Australianul a dezvăluit însă că prietenii săi au aflat abia la Marele Premiu al Ungariei volumul de muncă pe care trebuie să-l depună un pilot de Formula 1.
"Cursa s-a terminat pe la 15:50 şi prietenii mei s-au gândit că mă voi întâlni cu ei imediat pentru a sărbători, dar abia pe la 20:30 am reuşit să iau legătura cu ei. A fost interviu după interviu şi apoi şedinţele cu inginerii. Prietenilor mei nu le-a venit să creadă cât mare este volumul de muncă din spatele scenei", a precizat el într-un editorial scris pentru publicaţia Adelaide Now.
Pe de altă parte, Ricciardo insistă că apreciază întâlnirile cu inginerii, întrucât vrea să cunoască cât mai bine monopostul şi modurile în care poate îmbunătăţi performanţele acestuia."Mulţi oameni nu ştiu ce se întâmpla în spatele transmisiunilor TV, dar la fel ca în orice altă profesie trebuie să munceşti mult.
Petrec mult timp cu inginerii, îmi place această parte a jobului la fel de mult ca cea când sunt la volan. Este important pentru mine să înţeleg totul despre fiecare aspect al monopostului şi să construiesc relaţii cu băieţii din cadrul echipei, dar şi să vorbesc cu ei despre alte lucruri decât cursele", a adăugat el.Via Adelaide Now
Chestia e ca Ricciardo e mai rapid decat Vettel. Ori Vettel in afara de faptul ca avea cea mai buna masina de pe grila, n-a aratat mare lucru. Acum Vettel mai este si tata, lucru care se vede pe circuit. Nu degeaba spunea Enzo Ferrari ca pilotii devin mai lenti in momentul in care li se nasc copiii.