George Russell era lider în cursa din Bahrain după ce l-a depășit la start pe Valtteri Bottas, însă speranțele sale la victorie s-au năruit după ce mecanicii l-au echipat la boxe cu pneurile alocate de fapt pentru Valtteri Bottas.
Înlocuitorul lui Lewis Hamilton și-a făcut loc în pluton și urma să redevină lider dacă reușea să-l depășească și pe Sergio Perez, însă o pană l-a forțat să revină la boxe.
"Nu știu ce să spun. Nu a fost un sentiment plăcut când am coborât din monopost. Am avut curse când am ratat victoria, dar să se întâmple asta de două ori? Nu mi-a venit să cred. Cred că l-aș fi putut prinde din urmă pe Perez. Aveam avantajul pneurilor, iar monopostul era rapid", a declarat el.
Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, a dezvăluit că mecanicii au încurcat pneurile între piloți din cauza unei defecțiuni radio.
"Pur și simplu unul dintre echipaje nu a auzit apelul. Am avut o defecțiune tehnică în garaj și, când monopostul a intrat la boxe, mecanicii nu au știut ce pneuri trebuie să schimbe.
Se mai întâmplă defecțiuni tehnice, nu a fost o eroare umană", a precizat el.În ciuda faptului că a ratat victoria, Russell a avut puterea să-l felicite pe Perez pentru victoria obținută.
"Este un pilot grozav, este de mult timp în F1 și merită victoria. Poate nu pe cea de astăzi, pentru că era a noastră! Perez merită această victorie pentru că monopostul pe care îl are în acest an este grozav și sunt bucuros că a avut această șansă", a mai precizat Russell.
Via F1
Sabotaj mai evident ca asta din partea Merc, nici ca se putea. Pai cum sa castige asta mic, si sa vada tot globul ca marea lor vedeta e ... nula !
Sunt un antifan al lui Hamilton, dar nu îl consider nul. E bun (dar nu de calibrul altor mari piloți). Oricum e cu mult peste "spinermen". Cât despre cursă, trebuie să știți că Hamilton vinde enorm (precum Real, Barca, United), contează enorm să nu afectezi piața de desfacere.
adica rivalul lui Sebastian Vettel reprezinta un izvor nesecat de marketing?
asta oi vrut sa spui?!?
Aurele, Benz i-o creat intreaga notorietate de care se bucura azi brunetul suprem si nicidecum invers!
Aurele, daca Vettel se cuibarea din 2015 la Benz acum aveam de-a face cu singurul nonuplu campion mondial al F1 si doar al doilea din istoria motorsportului, dupa Loeb
Presupun că locuiești în România.
Da, Hamilton este izvor nesecat de marketing în țările anglofone. Eu locuiesc în Anglia și știu ce spun. Voi credeți că Hamilton reprezintă doar F1, dar există o grămadă de "industrii" care profita de pe urma lui. În Anglia se fac cea mai mare parte a componentelor pentru mașinile de formula 1. În fabrica în care lucrez se fac anumite componente pentru Mercedes, dar și pentru alte echipe gen McLaren (și nu e o fabrica cunoscută). Costele, ca echipă țin cu Ferrari, anul ăsta nu am pilot favorit, anul viitor Alonso. Oricum din ce văd tu înafara de "spinermen" nu vezi nimic. Momentan Spinermen a luat clasă în ultimii ani de la 2 anonimi.
Hamilton, ca orice tip din Anglia este cu 2 fețe. Pentru el "black life matters " pentru că e de culoare; dacă era alb nu mai contau.
E evident că dacă Russel a fost foarte bun în weekend , Hamilton nu e "zeul " de care se vorbește (mai ales în Anglia). Pun pariu că Verstaphen (probabil nu îi scriu corect numele), sau chiar "moșul" de Alonso îi dau clasă, dar interesele primează (nu uita cum au fost tratați diferit cei 2 când au fost colegi)
iti aduc la cunostinta urmatoarele:
acuitatea mea vizuala ii impecabila iar vederea periferica la zenit dar oi reaparut ca sa-ti transmit faptul ca nu agreez deloc grosolania gratuita atribuita unuia dintre pilonii motorsportului ai ultimilor 70 de ani, la adresa aceluia care se identifica ca fiind cel mai tanar cvadruplu campion mondial din istoria F1!
asta fiindca toti pilotii se confrunta ciclic cu tete-a-queue-uri dar pe AM-motorsport is scoase in evidenta numai cele apartinand unuia dintre ei.....
Aurele, veniturile conexe generate de industria straielor, a entertaining-ului, etc, etc, la care contribuie semnificativ acest conjuctural septuplu mie, din postura mea de consumator asiduu de motorsport, nu-mi capteaza doza de interes incat sa dezvolt subiectul, asta fiindca nici n-am convingerea ca ni se va permite sa facem asta pe AM cum de altfel nici sa devenim brutali de sinceri cu privire la pseudomiscarea BLM, o banala flatulenta mediatica pe care perioada imediat urmatoare n-are cum sa n-o erodeze suficient incat s-o faca pierduta....
