Cu toate acestea, după analizarea unităţii de propulsie, echipa elveţiană a constatat că trebuie să efectueze modificări importante la designul sistemului de răcire al monopostului. Întrucât exista pericolul apariţiei unor probleme de fiabilitate, Sauber a decis în cele din urmă să nu folosească noul update de motor în finalul acestui sezon.
"Nu ar fi fost pasul corect pentru monopostul nostru, întrucât am fi putut avea anumite probleme şi nu am vrut să ne asumăm acest risc", a declarat Monisha Kaltenborn, şefa echipei Sauber.
Aceasta insistă că nu au existat conflicte cu Ferrari cu privire la furnizarea acestui update, speculaţii apărute ca urmare a faptului că rivalii de la Williams, Lotus şi Force India nu au primit de la Mercedes versiunile îmbunătăţite ale motorului.
"Nu are nicio legătură cu acordul nostru.
Este o dilemă legată de strategie dacă să îl folosim din diverse motive, în legătură cu ceea ce este şi nu posibil pe monopostul nostru", a adăugat ea.Via Motorsport
Comentarii (0)