La numai câteva ore după prezentarea noului monopost Ferrari, a venit rândul şi celor de la McLaren să-şi dezvăluie monopostul cu care va aborda sezonul 2017.
Echipa britanică a confirmat toate speculaţiile anterioare şi a prezentat un monopost predominant portocaliu cu nuanţe de negru. Echipa renunţă astfel la culoarea argintie folosită încă din anii '90 ca parte a parteneriatului cu Mercedes şi adoptă o cromatică apropiată de cea folosită între 1968-1971.
Directorul executiv Zak Brown afirmă că decizia a fost luată ca urmare a numeroaselor solicitări primite din partea fanilor. "Este grozav. Este o zi specială pentru noi toţi. Cred că este o bucăţică frumoasă de artă şi abia aştept să-i văd pe Fernando Alonso şi Stoffel Vandoorne pe circuit. Am avut de ales dintr-o varietate de design-uri şi în final am ales un răspuns pentru fani, pentru că fanii voiau portocaliu", explică el.
McLaren a avut parte de un parcurs mediocru de la revenirea celor de la Honda ca furnizori de motoare în 2014, însă Brown este optimist că echipa poate înregistra progrese."Echipa este foarte frustrată că nu câştigăm curse.
Avem un nou pachet, dar avem nevoie de timp. 2015 a fost un an foarte dificil, 2016 nu a fost grozav pentru standardul McLaren, dar mergem înainte şi asta vrem să vedem şi în 2017, progres", a adăugat el.Fernando Alonso a rămas la echipă pentru încă un sezon, iar noul său coechipier este Stoffel Vandoorne, care l-a înlocuit pe Jenson Button, retras din activitate.
Via Motorsport
In rest remarc lipsa sponsorilor principali, la fel si la Ferrari, Renault si Sauber. Lumea devine tot mai dezinteresata de F1.
Cele bune!
sa conduca o Husqvarna
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/02/26/pictures-haas-reveal-their-second-formula-one-car/
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/02/26/pictures-red-bulls-new-f1-car-breaks-cover-in-spain/
Monopostul a fost prezentat pe circuitul din Barcelona, unde, de maine va incepe si prima sesiune de teste din acest sezon!
Parca si monopostul Rbr arata simplist, insa stim cu totii ca nu doar elementele acelea de carbon, care la Ferrari, mi se pare ca sunt mai multe multe decat la oricare alt monopost. Principale vor fi tot suspensiile, cat de performante sunt acelea. Asa, la aspect, cam toate monoposturile au aceiasi forma.