Rosberg, cel mai rapid în a treia zi de teste de la Barcelona

De Daniel Popescu
Publicat Duminica, 20.02.2011
Nico Rosberg a stabilit duminică timpul de referinţă în testele de la Barcelona, unde piloţii au concurat pe un circuit umed în prima parte a zilei.

În urma ploilor din noaptea de sâmbătă spre duminică, piloţii au avut oportunitatea să testeze dimineaţă pneurile de ploaie şi intermediare, înainte de a trece pe pneuri slick în cursul după-amiezii.

Cel care a profitat cel mai mult de îmbunătăţirea condiţiilor a fost Nico Rosberg, care a stabilit timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1:23.168.

Pilotul echipei Mercedes GP a fost urmat de Vitaly Petrov de la Renault, în timp ce Lewis Hamilton a terminat pe locul trei pentru McLaren în ciuda unor noi probleme de fiabilitate. Clasamentul a fost completat de Pastor Maldonado (Williams) şi Mark Webber (Red Bull), cei doi provocând şi două întreruperi ale sesiunii, fiind urmaţi de Jarno Trulli (Lotus), Sergio Perez (Sauber) şi Adrian Sutil (Force India).

Toro Rosso a avut doi piloţi pe circuit, iar Sebastien Buemi a terminat pe locul nouă, nu înainte ca Daniel Ricciardo, pilotul de rezervă, să impresioneze în cursul dimineţii pe circuitul umed.

Australianul a încheiat însă doar pe locul 13, întrucât nu a concurat după-amiază, iar între ei s-au intercalat Felipe Massa, autor a două derapaje, şi Timo Glock (Virgin).

Hispania Racing l-a evaluat pe elveţianul Giorgio Mondini, fostul pilot de teste al echipei Midland terminând pe locul 12, în timp ce Narain Karthikeyan a încheiat plutonul pe locul 14.

Iată clasamentul complet al zilei:

 1.  Nico Rosberg        Mercedes              1m23.168s            92
2. Vitaly Petrov Renault 1m23.463s + 0.295s 93
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m23.858s + 0.690s 93
4. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m24.815s + 1.647s 60
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m24.995s + 1.827s 139
6. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m25.454s + 2.286s 48
7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m25.557s + 2.389s 115
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m25.720s + 2.552s 102
9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m26.155s + 2.987s 31
10.
Felipe Massa Ferrari 1m26.508s + 3.340s 123
11. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m26.598s + 3.430s 97
12. Giorgio Mondini Hispania-Cosworth 1m28.178s + 5.010s 39
13. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.329s + 5.161s 42
14. Narain Karthikeyan Hispania-Cosworth 1m30.722s + 7.554s 32

Testele de la Barcelona se vor încheia luni.

Comentarii (12)

  • tech_nick
    Bravo...
    ...Petrov! Frumos timp; Renault si echipa promit, pare-se!!
    9 4
  • Mavric
    @tech_nick
    Iar Rosberg se pare ca se tine de cuvant("S-ar putea să fie o luptă echilibrată între noi şi poate că mă va învinge, dar în niciun caz nu mă va pune în umbră. Nu există niciun motiv pentru care să îmi meargă mai rău decât anul trecut. Din contră, va fi mai bine" ) fata de Schumacher care amintiti-va se spunea:"Pot şi vreau să câştig titlul în 2011" :))
    6 23
  • @Mavric
    Schumacher spunea că poate să câștige dacă are o mașină competitivă.

    Dar eu sunt sceptic... am urmărit ultima lui cursă de kartig... a pornit din pole... dar încet a cedat...
    În urmă cu ceva ani spulbera adversarii în curse asemănătoare.
    Așa cum spulbera tot și în F1.

    Cred că perioada lui de vârf a fost între 1994-1999, în 1998-99 cu un Ferrari slăbuț a ținut piept onorabil celor de la McLaren, iar între 1994-95 nici Benetton nu a fost cea mai puternică mașină.

    Ceea ce a urmat în 2000-2004 a fost inerție... astfel Schumi a scris istorie.
    24 5
  • Javric
    Nu ma pot abtine...
    sa-ti spun sa mai schimbi rujul deoarece culoarea asta nu-mi place
    2 12
  • Mavric
    @coman_norbert
    "Schumacher spunea că poate să câștige dacă are o mașină competitivă"- cu alte cuvinte masina sa faca toata munca in locul lui ca altfel nu mai poate face nimic =))
    7 18
  • Mavric
    @coman_norbert
    "Cred că perioada lui de vârf a fost între 1994-1999, în 1998-99 cu un Ferrari slăbuț a ținut piept onorabil celor de la McLaren..."-cu un Ferrari slabut ce se afla mai tot timpul cu monoposturile pe podium? Cand va vad cum faceti din tantar armasar constientizez ca nu sunteti oameni ci adevarate divinitati dar ce se opun realitatii si adevarului.
    6 15
  • Mavric
    All
    Cu adevarurile astea am deosebita placere sa va dau peste fata provocandu-va simtome similare alora ce primesc crucea peste bot!
    3 13
  • @Mavric
    Cu adevărul tău personal ne dai peste față... ptr că, cu Adevărul nu prea ai cum. Nimeni nu posedă Adevărul.
    Așa că lasă vorbe precum obiectivitate, adevăr, etc, la o parte.
    Ești subiectiv Mavric, așa cum sunt și eu, așa cum sunt toți oamenii.

    Iar în legătură cu Ferrari între 1998-1999, era mult sub McLaren, cel puțin la începutul sezonului, cei drept era peste restul mașinilor... doar McLaren și Ferrari dominau la acea vreme.

    Poate tu Mavric nu ai varsta necesară, dar eu am privit acele curse. Fugeau McLaren-urile, doar geniul lui Schumi reușea cât de cât să facă față. Atunci germanul a fost spectaculos, pentru acele momente este preferatul meu, nu pentru ceea ce a urmat... cele 5 titluri cu Ferrari.

    A existat un gol după dispariția lui Senna, iar Schumi a fost cel care a umplut acel spațiu.
    16 2
  • Mavric
    @coman_norbert
    "Atunci germanul a fost spectaculos, pentru acele momente este preferatul meu..."-germanul a fost spectaculos sau masinile Ferrari ce terminau in majoritatea calificarilor si-a curselor pe primele 2 pozitii? Asa deci masina facea treaba buna nu Schumacher care primea "pica para malaiata in gura lui natafleatza" cu cateva sute de metrii inainte de linia de finish!
    1 16
  • Bun timp. Monopostul are potential insa cursele sunt altceva iar sezonul e lung.
    6 0
  • @Mavric
    nu vorbesc de anii 2000-2004

    Tu ai văzut F1 între 1993-1999?
    Vrei să spui că mașina Ferrari domina în 1998/99?
    Nu! McLaren a fost mașina care domina în acei ani.

    Sau vrei să spui că Benetton a fost supercarul momentului?
    Dar în primele 2 curse din 1994 pe cine a bătut cu acea mașină?
    Pe Senna.
    11 1
  • NeoGalaxy
    Beyond My Fear
    @coman_norbert: Perioada din 1998 si 2000 este posibil sa fi fost cei mai bun ani, ma refer la concurenta. Dar ma refer si la greselile personale, care sa zicem, l-au privat de 2 titluri. Mai tii minte Spa 98? Sau... Silverstone 99?
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru