- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Rosberg, ingrijorat de masurile de siguranta din Singapore
Publicat Marti, 18.03.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cursa din Singapore va fi prima din istoria Formulei 1 care se va desfasura la lumina reflectoarelor, motiv pentru care pilotul echipei Williams, Nico Rosberg, este ingrijorat de aspectele legate de siguranta celor 22 de piloti ce vor fi prezenti pe circuitul stradal pe 28 septembrie.
"Siguranta este intotdeauna o grija pentru circuitele stradale si, dat fiind faptul ca se va desfasura noaptea, siguranta reprezinta inca un semn de intrebare", a declarat pilotul in varsta de 22 de ani pentru Reuters.
Rosberg spune ca nu are nici cea mai mica idee cum se va desfasura aceasta cursa, intrucat nu a pilotat niciodata in astfel de conditii. "Nu as putea sa va spun pentru ca nu am piotat niciodata noaptea. Nu am testat niciodata. Nu exista niciun circuit cu lumina artificiala, asa ca nu te poti pregati. Insa sunt sigur ca FIA si-au facut treaba si ca va fi un eveniment major", a adaugat germanul.
Rosberg a precizat ca podiumul realizat de el in Australia reprezinta cel mai bun start posibil pentru echipa.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Eu unul cred ca modul in care va fi iluminat circuitul va elimina aproape 100% neajunsurile pe care pilotii le intrezaresc in acest moment. De fapt, ei nici macar nu au pilotat pe timp de noapte, deci e prea devreme sa se ingrijoreze.
Marele semn de intrebare ar fi temperatura pe timpul noptii, atat a asfaltului, cat si in aer, oare fabricantii de gume vor lua in calcul acest lucru ?
Racoarea noptii ar putea fi un avantaj pentru monopost in general, si pentru pilot in special.
Sa-i lasam intai sa " guste " arsita noptii pe pista, si apoi mai vedem.
Toate cele bune.