Schumacher dezvăluie că şi-a pierdut bucuria de pilota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Plecat de pe poziţia a opta a grilei de start, Michael Schumacher a ratat orice şansă să termine în puncte după un acroşaj la start cu Vitaly Petrov, în urma căruia a coborât până pe locul 17.
Ulterior, germanul a urcat până pe locul 12, însă susţine că nu mai simte bucuria de pilota un monopost de Formula 1 din cauza rezultatelor modeste.
"Având în vedere de unde am plecat, să mergem înainte este întotdeauna mai bine decât să ne apărăm şi în cea mai mare parte am mers înainte, dar entuziasmul nu este prezent încă, cu excepţia acţiunii", a declarat septuplul campion mondial.
În mod mai puţin obişnuit, Schumacher a admis că poartă o mare responsabilitate pentru acroşajul în care a fost implicat cu Petrov în primul tur al cursei, din cauza căruia a trebuit să intre la boxe pentru a schimba nasul şi aripa fata a monopostului W02.
"Am spus înainte de cursă că va fi ceva acţiune şi într-adevăr aşa a fost. Cred că am fost responsabil să am acest rezultat pentru că în privinţa lui Petrov a fost greşeala mea în cea mai mare parte.
Trebuie să analizez, pentru că a fost puţin ciudat că am ajuns unul lângă altul şi mi-am pierdut aripa fată. Oricum, după aceea am avut multe lupte, multă acţiune, dar pentru nimic. Casca de aur, aşa îi spunem în Germania, asta am obţinut şi nimic mai mult, aşa că este puţin păcat", a mai precizat el.Schumacher a evitat elegant să discute despre performanţele mediocre ale monopostului Mercedes GP, însă este foarte posibil ca frustrările sale principale să aibă drept cauză incapacitatea germanilor de a dezvolta un monopost competitiv.
Via | BBC Sport
fi mai obiectiv !
Petrov a fortat o depasire la limita regulamentului, iar Schumacher a virat prea devreme si l-a "agatat" cu aripa.
"Schumacher este rasuflat pt generatia actuala?" Nu inteleg logica unora...
Cat despre titlu... un pic rastalmacit... Am citit si eu articolul si fiecare il poate interpreta cum vrea muschiul sau.
“Michael Schumacher has had the most dangerous job in the world for nearly 20 years. He drove in Formula 1. He doesn’t want a hobby other than racing.”
Ex- motorbike racer Marck Surur said: “I don’t understand why he is risking so much.”
„Având în vedere de unde am plecat, să mergem înainte este întotdeauna mai bine decât să ne apărăm şi în cea mai mare parte am mers înainte, dar entuziasmul nu este prezent încă, cu excepţia acţiunii”
Asa,si?Eu unul nu prea inteleg mare lucru...entuziasmul cui?Care actiune,din partea cui?Parca era vorba in titlul articolului cel putin,ca Schumi s-a plictisit...De unde in articolul asta reiese asa ceva??!!!!
Sa privim spre viitor,cine vine in locul lui la Mercedes?Paul di Resta sau Niko Hulkemberg?Eu ma gandesc ca anul viitor va fi Di Resta,apoi peste un an va pleca Rosberg la Ferrari,iar in locul lui de la Force India va veni Hulkemberg,insa lucrurile se pot intampla asa si anul viitor,daca Ferrari scapa de Massa!
Asta e scenariul meu,voi ce spuneti?
Nico Hulkenberg -> Ferrari
Massa -> Force India
Nea Nae la RATB
Victor portar la Scoala de Fete
Sa se retraga? Sincer ar fi pacat, desi mi-e greu sa-l vad depasit si frustrat. Sper ca tocmai aceste lucruri sa-l faca sa mearga mai bine si mai bine. Nu l-am vazut pe ploaie anul acesta, abia astept sa-l vad pilotand acest monopost pe ploaie!
Ca a gresit intorcandu-se, asta nu cred. Omul si-a facut viata exact asa cum a vrut si si-a trait-o asa cum a vrut. Daca a venit in F1 la peste 40 de ani, insemna ca asta a vrut. Sper doar ca cineva acolo sus sa-i aranjeze lucrurile astfel incat sa demonstreze macar o data cine este.
- cu Ferrari a muncit efectiv cot la cot cu mecanicii ( vezi Bishuc ) timp de 4 ani pana a obtinut primul titlu mondial ( la constructori ), daca nu credeti mai documentati-va, este printre singuri piloti care transmite echipei comportamentul masinii
- a plecat de la Ferrari fortat de conducerea echipei, prin aducerea lui Raikkonen, si aceasta poate a fost o lovitura dura dupa atatia ani impreuna, mai ales ca ulterior a plecat si J Todt si R Brawn
- revenirea in F1 poate este si un mod de a multumi celor de la Mercedes ca l-au ajutat sa ajunga unde a ajuns
- chiar daca Rosberg are ceva performante analizati primele 2 curse si vedeti ca tot el este mai bun
Forzza Schumi!
Toate bune! Bafta!
Am lasat pe planul secund motivatia oficiala pentru care s-au scos aceste teste si anume ca erau prea scumpe si trebuiau reduse cheltuielile in cadrul echipelor (faimosul barem de 50 milioane euro, la care nu erai penalizat si despre care nu stiu in ce masura se mai aplica acum...).
Nu mai vorbesc despre cum FIA a incercat sa opreasca Ferrari si implicit pe M. Schumacher sa castige in continuare, gasind o "gaselnita" prin impunerea unui singur set de pneuri in cursa si Bridgestone nu a fost capabila atunci sa realizeze un pneu de o asemenea rezistenta in cursa, asa cum a reusit Michelin, astfel Renault a avut o sansa extraordinara de a castiga - iar cand s-a schimbat acest regulament plin de ineptii, Renault-ul a "parcat" pe dreapta in F1...
Oricum Michael Schumacher este si sunt convins ca va si ramane unic in F1, prin performantele realizate !
P.S. Puteti sa aflati mai multe despre cariera lui M.S. "ruland" cel putin pe "pista" de la Wikipedia...!