Pentru Ricciardo, cursa a fost cu atât mai modestă cu cât a fost depăşit cu un tur din urmă de fostul său coechipier Sebastian Vettel, care a câştigat cursa pentru Ferrari.
"Asta a fost bomboana de pe colivă. Evident, îi transmit felicitări lui Vettel, dar să fiu depăşit cu un tur de el nu este cel mai bun sentiment din lume. Simt că am fost pregătit, dar a fost dificil să lupt. Am avut unele probleme care ne-au împiedicat să luptăm. Este frustrant, simt că vreau să lupt, dar de fiecare dată am plătit pentru o greşeală", a declarat el.
Red Bull Racing a schimbat furnizorul frânelor pentru sezonul 2015, iar şeful Christian Horner consideră că performanţele plăcutelor de frane ar putea reprezenta o explicaţie pentru evoluţia sub aşteptări de la Sepang."Imediat ce am intrat în trafic, temperaturile au început să scape de sub control, în special în privinţa gestionarii frânelor, aşa că nu am avut ritm.
Am încercat să gestionăm parcursul din a doua parte a cursei pentru a ne asigura că ajungem la linia de sosire. A fost o după-amiază destul de frustrantă", a declarat el.Ambii piloţi Red Bull au terminat cursa în spatele surorii mai mici Toro Rosso. De altfel, prin locul şapte ocupat, olandezul Max Verstappen a devenit cle mai tânăr pilot din istoria Formulei 1 care a terminat o cursă în puncte.
De multe ori acest sport nu este faity, insa nu intotdeauna monopostul este totul, cateodata mai ai nevoie si de noroc, fler, etc :).
Swett revange for Vettel pentru ce a suferit anul trecut.
Stiu ca aceste frane rezista la asemenea franari si mai au asemenea manifestatii dar in trecut dupa asemenea comportament ale franelor a venit abandonul iminent din cauza franelor.
cred ca Vettel radea sub casca si-si zicea ... Good call man, gooood call!!!
Forza Ferrari!