Decizia a venit pe fondul numeroaselor critici aduse la adresa sunetului noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri, însă Nico Rosberg, cel care s-a aflat la volanul monopostului, afirmă că nu a sesizat nicio diferenţă.
"Nu a fost o soluţie grozavă. Din păcate nu a schimbat nimic, aşa că trebuie să continuăm să forţăm. Ca echipă, vrem să facem sunetul mai tare pentru sport, aşa că trebuie să încercăm alte soluţii, pentru că aceasta nu a fost soluţia potrivită", a declarat germanul.
Rosberg afirmă că noua evacuare nu a influenţat în niciun fel performanţele monopostului, însă a precizat că principala sa îngrijorare în acest moment este legată de frâne.
"Programul a fost legat de frâne, un domeniu în care nu mă simt prea confortabil.
Am încercat diverse soluţii, ne-am jucat la setări şi la motor. Totul este important, dar frânele sunt domeniul în care nu sunt mulţumit 100%. Lucrez la asta", a adăugat el.
Sunetul ascutit al motoarelor la 18.000RPM nu va putea fi inlocuit cu niciun artificiu cand motoarele de acum merg la 10.000RPM pentru consum si suna ca o drujba in 2 timpi.