Echipa elveţiană s-a prezentat în paddock-ul circuitului Marina Bay cu noutăţi la aripa faţă, aripa spate şi plăcile laterale ale caroseriei, care acum au un format mai compact.
Totuşi, principala noutate din punct de vedere vizual este noul nas scurt, care anterior a mai fost adoptat de Williams, Red Bull Racing şi McLaren. Din cauza noilor restricţii ale regulamentului tehnic, un nas atât de scurt a dat bătăi de cap inginerilor la testele de siguranţă, însă Sauber a reuşit să-l treacă de la prima încercare.
"Am trecut testele de siguranţă din prima fără niciunul fel de compromisuri.
Sigur că au existat câteva posibilităţi diferite, dar niciuna dintre ele nu a fost a doua alegere", a declarat Monisha Kaltenborn, şefa Sauber.Elveţienii speră ca noul update să aducă un spor de performanţă în finalul campaniei, chiar dacă aceste concepte vor fi utilizate preponderent pentru dezvoltarea monopostului de anul viitor.
"O parte semnificativă este identificarea performanţei şi vom vedea dacă acest circuit este ideal. În mod egal, dacă urmezi un nou concept şi începi unul nou poţi obţine mai mult din acea direcţie. Aşa că este important să vedem dacă direcţia este corectă", a adăugat ea.
Sauber a confirmat că acesta este cel mai important update pe care îl va introduce în acest sezon, însă echipa speră să primească la un moment dat şi noul motor îmbunătăţit de partenerii de la Ferrari.
Via Motorsport
Comentarii (0)