Potrivit şefei Monisha Kaltenborn, echipa elveţiană va introduce un update aerodinamic semnificativ, care va include şi noi aripi faţă şi spate.
"Plănuim să avem cele mai multe componente noi pe monopost pentru primul test din Bahrain. Asta include o nouă aripa faţă, o nouă aripa spate, deflectoare pentru părţile laterale ale caroseriei şi alte mici elemente pe monopost. Câteva componente suplimentare vor urma la al doilea test din Bahrain", a precizat ea referindu-se la sesiunea din perioada 27 februarie - 2 martie.
În plus, Sauber a confirmat că a înregistrat o serie de defecţiuni la sistemul de frânare în cadrul sesiunii de teste de la Jerez. Echipa a identificat cauzele, preponderent de natură software, şi este încrezătoare că soluţia adoptată pentru Bahrain va avea efectul anticipat."Nu numai piloţii, nici inginerii nu au fost mulţumiţi de frâne. În primul rând a fost o prob,ema de software. Am fost capabili să aducem îmbunătăţiri pe parcursul testului, dar mai există loc pentru îmbunătăţiri. Totuşi, inginerii noştri sunt convinşi că au suficient timp pentru a rezolva aceste slăbiciuni împreună cu furnizorul nostru de motoare (n.r - Ferrari) până la următorul test", a adăugat Kaltenborn.
Sauber a ocupat locul cinci într-un clasament al fiabilităţii pe parcursul testelor de la Jerez, după ce Adrian Sutil şi Esteban Guttierez au parcurs împreună 163 de tururi, comparativ cu cele 251 efectuate de furnizorul de motoare, Ferrari.
Via F1Fanatic
Comentarii (0)