Nico Rosberg a stabilit cel mai bun timp al întregii sesiuni după ce a fost cronometrat dimineaţă cu 1:33.283, timp cu peste 1.6 secunde mai bun decât al rivalilor.
În plus, germanul a fost singurul care a efectuat o simulare de cursă, după ce a parcurs un stint de 50 de tururi în cursul după-amiezii. De altfel, Mercedes a abordat o strategie similară şi la Jerez, când a fost de asemenea singura echipă capabilă să efectueze o simulare de cursă.
Accident pentru Raikkonen
Pilotul echipei Mercedes a fost urmat de Jenson Button de la McLaren, care a avut în general o sesiune bună, în timp ce locul trei i-a revenit lui Kimi Raikkonen. Pilotul Scuderiei Ferrari a parcurs 82 de tururi, însă a provocat un accident în finalul zilei după ce a derapat pe un vibrator din virajul patru, s-a izbit de zid şi a avariat monopostul."S-a întâmplat pe o bordură şi am derapat violent.
Nu am putut menţine controlul şi am intrat în zid, astfel că am deteriorat monoostul. Astfel de lucruri se întâmplă, nu aş spune că a fost vine mea. Am îmbunătăţit setările şi nu a fost prea rău, dar cuplul este prea puternic", a precizat el.În spatele finlandezului a terminat Felipe Nasr, care a fost anunţat ca pilot de rezervă la Williams pentru sezonul 2014, când va lua startul şi în cinci sesiuni de antrenamente. Brazilianul a parcurs 87 de tururi pentru Williams şi s-a poziţionat în faţa lui Pastor Maldonado de la Lotus şi a lui Sergio Perez de la Force India.
Problemele Red Bull, fără sfârşit
Red Bull Racing a avut încă o dată defecţiuni tehnice la monopost. Daniel Ricciardo a reuşit să parcurgă doar 15 tururi înainte de a rămâne în garaj în tot restul zilei din cauza unor probleme mecanice şi de natură software care nu au putut fi remediate de ingineri.Şi cei de la Toro Rosso au fost privaţi de test, întrucât Jean-Eric Vergne a efectuat doar 15 tururi înainte de apariţia unor defecţiuni la motorul Renault. "Am avut o problemă majoră la motor. Ştim cu toţii că există probleme, aşa că nu e nimic nou", a explicat francezul.
Caterham a mizat sâmbătă pe serviciile lui Marcus Ericsson si Kamui Kobayashi, însă cei doi au totalizat doar 21 tururi din cauza unor probleme tehnice.
În schimb, Marussia şi Sauber nu au efectuat niciun tur cronometrat tot din cauza unor defecţiuni de natură tehnică. Ultima sesiune de teste din această iarnă va avea loc tot pe circuitul Sakhir din Bahrain în perioada 27 februarie - 2 martie.Teste Bahrain - rezultate ziua 4:
1. Nico Rosberg Mercedes 1m33.283s 89 2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m34.957s +1.674s 66 3. Kimi Raikkonen Ferrari 1m36.718s +3.435s 82 4. Felipe Nasr Williams-Mercedes 1m37.569s +4.286s 87 5. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m38.707s +5.424s 59 6. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m39.258s +5.975s 19 7. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m39.837s +6.554s 15 8. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m40.472s +7.189s 19 9. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m43.027s +9.744s 17 10. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m45.094s +11.811s 4 11. Jules Bianchi Marussia-Ferrari no time 5 12. Adrian Sutil Sauber-Ferrari no time 5
Nu stiu pe cine si in ce fel a impresionat Rosberg si Mercedes azi.
Nu cred ca intre un Mercedes si un McLaren (echipat inca tot cu motor Mercedes) pe un singur tur e o diferenta de 1,6 secunde cu atat mai putin ca Ferrari e mai lent pe un tur cu 3,4 secunde.
Este clar pentru toata lumea ca fiecare echipa are un anumit calendar pe care-l urmareste in decursul testelor. Ati si avut pe site un material despre ceea ce urmareste de exemplu Ferrari. Ei au vrut sa parcurga cat mai multi kilometrii, nu i-a interesat performanta pe un tur si nici sa efectueze stinturi mai lungi. Cu siguranta asta vor face la ultima sesiune de teste.
