Coechipierul său Nico Rosberg a reuşit însă să recupereze teren şi a obţinut la rândul său trei victorii în ultimele patru runde, ultima dintre ele chiar în Marele Premiu al Austriei de la sfârşitul săptămânii trecute. Germanul a plecat de pe locul doi al grilei de start, însă l-a depăşit pe Hamilton în primul viraj şi ulterior a controlat cursa fără emoţii.
"Am avut un start bun, iar apoi am avut un ritm bun în cursă, pentru asta sunt cel mai mulţumit. Cred că am găsit ceea ce ar fi trebuit să găsesc anul trecut în ceea ce priveşte cursele, iar asta funcţionează cu adevărat pentru mine în acest an", a declarat el.
În schimb, Hamilton susţine că a pierdut duelul cu Rosberg din debutul cursei din cauza unei posibile defecţiuni tehnice la monopostul Mercedes."Am avut o problemă cu turaţiile.
Am luat piciorul de pe acceleraţie, iar acceleraţia era încă activată. Nu este cel mai bun mod de a începe cursa, dar vom munci pentru a îmbunătăţi această situaţie în partea mea a garajului", a precizat el.În urma rezultatelor din Austria, Hamilton a rămas lider în clasamentul general, însă avansul sau s-a diminuat la numai 10 puncte.
Personal nu gasesc in regula acest mod de a scrie articole.
Mercedes avand acest uriaș(încă) avantaj in acest moment al campionatului își permite sa influențeze subtil cine sa iasa pe primul loc. Si sunt aproape sigur ca anul asta va ieși camion Rosberg, pentru ca cei de la Mercedes doresc sa arate(daca mai este nevoie) ca au făcut un monopost atat de bun ca oricine poate deveni camion cu el. Pe ei ii intereseaza in primul rand câștigarea trofeului la constructori si abia apoi cel la piloti.
Uitati-va la reacția lui Lauda si Toto Wolf din garaj cand castiga Rosberg sau Hamilton, si veti vedea pe cine sprijina anul asta.
Cred ca semnarea contractului cu Hamilton pe 3 ani este o securizare a rezultatelor pt anii care urmeaza in cazul in care valoarea echipelor se mai niveleaza.
Toto Wolff se bucura pentru 1-2-uri. Nu conteaza care e primul, nu conteaza care e al doilea. Pe el il intereseaza sa ia Mercedes tot ce poate lua dintr-un mare premiu. Iar asta e o mentalitate buna de lider de echipa.
Chestia asta cu jocul de culise, a fost anul trecut la Monza, dupa ce Rosberg i-a distrus cursa lui Hamilton la Spa. E cam absurd sa gresesti de 2 ori in perioade cheie in acelasi viraj, in acelasi fel, iar "intamplator" sa pierzi locul 1 din gafa aia.