Cu toate acestea, publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine că introducerea regulilor ar putea fi amânată pentru 2018, cu scopul ca inginerii să aibă mai mult timp la dispoziţie pentru a stabili un regulament cât mai bun şi corect. Această soluţie va fi analizată în cadrul unei întâlniri a directorilor tehnici care va avea loc marţi, 18 august.
În prezent nu este cert dacă va exista o majoritate de voturi în favoarea amânării cu un an a noului regulament, însă unul dintre susţinătorii ideii este Pat Symonds, directorul tehnic al echipei Williams. "Este mult de muncă pentru a face un concept potrivit şi pentru a stabili un set de reguli până la sfârşitul lunii februarie 2016.
Cred că 2017 este un obiectiv foarte ambiţios. Nu mai este atât de mult timp până atunci", a declarat britanicul pentru sursa citată.Amânarea cu un an ar putea avea efecte inclusiv în privinţa numelui furnizorului de pneuri pentru perioada 2017-2019. În cazul în care Michelin ar câştiga contractul, producătorul francez ar urma să schimbe radical tipurile de pneuri după un singur sezon, în timp ce pentru Pirelli ar fi uşor să păstreze actualele cauciucuri un an în plus înainte de schimbarea din 2018.
Via GMM
Plus ca e posibil ca in graba asta sa avem iar diferente mari de performanta intre echipe,cam cum avem de la ultima schimbare!
Sa nu mai pun la socoteala ca daca se va schimba regulamentul din 2017,la anul nu vom avea mai mult decat avem anul asta ca si spectacol...cine va mai investii masiv in dezvoltare daca totul se va schimba radical?!