sa faceti niste traduceri mai in firea lor,sa se inteleaga ceva din declaratiile alea totusi....
    „Având în vedere de unde am plecat, să mergem înainte este întotdeauna mai bine decât să ne apărăm şi în cea mai mare parte am mers înainte, dar entuziasmul nu este prezent încă, cu excepţia acţiunii”
    Asa,si?Eu unul nu prea inteleg mare lucru...entuziasmul cui?Care actiune,din partea cui?Parca era vorba in titlul articolului cel putin,ca Schumi s-a plictisit...De unde in articolul asta reiese asa ceva??!!!!
    15 3
  • salutare
    o stire pe care am anuntat-o de ieri,asa ca este cam rasuflata!
    Sa privim spre viitor,cine vine in locul lui la Mercedes?Paul di Resta sau Niko Hulkemberg?Eu ma gandesc ca anul viitor va fi Di Resta,apoi peste un an va pleca Rosberg la Ferrari,iar in locul lui de la Force India va veni Hulkemberg,insa lucrurile se pot intampla asa si anul viitor,daca Ferrari scapa de Massa!
    Asta e scenariul meu,voi ce spuneti?
    4 6
  • Reiese
    Cu ceva bataie de cap din traducerea anterioara reiese ca este deprimat de monopost si potentialul acestuia dar lupta de pe pista ii place. Cu toate astea, e prea putin. Nici o clipa nu afirma ca s-a plictisit de competitie
    7 2
  • andrei
    Mutari
    Paul Di Resta -> Mercedes GP
    Nico Hulkenberg -> Ferrari
    Massa -> Force India
    2 11
  • @ Stra-MUTARI
    Boc la primaria Sectorului 5
    Nea Nae la RATB
    Victor portar la Scoala de Fete
    13 2
  • Despre Schumi, parere subiectiva
    Banuiesc ca multi dintre voi stiti ca are peste 42 de ani. Este acolo, intre primii 10 in conditiile in care coechipierul sau nu este foarte departe de el. Daca e sa comparam din acest punct de vedere mai multe echipe, Schumacher nu sta foarte rau la capitolul diferente intre coechipieri. Uneori sunt surprins ca nu trece in fata lui Rosberg dar inca nu acuz doar pilotul, are si masina lipsurile ei...

    Sa se retraga? Sincer ar fi pacat, desi mi-e greu sa-l vad depasit si frustrat. Sper ca tocmai aceste lucruri sa-l faca sa mearga mai bine si mai bine. Nu l-am vazut pe ploaie anul acesta, abia astept sa-l vad pilotand acest monopost pe ploaie!

    Ca a gresit intorcandu-se, asta nu cred. Omul si-a facut viata exact asa cum a vrut si si-a trait-o asa cum a vrut. Daca a venit in F1 la peste 40 de ani, insemna ca asta a vrut. Sper doar ca cineva acolo sus sa-i aranjeze lucrurile astfel incat sa demonstreze macar o data cine este.
    16 0
  • Tot, subiectiva
    Nici eu nu cred ca potentialul lui Schumi a scazut. S-a inhamat cu optimism la o treaba care e mai complexa decat simplul pilotaj... Pofta lui de actiune sunt nealterate, talentul la fel... Este dezavantajat fata de Rosberg pentru se ocupa de prea multe si concentrarea ii este dispersata... Este o presupunere, desigur...
    10 2
  • PS la Subiectiva
    Cand era la Ferrari era mult mai putin implicat in dezvoltare... Oarecum primea masina la cheie cu termen de garantie si asigurare platita
    3 4
  • Spartanu
    Schumi...
    Imi pare rau pt Schumacher.Speram ca sa urce mai sus,sa aiba o cursa buna ca cea din China.
    9 2
  • gigilica
    Schumi
    am citit mesajele anterioare si am de facut obiectii:
    - cu Ferrari a muncit efectiv cot la cot cu mecanicii ( vezi Bishuc ) timp de 4 ani pana a obtinut primul titlu mondial ( la constructori ), daca nu credeti mai documentati-va, este printre singuri piloti care transmite echipei comportamentul masinii
    - a plecat de la Ferrari fortat de conducerea echipei, prin aducerea lui Raikkonen, si aceasta poate a fost o lovitura dura dupa atatia ani impreuna, mai ales ca ulterior a plecat si J Todt si R Brawn
    - revenirea in F1 poate este si un mod de a multumi celor de la Mercedes ca l-au ajutat sa ajunga unde a ajuns
    - chiar daca Rosberg are ceva performante analizati primele 2 curse si vedeti ca tot el este mai bun
    Forzza Schumi!
    17 1
  • @ gigilica OK
    Sunt de acord in mare parte cu tot ce spui. Schumi are o contributie formidabila la succesele Ferrari. Dar se implica pentru asa dorea el. "Oficial" nu avea nici o raspundere... Acum i se pune pe umeri aceasta raspundere... Mentin presupunerea cu dispersarea concentrarii si mai este o problema: ele exersa mult pe pista, testa mult, aplica variante... Simulatorul nu ofera multe ;anse pentru experimentare
    Toate bune! Bafta!
    13 1
  • MICHAEL SCHUMACHER
    Probabil ca disparitia testelor din F1 are legatura si cu capacitatea unor piloti care puteau prin experienta, sa forteze dezvoltarea monopostului in astfel de teste, iar ultimul mare "mag" care a reusit acest lucru pentru o mare perioada de timp a fost Michael Schumacher !
    Am lasat pe planul secund motivatia oficiala pentru care s-au scos aceste teste si anume ca erau prea scumpe si trebuiau reduse cheltuielile in cadrul echipelor (faimosul barem de 50 milioane euro, la care nu erai penalizat si despre care nu stiu in ce masura se mai aplica acum...).
    Nu mai vorbesc despre cum FIA a incercat sa opreasca Ferrari si implicit pe M. Schumacher sa castige in continuare, gasind o "gaselnita" prin impunerea unui singur set de pneuri in cursa si Bridgestone nu a fost capabila atunci sa realizeze un pneu de o asemenea rezistenta in cursa, asa cum a reusit Michelin, astfel Renault a avut o sansa extraordinara de a castiga - iar cand s-a schimbat acest regulament plin de ineptii, Renault-ul a "parcat" pe dreapta in F1...
    Oricum Michael Schumacher este si sunt convins ca va si ramane unic in F1, prin performantele realizate !
    P.S. Puteti sa aflati mai multe despre cariera lui M.S. "ruland" cel putin pe "pista" de la Wikipedia...!
    7 0
  • @hoyad
    ai perfecta dreptate, cred ca nimeni de aici nu putea sa o spuna mai bine.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru