Pilotul echipei Red Bull Racing a dezvăluit însă că s-a temut de un potenţial abandon în prima parte a cursei, atunci când a avut o defecţiune tehnică la motorul Renault.
"Am tras o sperietură la jumătatea cursei. Timp de câteva tururi nu am mai avut putere, aşa că a devenit o nebunie să apăs pe butoane. Cursa s-ar fi putut termina devreme pentru mine, dar am trecut peste asta. Pentru a câştiga a trebuit să depăşesc, am avut pneuri mai proaspete, dar am ştiut că va fi un final interesant".
"Există o singură metodă de a câştiga, şi anume să-i depăşesc. L-am tentat pe Hamilton în virajul 2, iar în uturul următor l-am depăşit. Când am ajuns suficient de aproape de Alonso am ştiut că trebuie să trec, pentru că Hamilton era în zona de acţiune DRS şi nu puteam pierde prea mult timp", a precizat el.
Coechipierul său Sebastian Vettel a ocupat doar locul şapte, după ce a pierdut poziţii importante la prima intrare a Safety Car-ului pe circuit. În plus, germanul a fost la un pas de un accident spectaculos în turul 32, când s-a răsucit la 360 de grade pe linia dreaptă de start-sosire.
"Nu a fost o cursă grozavă. Am derapat, ceea ce a fost greşeala mea, iar înainte de asta am avut ghinion cu Safety Car-ul. Primele patru monoposturi au pierdut poziţii comparativ cu cei aflaţi în spate. Dar este bine că a câştigat Ricciardo şi sunt bucuros pentru el", a explicat cvadruplul campion mondial.
Sa te intorci 360 de grade in "ac de par" si sa te opresti la 2 mm de un zid de beton fara sa patesti nimic trebuie sa ai noroc, da.
Dar nu este pentru prima data cand scapa ( vezi Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2012) sau ( Canadian GP: Vettel 'lucky' to avoid Massa and Perez accident 2014)