Nici macar ultima sesiune de teste nu va arata cine pe unde este. Nu exista nici un motiv plauzibil pentru care o echipa ar vrea sa isi arate muschii in teste. In teste nu se dau puncte!
Insa echipele motorizate de Renault par sa aiba probleme grave. Timpul trece deja in defavoarea lor. Echipele motorizate de Mercedes si Ferrari au deja multi km in plus fata de ei.
Anul asta ar trebui sa conteze forta bruta a motorului. Tocmai din aceasta cauza nu ar trebui sa apara diferente de 2 secunde/tur la monoposturi cu aceeasi motorizare.
Tocmai de asta nici nu cred ca echipele participante la teste au aratat totul. Timpii de azi indica ceva dar pentru fiecare echipa arata pe unde sint ei fata de inceputul testelor. Celelalte echipe in mod normal nu au de unde sa stie realitatea.
Nu sint fan RBR si as vrea sa mai castige si alta echipa titluri. Dar nu prin neprezentarea RBR! Sau o prezenta doar asa ca sa iasa la numar.
Daca RBR va fi in pluton, e doar vina lor. Echipele trebuie sa se adapteze la schimbari. Ferrari a facut-o de fiecare data in atatia ani de istorie. De aceea sustin mereu ca RBR nu e o echipa mare, ci doar una de moment. Inca mai pariez ca RBR mai ramane cativa ani in F1, iar daca nu vor avea rezultate se vor retrage.
“UNDERSTEER” is when you hit the fence with the front of the car.
“OVERSTEER” is when you hit the fence with the rear of the car.
“HORSEPOWER” is how fast you hit the fence.
“TORQUE” is how far you take the fence with you.
"Dall’inviato di Autosprint a Sakhir (Bahrain) – Alberto Antonini
Ormai lo ammettono, a mezza bocca, anche al box Ferrari. I team motorizzati Mercedes sono in vantaggio. Se si corresse adesso, magari la F14 T potrebbe battere Williams e Force India, ma contro McLaren e soprattutto Mercedes Gp sarebbe davvero dura."
http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9180882/the-bahrain-test-in-numbers
Total laps in Bahrain Test One:
Williams - 323
Mercedes - 315
McLaren - 296
Ferrari - 286
Caterham - 249
Sauber - 240
Force India - 213
Toro Rosso - 139
Red Bull - 116
Lotus - 111
Marussia - 29.
Approximate kilometres by each team during pre-season
Mercedes - 2935 km
McLaren - 2564 km
Ferrari - 2544 km
Williams - 2403 km
Sauber - 1926 km
Force India - 1715 km
Caterham - 1621 km
Toro Rosso - 943km
Red Bull - 684 km
Lotus - 568
Marussia - 277.
Aici e o chestiune interesanta:
- sint 4 echipe motorizate de Renault (Caterham,Toro Rosso,Red Bull s Lotus). Culmea itoniei e faptul ca echipa cea mai mica dintre ele, Caterham, a parcurs aproape la fel de multi km ca si toate celelalte trei! Deci motorul Renault la ei merge fara probleme. La celelalte trei echipe insa ... nu.
PS: mai Mircea!
Iar vii cu stiri negative despre Ferrari? Mai stai fratioare in banca ta.
PRICEPE ODATA CA ACUM DOAR SE TESTEAZA. NU AI DE UNDE SA STII CINE CE TESTEAZA.
Despre Mercedes stim (Rosberg a confirmat) ca acel timp sco pe un tur in a patra zi era o simulare de claficari. A mai incercat cineva asta? Nu! Sau ... noi nu stim!
Asteapta primele curse ca sa ai despre ce vorbi.
Pana la urma nu mai inteleg: Mircea e fan McLaren sau e "fan anti" Ferrari?