Tocmai ce ai spus un mare adevăr: pe tine nu te interesează.
Ei bine problema ta (observată de foarte multă vreme) este că te consideri superior celorlalți. Fiecare om își are partea lui de adevăr, viziunea lui. Încearcă să convingi oamenii și nu să le impui părerea ta (pentru că asta faci tu, impui). Nici eu nu îl agreez de nici o culoare pe Hamilton, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să îi recunosc meritele, dar nici să îi fac statuie (nici soclul nu îl merită). Și, da, interesele de care îți spuneam primează dincolo de dorințele noastre (indiferent de cât de corecți suntem noi).
Există o vorbă pe care dacă o pricepi ești mare: "mai lasă și pe altul să aibă dreptate, chiar și când știi că tu ai dreptate "
rogu-te, docil chiar nu-s dispus sa devin...
iar eventuale scuze din partea mea pentru o eventuala superficialitate nici n-o sa primiti, asta pentru faptul ca interesul meu tinde spre zero in ceea ce priveste vesmintele couture sau pret-a-porter sau naiba mai stie ce tinute promoveaza cu asiduitate brunetu' suprem, ii optiunea fiecaruia cu ce alege sa se imbrace, nu pentru aceste detalii consumam motorsport sau alegem sa ne aflam pe AM...
iar daca toate cele amintite de tine contribuie la mentinerea brunetului suprem pe piscul marelui circ in ultimii ani atunci tre' sa fi de acord cu faptul ca acele *activitati conexe* Formulei Unu ii ofera si o falsa flotabilitate a aptitudinilor pilotajului, aspecte care-s identificate de multa vreme de nu tocmai putini consumatori care nu s-or sfiit sa adopte atitudinea optima la adresa septuplului:
sa-i dilueze din meritele pentru dominatia Benz V6T in ultimii sapte ani
Nimeni nu te obliga să te schimbi. Eu doar îți spun tot ce trebuie ca să înțelegi fenomenul. Să înțelegi de ce nu e bine ca Russel să câștige, de ce Simona Halep este cel mai prost plătit lider mondial, de ce a ajuns Sainz în F1 (acum la Ferrari) deși era mai slab ca pilotaj decât Marinescu. "Puternicii" găsesc un sportiv destul de bun și îl propulsează în dauna altora mai buni (exemplul clar e cel dintre Hamilton și Alonso, când Alonso a fost dezavantajat pe față, deși Hamilton era un neica nimeni, dar pentru că era englez trebuia ajutat și propulsat). Și îți confirm că discriminarea asta e ceva normal în Anglia (Brexit-ul în sine este dovada cea mai mare a discriminării). Românii de rând sunt de 1000 de ori mai deștepți decât englezii, dar trebuie să fii de încă 1000 de ori mai bun ca ei ca să te accepte la un job decent (dacă ești cu doar un pic mai bun nu ai nici o șansă).
Dar orice ai spune SV nu e cel mai bun (principalul motiv fiind că nu rezista când e sub presiune), iar ca drept reflexe de pilotaj e sub Alonso.
Aseară la fotbal s-a întâmplat tocmai despre ce îți spuneam, contează ce vrea sistemul și nu ce e corect. Iar cuvântul "negru" a fost scos din dicționarul limbii române de către cei de la gsp.ro. Și mie mi-a fost restricționat contul pentru fraza "trebuie să FAC ceva pentru fratele meu pentru că e NEGRU de supărare " (încercam să explic ce poate înțelege un englez de culoare dacă vorbesc doi români lângă el).
Russell a facut o treaba minunata o mare parte din cursa de duminica dar pana lenta de pe puntea spate parca n-o putem imputa tot "regizorului" Toto sau *defectiunii* comunicatiei ci, de ce nu, chiar lipsei de noroc coroborata cu goana (poate peste masura) de pe vibratoare in a recupera cat mai rapid diferenta pana la mexican, lipsa norocului pe care a avut-o si Mansell tot cu o pana lenta si tot pe puntea spate in '92 la Monte Carlo atunci cand, dupa ce conducea cursa cu un avans confortabil, a "reusit" sa piarda locul 1 in dauna lui Senna, marele Ayrton, triplu campion mondial la acea vreme, descaltat de-a dreptul in acel sezon 1992(108p vs 50p)
cum s-o ajuns la aceasta diferenta rusinoasa de puncte in '92?
.....cunoastem cu totii acest raspuns, raspuns care-i pe cat de fiabil pe atat de evident si in zilele noastre in aceeasi F1...
eu nu contest ca nu-s destule interese in F1 dar nici nu pot sa nu constat faptul ca brunetu' suprem poseda si o doza importanta de noroc, care, sa fim sinceri, n-are de ce sa-i strice atat lui cat si celor de la Benz
@hasu,
ai dreptate, tocmai d-asta imi cer scuze pentru cele trei abateri personale