Schumacher crede că Vettel îi poate egala recordul de şapte titluri mondiale

de Daniel Popescu
Vineri, 30.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Michael Schumacher consideră că Sebastian Vettel este capabil să-i egaleze recordul de şapte titluri mondiale obţinute în carieră.

Esential 7 titluri mondiale a cucerit Michael Schumacher in Formula 1
3 trofee si-a adjudecat Sebastian Vettel incepand din sezonul 2010
Sebastian Vettel a cucerit trei titluri mondiale consecutive începând din sezonul 2010 şi, după victoria obţinută în Marele Premiu al Belgiei, se îndreaptă încet, dar sigur, de un al patrulea trofeu.

Aceste performanţe, combinate cu monopostul Red Bull Racing, îl determină pe Michael Schumacher să considere că recordul său de şapte titluri mondiale este în pericol să fie cel puţin egalat.

"Vettel are cel mai bun pachet, iar de regulă campionatele sunt câştigate de cei mai buni. Recordurile există pentru a fi doborâte şi acestea m-au motivat când concuram. Credeţi-mă, dacă Vettel va fi capabil să depăşească ce am făcut eu, aş fi bucuros pentru el. Într-o perioadă scurtă de timp a câştigat trei titluri, aşa că de ce nu ar putea câştiga şapte?", a declarat el pentru postul belgian de televiziune Vier.

Într-o perioadă scurtă de timp, Vettel a câştigat trei titluri, aşa că de ce nu ar putea câştiga şapte?.

Michael Schumacher
Fost pilot de Formula 1
În schimb, Vettel nu crede că va fi apt să câştige încă patru titluri mondiale şi insistă că nu se gândeşte la înregistrarea unei asemenea performanţe.

"Am trei titluri care nu se compara cu şapte.

Nu pot să-i bat recordul în câţiva ani, aşa că nici măcar nu mă gândesc la asta. Am avut câţiva ani foarte buni, dar totul se poate schimba dintr-o dată", a explicat pilotul echipei Red Bull Racing.

Via Motorsport

Comentarii (9)

  • ceasca
    daca schumi adopta metoda lui Fangio de a se transfera mereu la echipa cu cea mai buna masina trecea lejer de 10 titluri. Vina lui e ca a vrut neaparat Ferrari. In 2002, 2004 i-au pus la dispozitie un monopost inbatabil, dar in 2000, 2001, 2003 asa si asa, a trebuit el sa faca diferenta, iar in 1996, 1997, 1998, 1999, 2005, 2006 s-a luptat in van indiferent ca a fost vorba de motor, aerodinamica sau pneuri.
    13 3
  • cescuta
    Daca Hakkinen se ducea la Ferrari se lupta in van ceva mai mult. Tot in van si la Mercedes, acolo nu prea e clar cu cine s-a luptat.
    5 9
  • ceasca
    nu am zis nimic de mercedes pentru ca acolo era expirat. Nu cred ca-l batea Mika pe Schum la Ferrari de vreme ce ii punea deja probleme lui Mika cu un Ferrari vs Mclaren Mercedes - masina omoloaga RBR-ului de acum, aka cea mai buna
    8 5
  • cescuta
    N-ai priceput ceasca, tu spuneai ca Schumy spre deosebire de Farina s-a dus, adica la Ferrari, pai eu ziceam ca daca NU se ducea la Ferrari si in locul lui sa fi mers Hakkinen, il mai vedea cineva pe nemtalaul fara maniere campion de 5 ori?Ai fi auzit imnul Finlandei de te saturai. Mclaren nu era la nivelul RedBull de-acum. Nici pomeneala. Da te inteleg, esti "fun" Schumacher.
    1 11
  • ceasca
    nici tu nu pricepi. Ferrari a avut doar in 2002 si 2004 superioritate clara. Deci Mika este conditionat sa nu dea de Schumi in echipa lacare merge. Eu nu am conditionat sa mearga Schumi la cea mai buna echipa a momentului dar sa nu dea de Xulescu acolo cum conditionezi tu cu Mika.

    Da,il mai vedea cineva pe nemtaul ala. Ar fi fost la Williams sau Mclaren si tot lua titluri. A castigat 5 titluri pentru Ferrari si acum dusmanii lui spun ca i le-a pus Ferrari in brate uitand ca de fapt Schumacher a sacrificat ani pentru ei iar masina super a avut doar in doi ani din cati a taraganat pe acolo.
    9 3
  • Fan F1
    Nu te-ai uitat la cursele dinainte de 2000, altfel nu spuneai prostiile din posturile tale. Nu zic ca masina Ferrari a fost cea mai bun, dar si Schumacher a facut greseli. Si uite aici cateva, care l-au costat titluri bune: Jerez 1997, o tampenie, nu-si avea rostul; Spa 1998, la fel, a intrat in spatele lui Coulthard care evident, vroia sa-l scoata din cursa pentru ca Hamilton abandonase deja. Accidentul din 1999, cand s-a ofticat ca l-a depasit Irvine, si evident a dus catre abandonarea titlului la piloti de catre Ferrari pentru a nu castiga Irvine. Nu de alta dar au castigat titlul la constructori avand 2 locotenenti... Irvine si Salo daca nu-ti aduci aminte. 3 titluri pierdute in 3 ani, personal cred ca Schumacher a gresit cu adevarat grav doar in 1998 si 1999 pentru ca 1997 sa zicem ca masina Williams s-a descurcat mai bine. Asta si pentru ca JV nu a fost un cine stie ce pilot, tacsu a fost mult mult mai talentat. In rest, eh Hakkinen era deja terminat psihic dupa luptele din 1999 atat cu coechipierul cat si cu cei doi locotenenti, era de asteptat sa vina finalul carierei dupa 2000 (dracului a fost curse in care a plans... ce dracu...). Mie personal mi-a parut rau pentru greseala de la Spa 1998 care ii putea da o sansa la acel titlul, avea cateva puncte avans daca o castiga, dar accidentul din 1999 a fost realmente... stupid rau. De aia mi-a parut rau pentru ca masina din 1999 a fost realmente foarte buna si putea sa fie primul titlu cu Ferrari. In rest, bravo lui, a muncit alaturi de ingineri, comparatia dintre el si Vettel n-are nici un sens, Vettel primeste totul pe tava in timp ce Schumacher a lucrat la greu pe partea de dezvoltarea a monopostului, deh era si mecanic.
    9 5
  • uiti ca tot schumacher a adus ferrari in pozitia aia. Chiar daca a ratat ocazia, ii ramane meritul ca a creat-o. Nu ar mai fi fost numita ocazie daca nu ar fi fost in carti cu titlul. Apoi alte ocazii le-a fructificat, d-aia are 7 titluri. Nu o mai lalai cu masina ferrari din 1999 si 1998. Stim cu totii dominatia masinii mclaren mercedes de atunci.
    10 2
  • l'89_110101010111
    @FanF1 - Hamilton? la Spa '98? Vrei sa zici Hakkinen.
    eu cred ca redbull o sa devina o echipa urata de multi dupa ce pleaca webber. deja sunt multi care nu il inghit pe vettel (fani, spectatori nu vorbesc de piloti, echipe). daca vine unu ca ricciardo, care nu are cine stie ce impact la public, cota redbull o sa fie jos de tot. daca vine un raikkonnen... or sa atraga mult public de partea lor.
    5 0
  • Fan F1
    @l'89_110101010111: lol am ratat prostia aia scrisa de mine. Nu ma refeam la Hamilton evident :)
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru