Principala problemă a monopostului este însă masa totală, cu aproximativ 20 de kilograme mai mare decât masa minimă de 692 de kilograme impusă prin regulament.
În condiţiile în care fiecare 10 kilograme înseamnă un monopost cu circa trei zecimi de secundă mai lent pe tur, Sauber pierde practic circa şase zecimi de secundă pe tur din cauza masei prea mări a monopostului.
În prezent, echipa dezvoltă un nou şasiu care va fi introdus la Marele Premiu al Spaniei din 11 mai şi care ar trebui să remedieze această problemă.
"Plănuim un update major pentru Barcelona, dar în următoarele două curse (n.r - din Bahrain şi China) vom lua măsuri în special pentru micşorarea masei", a declarat Monisha Kaltenborn, şefa echipei Sauber.
ma gandeam la Sutil.
Tot nu inteleg cum au reusit sa faca un monopost considerabil ai greu decit era necesar. F1 e un domeniu unde conteaza orice milisecunda.
Ei au un handicap major din start daca monopostul este mai greu cu 20 kg decit e necesar.