P.S. am intrat in ograda Mircea din plictiseala,iar...nu ca m-as astepta la progrese din partea lui,magarul batran nu-l mai inveti la ham ! :)
Tot Mircea ne spune si ca McLaren construieste un imperiu(la monopoly), ca motorul Mercedes e mai puternic cu 100 de cai fata de adversari cand Ferrari sunt cei mai rapizi pe liniile drepte cu peste 330. Si alte balarii...
Mircea, la voi in Ardeal nu s-a inventat bunul simt? Adica acea jena care te face sa stai la locul tau cand devii penibil? Pentru ca tu ai incalcat-o de mult... cel putin de cand sunt eu pe aici. Stii, e acea mandrie personala pe care o avem toti. Tu n-o ai? Sau esti mandru cu asa ceva? Ar trebui sa cauti acea mandrie. E un sfat. Poate la voi in Ardeal se pune accentul pe alte lucruri.
@peres mirca Mircea poate sta cel mult pe forumurile din Ungaria, daca cunoaste maghiara, din moment ce e ardelean. Alte forumuri mi-e greu sa cred ca citeste :))
uite aici "The Bahrain test in numbers
Crunching the data after fours day of running in the desert"
http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9180882/the-bahrain-test-in-numbers
Rezumat:
Total laps in Bahrain Test One (adica sesiunea 19-22.02.2014):
Williams - 323
Mercedes - 315
McLaren - 296
Ferrari - 286
Caterham - 249
Sauber - 240
Force India - 213
Toro Rosso - 139
Red Bull - 116
Lotus - 111
Marussia - 29.
Amuzant e faptul ca o echipa fara pretentii ca si Caterham a "reusit" sa faca aproape la fel de multe ture ca si RBR, Toro Rosso si Lotus in primele doua sesiuni de teste
dovada
Approximate kilometres by each team during pre-season
Mercedes - 2935 km
McLaren - 2564 km
Ferrari - 2544 km
Williams - 2403 km
Sauber - 1926 km
Force India - 1715 km
Caterham - 1621 km
Toro Rosso - 943km
Red Bull - 684 km
Lotus - 568
Marussia - 277.
sursa http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9180882/the-bahrain-test-in-numbers
PS: Mircea ... eu nu inteleg o chestie.
Tu esti fan McLaren sau esti fan "anti Ferrari"?
Nu de alta dar abia ai cateva posturi pro Mc insa o gramada de anti calut. De ce oare?
daca Mircea ti-a zis k ii din Ardeal, nu-l crede!
Craiova nu-I in Ardeal ... al nostru Mircea ii bucura pe compatriotii din Sud :))))))
Starting grid:
1. Nico Rosberg (Ger) Mercedes 1min 32.330secs
2. Sebastian Vettel (Ger) Red Bull 1:32.584
3. Fernando Alonso (Spa) Ferrari 1:32.667
4. Felipe Massa (Brz) Ferrari 1:33.207
5. Paul di Resta (GB) Force India 1:33.235
6. Adrian Sutil (Ger) Force India 1:33.246
7. Mark Webber (Aus) Red Bull 1:33.078* Three-place grid penalty
8. Kimi Raikkonen (Fin) Lotus 1:33.327
9. Lewis Hamilton (GB) Mercedes 1:32.762* Five-place grid penalty
10. Jenson Button (GB) McLaren no time
vedem ca Rosberg a fost mai lent decat timpul lui de pole cu mai putine de O SECUNDA, si ne aflam doar la teste
cum ramane cu teoria ca monoposturile din acest an trebuiau sa fie mai lente cu 2 secunde ???
eu unul ma bucur ca nu sunt !
Vezi ca doar Merc prin Rosberg a facut un tur de calificare in testele din Bahrain. Sint convins ca cel putin McLaren poate obtine timpi comparabili.Celelalte echipe nu? Oare ?
Compara insa timpul din calificari cu cel mai bun tur din cursa de anul trecut Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 55 1:36.961
36:9 fata de 32.3!
Ajung oare anul acesta si la final? Acum o sa aiba pneuri care tin la infinit insa combustibil? O mare prostie cu cele 100 kg de combustibil!