Pe parcursul celei de-a două sesiuni de antrenamente, mecanicii au schimbat motorul lui Ricciardo, iar publicaţia britanică Autosport susţine că unitatea are o defecţiune care nu poate fi remediată. Regulamentul tehnic pentru sezonul 2015 prevede că un pilot poate utiliza doar patru unităţi de propulsie înainte de a fi penalizat pe grila de start, cu una mai puţin decât anul trecut, astfel că australianul mai are la dispoziţie doar trei motoare pentru acest sezon.
"Am avut ceva probleme dimineaţă, aşa că nu am avut suficient timp pentru a rezolva totul la timp pentru a doua sesiune. În loc să ne grăbim, am rezolvat problema în mod corespunzător şi vom reveni pe circuit mâine.
Este o problemă destul de complexă cu motorul cu combustie internă şi trebuie să schimbăm anumite lucruri", a declarat el. Ricciardo nu crede însă că performanţele sale de pe parcursul weekendului australian vor fi afectate semnificativ de faptul că nu a concurat deloc în a doua sesiune de antrenamente."Am vorbit mult despre curse, dar nu am făcut mare lucru pe circuit, iar astăzi a fost şansa mea să fac mai multe tururi. Sunt din ce în ce mai nerăbdător să concurez. Este mai bine să avem două maşini pe circuit în loc de una, dar vom face tot ce putem", a adăugat el.
Red Bull critică Renault
Helmut Marko, consultantul Red Bull, a lansat un atac dur la adresa furnizorului de motoare Renault pentru defecţiunea tehnică. Austriacul consideră că este inacceptabil ca unitatea de propulsie să cedeze după numai 50 de kilometri.
"Ni se promite tot timpul că data viitoare va fi mai bine şi că rezultatele din teste sunt încurajatoare.
Dar este de neînţeles să avem o defecţiune la motor după 50 de kilometri. Am vrut o îmbunătăţire, dar am făcut un pas în spate. Distanţa până în frunte este acum înspăimântătoare", a precizat el.Publicaţia Motorsport susţine însă că motorul ar putea fi reparat şi reutilizat pe parcursul acestui sezon.
Via Autosport, Motorsport
Comentarii (10)