Rosberg a fost fanul lui Hakkinen in era Schumacher
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nico Rosberg parea favorit sa devina pilotul de referinta al celor de la Mercedes GP in 2010, insa revenirea lui Michael Schumacher in Formula 1 a schimbat complet datele problemei.
Concurenta dintre cei doi se anunta una pasionanta prin prisma experientei septuplului campion mondial si a talentului aratat de Rosberg la Williams. In plus, Rosberg a dezvaluit ca nu a fost fanul noului sau coechipier, fiind un sustinator al lui Mika Hakkinen, care l-a invins pe german in lupta pentru titlul mondial atat in 1998, cat si in 1999.
"Sincer sa fiu, am fost fanul lui Mika Hakkinen. Intotdeauna m-am bucurat cand l-a invins pe Schumacher, pentru ca era un bun prieten al familiei", a declarat Rosberg pentru publicatia germana Bild. Declaratiile sale sunt confirmate de faptul ca tatal sau, Keke Rosberg, a fost o buna perioada de timp managerul lui Hakkinen.
Via | Motorsport
Singurele momente cand mie personal, Hakki mi s-a parut genial a fost dublu depasirea de la Spa 2000 si evident faptul ca a iesit din coma, s-a urcat la volan si parea ca este ca un nou nascut. In rest... mediocritate totala, noroc cu masina.
In comparatie cu alti fani care nu stiu sa "tina" decat cu un singur pilot (mult spus tina, poate fanatici era cuvantul potrivit), eu mai studiez si alti piloti. Cat de bine este... nu conteaza, important este sa invat ceva de la ei :)
Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales ca statistic, Schumacher este mult peste Hakkinen. Insa sa nu vorbim de masina, ca in timp ce Schumi pilota acel Benetton inovator cu nas de rechin si motor Ford sau Renault, Hakkinen se chinuia cu MP-ul in care Mansell nici macar nu a reusit sa incapa.
Si sa nu ne legam de momentele mai putin placute (accidentul din Italia din 1999 sau ghinionul fantastic de pe Circuit de Catalunya cand a abandonat in ultimul tur) ca si Schimi le-a avut pe ale lui (calarea motorului pe grila la Suzuka in 1998, accidentul de la Silverstone).
Cu respect!
Nu vreau sa intru in polemici cu tine, mai ales ca statistic, Schumacher este mult peste Hakkinen. Insa sa nu vorbim de masina, ca in timp ce Schumi pilota acel Benetton inovator cu nas de rechin si motor Ford sau Renault, Hakkinen se chinuia cu MP-ul in care Mansell nici macar nu a reusit sa incapa.
Si sa nu ne legam de momentele mai putin placute (accidentul din Italia din 1999 sau ghinionul fantastic de pe Circuit de Catalunya cand a abandonat in ultimul tur) ca si Schimi le-a avut pe ale lui (calarea motorului pe grila la Suzuka in 1998, accidentul de la Silverstone).
Cu respect!
P.S. Vezi ca ai postat de 2 ori :)
Sper sa nu apara si asta dublu :D