Red Bull Racing a dominat toate cele trei sesiuni de antrenamente libere din Mexic și toate indiciile arătau că Max Verstappen va obține primul pole position din carieră.
Olandezul a confirmat prin cei mai buni timp în primele două părți ale calificărilor, dar și la prima ieșire pe circuit în ultima parte. Totuși, în momentul decisiv, coechipierul său Daniel Ricciardo a reușit să obțină pole position-ul după ce a fost cronometrat cu 1:14.759 și l-a învins pe olandez cu numai 0.026 secunde.
Între timp, Lewis Hamilton s-a mulțumit cu locul trei pentru Mercedes la o zecime de secundă în spate, mai ales că Sebastian Vettel a terminat chiar în spatele său, pe locul patru. Valtteri Bottas și Kimi Raikkonen au ocupat următoarele două poziții, cei doi fiind urmați de piloții Renault, Nico Hulkenberg și Carlos Sainz. Ultimele poziții în Q3 au fost ocupate de Sauber prin Charles Leclerc și Marcus Ericsson.
Cei doi piloți Force India au fost eliminați în a doua parte a calificărilor, la fel ca și Fernando Alonso și piloții Toro Rosso, cu mențiunea că Pierre Gasly va pleca din spatele grilei după înlocuirea unor elemente ale unității de propulsie Honda.
Romain Grosjean a fost eliminat în prima parte și va fi la rândul său penalizat cu 3 poziții pentru un incident din cursa precedentă din Statele Unite.
Marele Premiu al Mexicului va avea loc duminică la ora 21:10.
Dar de unde au reinviat RB acum la sfarsit de sezon?
Oricum ar fi fost fain ca lupta pentru titlu sa se dea in 3 inca de la inceput. Cine stie, poate la anul, oricum se anunta un sezon 2019 interesant. Cel putin asa sper ; ).
Fortza Ferarri!!!!
Sper sa avem o cursa frumoasa maine, desi de pe locul 4 Vettel are cel putin 3 piloti pe care sa-i loveasca.
Sa vedem maine pe cine il tine pneurile mai bine pentru ca in FP ieri a fost dezastru.
Astept sa vad maine seara startul, sa vad pe cine mai loveste de data aceasta.
PS: Am fost inca de cand ma stiu fan Ferrari, insa rezultatele din ultimul an m-au dezamagit. L-au pus pe kimi pe plan secund, iar fatalaul conduce din ce in ce mai prost. Nu imi place cand nu ii vad pe podium , asa cum eram obisnuit cand era MSC in vremurile de glorie.
Chapeau Sebastian !
Cu putina practica, asa, pentru reobisnuire, cred ca Loeb ar face fata cu brio si in WRC-ul mare ! Stofa de supercampion !
Care mai sunt vestile de peste *baltoaca* , mizam totusi pe 20 de monoposturi la startul GP-ului ?? sau hermanos-ii au avut *grija* la *adapostul* noptii mexicane sa dinamizeze si mai mult aceasta cursa:-).
Nu stiu, am fost cam ocupat in perioada asta si nu am urmarit. A aparut ceva "neasteptat", gen o piesa de schimbat la masina lui Ricci ? Daca stii, spune-mi si mie, sunt foarte curios pana unde poate sa mearga partea asta mizerabila a F1, numita "interesul echipei" !
E *vina* lui exclusiva daca tocmai in Q3 s-a hotarat sa *zoreasca* de maniera asta si sa priveze RBR de un ( alt ) record binemeritat si totodata juniorului un discomfort care-l va urmari multa vreme.
Am toata admiratia pentru *mesajul* de ramas-bun al lui Ricciardo dupa 5 sezoane la RBR iar PIESA de care amintesti sa nu fie cumva chiar australianul insusi ,din pacate ,victima unui *management* indoielnic si implicit pagubos.
Sa contabilizam a patra victorie pentru motoristul francez in 2018 ,evident circumstantiala :-)) numai in *armonie* cu sasiul RBR sau primul viraj al primului tur ne va oferi o noua mostra de *Amor* a la RBR- varianta mexicana ?:-)