Rosberg: "Mercedes a înregistrat progrese majore în 2012"

de Daniel Popescu
Luni, 24.12.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg susţine că Mercedes a înregistrat progrese semnificative în acest an, chiar dacă echipa nu a reuşit să lupte pentru titlul mondial.

In prima parte am avut cel mai rapid monopost în două curse, China şi Monaco. Acesta este progresul.

Nico Rosberg
Pilot Mercedes
Mercedes a fost una dintre cele mai în formă echipe la începutul sezonului şi a obţinut o victorie în Marele Premiu al Chinei, însă nu a reuşit să ţină pasul cu rivalii în privinţa dezvoltării monopostului şi nu a câştigat niciun punct în ultimele şase curse.

Chiar dacă finalul de sezon a fost dezamăgitor, Nico Rosberg insistă că Mercedes a înregistrat progrese majore pe parcursul anului.

"Progresul este semnificativ. Din păcate, nu am văzut prea mult din asta în a doua jumătate a sezonului, dar în prima parte am avut cel mai rapid monopost în două curse, China şi Monaco. Acesta este progresul. Facem progrese şi devenim din ce în ce mai buni. Oamenii competenţi care ni s-au alăturat şi modul în care totul lucrează în armonie reprezintă paşi uriaşi şi de aceea sunt sigur că anul viitor va fi mai bun", a declarat germanul.

Esential 5 este pozitia ocupata de Mercedes in clasamentul constructorilor in 2012
Chiar dacă admite că Mercedes a progresat mai lent decât ar fi sperat întreaga echipă, Rosberg este încrezător că sezonul viitor va fi unul mai bun pentru germani.

"Din păcate, acest proces a durat mai mult decât speram.

Speram să luptăm pentru titlu în acest an şi asta nu s-a întâmplat, iar diferenţa a fost destul de mare. Dar am învăţat multe lecţii în acest an şi de aceea sunt foarte încrezător că vom începe bine anul viitor şi că ne vom dezvolta pe parcursul sezonului", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (10)

  • Only shit. Avand brandul Mercedes ar fi trebuit sa fie cel putin pe locul 2 sau 3 la constructori.
    18 3
  • aveti rabdare reddbull era o echipa slaba la inceput si acum uitati ca au cea mai buna masina
    poate asta se va intampla si cu mercedes.
    12 14
  • @f1fan
    am sperat pin acum... dar de amu n'colo poate sa-si pastreze pasul precedent!...
    9 6
  • seby9626
    @f1fan,Red Bull a devenit cea mai buna datorita modificarii regulamentului in 2010,altfel si acuma se lupt pe la jumatea clasamentului!
    15 11
  • GrosJan
    CRACIUN FERICIT TUTUROR !
    3 6
  • pacat de ce sa schimbat regulamentul inainte aratau mai smeker masinila de f1 si intradevar nar fi fost reddbull asa de buna incat sai bata pe cei de la ferrari si pe cei de la mclaren
    dar oricum erau mai bune ca in 2005 2006 2007 2008
    7 5
  • Daca Ferrari ar fi a mea si as putea face ce vreau cu ea, m-as retrage din f1 creandu-mi monoposturi asemanatoare celor din f1 dar fara restrictii. De ce? Pentru ca F1 fara Ferrari sau McLaren ori Mercedes n-ar mai fi F1 si monoposturile pe care le-as crea (net superioare celor din F1)ar strica imaginea celor din acel sport F1 plin de restrictii ce nu au inclinare spre siguranta pilotului ci pur si simplu scad performanta lor.
    14 5
  • Cum nu a castigat nici un punct echipa Mercedes in ultimele sase curse ?
    Schumi a terminat pe locul 7 si a obtinut 6 puncte in ultima cursa a sezonului ! Pentru conformitate: http://www.formula1.com/results/season/2012/883/
    mavrick siguranta pilotilor este foarte buna in monoposturile actuale de F1. Ce nu e in ordine sint limitarile exagerate ale regulamentului care nu permit decit dezvoltari minore.
    8 4
  • Adevarat, pilotii sunt in siguranta, si-n viitor se vor lua masuri serioase (cockpit-ul va fi acoperit) fiind impresionati de accidentul lui Massa dar vroiam sa subliniez faptul ca prezentele restrictii din F1 nu au menirea de a spori siguranta pilotului ci mai de graba de a baga bete in roate tuturor inginerilor din F1 ce muncesc pentru a mari nivelul de performanta a monoposturilor si cand spun performanta ma refer la acele modificari tehnice ce ajuta fie la parcurgerea unui tur de circuit intr-un timp mai scurt, fie la parcurgerea mai multor tururi cu acelasi set de pneuri s.a.
    7 4
  • Stai un pic, dar limitarile alea au scopul si de a reduce costurile. Altfel, se arunca toti cu capu-nainte, investesc in R&D la marele greu, mizand ca vor rupe gura targului, evident ca nu pot castiga toti, vrand -nevrand podiumul are doar 3 locuri ...si peste 2-3 ani ii vezi pe cei care au investit prost plecand faliti, cu coada-ntre picioare, cum au facut Toyota, BMW , Honda, Honda 2 (Super Aguri) - worst decision ever from Honda, canditata pentru premiul "sapa de lemn", parerea mea.

    Cockpit acoperit? s-ar pierde sarmul F1. Nu cred ca ar accepta Bernie asta. Or sa mai lucreze la HANS, casti, parbriz mai inalt, dar cockpit acoperit chiar nu cred ca se va-ntampla prea curand.


    Si, revenind la articol...bun, se dezvolta Mercedes, avanseaza, dar ce D-zeu...unde au pierdut avantajul din 2009? Mercedes a cumparat echipa campioana mondiala titulara. Neasteptata, e drept, dar tot campioana mondiala. in afara de faptul c-au plecat pilotii, echipa de conducere a ramas tot aia si cand i-a cumparat Mercedes. Insa in 2010 s-au dus direct in jos. Deh, ce inseamna management nou, strici ca sa ai ce sa reconstruiesti.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru