Rosberg: "A fost ireal să termin pe locul nouă"

de Daniel Popescu
Luni, 22.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg este consternat de locul nouă ocupat în cursa din Bahrain după ce a plecat din pole position.

Temerile lui Nico Rosberg cu privire la ritmul de cursă pe care îl va avea în Marele Premiu al statului Bahrain s-au adeverit.

Deşi a plecat din pole position, pilotul echipei Mercedes a fost depăşit de Sebastian Vettel în turul trei şi ulterior a coborât până pe locul nouă. Germanul a admis la finalul cursei că este consternat de rezultat, dar insistă că Mercedes are un monopost competitiv.

"În ceea ce priveşte gestionarea pneurilor şi temperatura pneurilor am făcut un pas în direcţia greşită şi nu am scos tot ce era mai bun din ele. În ansamblu, a fost ireal să ajung de pe primul loc pe al nouălea. Nu-mi vine să cred. Uneori, acest sport este foarte dificil. Pe cât de frumos a fost sâmbătă cu pole position-ul, duminică a fost teribil. Totuşi, avem un monopost grozav şi trebuie doar să rezolvăm anumite probleme cu pneurile. Este o misiune dificilă, dar este la fel pentru toată lumea", a declarat el.

Urmareste Automarket
Şeful Ross Brawn a admis la rândul său că Mercedes are probleme majore cu gestionarea pneurilor în special dacă temperatura aerului este foarte ridicată.

"Ne-am chinuit foarte mult în prima parte a cursei, când temperatura circuitului a fost la cea mai înaltă valoare.

Este o problemă pe care trebuie s-o rezolvăm şi vom continua să lucrăm la soluţii pentru a îmbunătăţi performanţa în această zonă. În a doua parte a cursei, pe măsură ce temperatura a scăzut, ritmul nostru nu a fost atât de rău, în special pentru  Lewis Hamilton", a explicat el.

Comentarii (8)

  • JugaruGabi
    Merc-ul a fost competitiv in Bahrain... pentru Toro Rosso, pentru Sauber, pentru Williams...
    9 4
  • nu imi explic de ce sunt asa lenti la inceput de cursa,odata cu consumarea benzinei devin competititvi.oare ii echilibrata prost masina?
    14 1
  • @alex, daca ar forta la maximum cu rezervorul aproape plin nu cred ca i-ar tine pneurile mai mult de 5 tururi si gandeste-te cat pierde un pilot dela intrare pana la iesirea de la boxe: aprox.22sec; poate el sa recupereze acele secunde in 5 tururi? Categoric nu. Din cate stiu eu Pirelli au testat pneurile pe un vechi monopost Lotus-Renault si astfel cei de la Lotus cunosc cel mai bine pneurile pe cand ceilalti... plus de asta mai stiu (din auzite, nu-ti pot confirma) ca Mercedes ar avea cel mai puternic motor si atunci hai sa ne gandim putin ce influente ar avea un motor mai puternic asupra pneurilor: pozitive sau negative, le-ar incinge mai putin sau le-ar roade. As zice ca asta e singurul lapsus, singurul pct slab al echipei Mercedes, monopostul fiind ca un picior incaltat cu un pantof mai mic sau mai mare.
    13 4
  • sa termine in spatele lui Alonso care nu avea DRS chiar e jenant...."masina de-un tur"
    6 1
  • Fan F1
    Acum 2 ani, cei de la Pirelli au testat pe vechiul monopost Renault cu Grosjean. Care astfel a aflat cam cum se comporta pneurile ceea ce probabil l-a tinut la Lotus si anul acesta. Cat despre cel mai puternic motor sincer nu stiu cat de mult conteaza care este cel mai puternic motor considerand ca toate motoarele consuma exact aceasi cantitate de benzina pe ora, si ca au aceeasi limita la rotatii. Cu consum identic, rotatii identice... sincer nu cred ca sunt diferente mari intre cele 3 motoare decat poate ca randament. Plus o mica diferenta de cai putere desi evident nu avem cum sa testam/garantam/intrebam despre asa ceva. Din cate am inteles consumul este dat ca kg/ora pentru ca fiind volum, ocupa la presiuni diferite, volume diferite si asa mai departe.

    Practic fanii sunt intr-o mare de necunoscute aici, atata timp cat nu exista date clare despre consum, puterea motoarelor si a randamentului al acestor motoare. Adica sunt motoare de xxx cai putere care nu transfera acesti cai putere si deci degeaba au acesti cai putere. Alte motoare sunt maleabile cu diferite plaje de setari, orice ce ar inseamna acest lucru pentru ca eu evident, nu stiu ce inseamna acest lucru, diferite plaje pentru treptele de viteja si asa mai departe. Din aceasta ciorba, iese ca un motor este mai bun ca altul, pentru ca asa ne zic papagalii aia care comenteaza la Digi, desi saracii sunt paraleli cu ce ceea ce tine de Formula 1 din orice punct de vedere. Si noi radeam de Miki, iar astia noi sunt mai rau. Mult mult mai rau.
    11 2
  • Apropo de Miki, stiti ce-mi placea la el... ca uneori mai adormea si ma puteam bucura de F1. Astia de la Digi nu adorm... :(
    7 0
  • hugobos
    Fara nici un pic de misto, cheliosu ala de la digi tzipa ca o femeie care naste ,ex moto gp clasa regina de saptamana trecuta.
    6 0
  • La grila de start inaintea unui grand prix de F1, ei nu fac decat sa repede acelasi lucruri pe care le stie toata lumea, devina cam monotoni.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru