Inginerul şef Giampaolo Dall'Ara susţine însă că parcursul modest are şi o altă cauză: Ferrari a furnizat echipei cu întârziere motorul şi informaţiile tehnice despre acesta.
"Am primit cu întârziere noua unitate de propulsie şi informaţiile asociate. Planul pentru primul test a fost să învăţăm şi să remediem problemele de fiabilitate, dar din păcate timpii au fost dezamăgitori. Cifrele arată destul de clar, nu avem viteză de top. Este clar că motorul nostru nu este la nivelul celui Mercedes.
Şi, în ciuda bunei noastre cooperări cu Ferrari, mâinile noastre sunt legate. Chiar şi mâinile celor de la Ferrari sunt legate din cauza omologării motorului", a declarat el pentru publicaţia Auto Motor und Sport.Sauber se luptă să obţină câteva puncte care să-i asigure măcar locul opt în clasamentul constructorilor, iar Dall'Ara susţine că diferenţele comparativ cu cei de la Williams, care traversează un sezon foarte bun, nu sunt chiar atât de mari.
"Dacă interpretăm corect datele furnizate de GPS, monopostul nostru nu este atât de departe de Williams. La Hockenheim am observat că nu pierdem mult în faţa lor în virajele rapide. Timpul pierdut este pe liniile drepte şi în momentele de frânare", a adăugat el.
Via Motorsport
In afara problemei cu motorul Sauber au gresit si proiectarea noului monopost. Le-a iesit mai greu decit trebuia iar acum nu mai stiu ce sa scoata de pe el.
Totusi Lotus au 8 puncte desi au mari probleme de fiabilitate. Sauber sint inca la zero puncte.
Ce au fost si ce au ajuns!
Deocamdata. Ca Renault inca dezvolta pe cand "dasteptii" de la Ferrari l-au dat afara pe cel care le-a coordonat realizarea motorului.