Rosberg: "Schimbarea evacuării nu a avut niciun efect asupra sunetului motorului"

de Daniel Popescu
Joi, 15.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg susţine că noua evacuare în formă de pâlnie încercată miercuri de Mercedes în testele de la Barcelona nu a schimbat în niciun fel sunetul motorului.

Nu a fost o soluţie grozavă. Din păcate nu a schimbat nimic, aşa că trebuie să încercăm alte soluţii.

Nico Rosberg
Pilot Mercedes
Mercedes a implementat în a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona un sistem de evacuare în formă de pâlnie cu scopul de a îmbunătăţi sunetul motorului.

Decizia a venit pe fondul numeroaselor critici aduse la adresa sunetului noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri, însă Nico Rosberg, cel care s-a aflat la volanul monopostului, afirmă că nu a sesizat nicio diferenţă.

"Nu a fost o soluţie grozavă. Din păcate nu a schimbat nimic, aşa că trebuie să continuăm să forţăm. Ca echipă, vrem să facem sunetul mai tare pentru sport, aşa că trebuie să încercăm alte soluţii, pentru că aceasta nu a fost soluţia potrivită", a declarat germanul.

Rosberg afirmă că noua evacuare nu a influenţat în niciun fel performanţele monopostului, însă a precizat că principala sa îngrijorare în acest moment este legată de frâne.

"Programul a fost legat de frâne, un domeniu în care nu mă simt prea confortabil.

Am încercat diverse soluţii, ne-am jucat la setări şi la motor. Totul este important, dar frânele sunt domeniul în care nu sunt mulţumit 100%. Lucrez la asta", a adăugat el.

Via Autosport, Reuters, F1Zone

Comentarii (10)

  • Rosberg, tu ocupa-te de palnie ...pe celelalte le rezolva Hamilton :))
    16 8
  • hakkinen
    Sunetul F1 nu este dat de o toba "tunata".
    Sunetul ascutit al motoarelor la 18.000RPM nu va putea fi inlocuit cu niciun artificiu cand motoarele de acum merg la 10.000RPM pentru consum si suna ca o drujba in 2 timpi.
    20 3
  • Cred ca in curand si Husqvarna va face motoare pentru Formula 1...
    16 5
  • nu radeti. Amititi-va sau aflati de unde a plecat Honda
    8 2
  • Motoarele Renault suna par-par ca un blender de bar ! Cele Mercedes au un sunet diferit si Ferrari sunt mai aproape de un sunet placut , insa pacat de performantele obtinute . Cred ca cei doi constructori mai au vreo 30 -40 cp de recuperat in raport cu Mercedes (1 minut 30 diferenta , aproape ca i-a depasit pe toti cu + 1 TUR)
    7 2
  • 6 Cai frumosi
    .............si vor alerga dupa aia 30-40 de cai tot sezonul, numai din soft mi-e greu sa cred ca vor putea sa-i scoata. Pe de alta parte, trebuie sa ne gandim ca Mercedes foloseste tehnologia Hybrid de ceva vreme pe clasa S si s-ar putea sa-i ajute acest lucru.
    8 2
  • hakkinen
    Cand mi-e dor de sunetul motorului de 3L, ascult un demo audio surround cu motorul Mercedes din 2005 de pe McLaren.......simfonie !
    10 1
  • mercedes nu testeaza sa sune bine motorul, incearca o alta evacuare si ca acoperire au pus o palnioe acolo sa se prinda prosti de ea, credeti ca nemti stau cu mainile in san ca tractoristi de la ferarri, nu cred, si mai mult au schimbat ceva la flapsul spate, asa ca nu durmiti pe ideea ca vor sa sune mai bine motorul,
    7 2
  • bravo lor sa incerece tot,mai putin cu laudele si se vede in comparatie cu ferrari care tot aduce apdeituri "si sant varza,macar baieti astia lucreaza nu fura ca rbr in trecut stima mercedes
    4 2
  • Andrei
    Trebuie sa ne mai bucuram si de sunetul asta,supremele au fost acele V10,adevarati monstri,am mai spus si o repet in Formula 1 as schimba regulamentul pentru V12...daca tot mai este petrol. Seicii arabi se plimba cu un Airbus 380...care consuma tone de kerosen si o competitie ca F1 reduce consumul ca sa faca economie...absurd dar adevarat.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru