Daniel Ricciardo, unul dintre piloţii celor de la Red Bull Racing, nu se aşteaptă însă la o îmbunătăţire semnificativă a performanţelor prin utilizarea noii unităţi de propulsie.
"Vom lua ce putem, dar nu va valora 40 de cai putere. Va fi mai bine decât ce avem acum, dar m-aş impacienta prea mult despre asta. Nu cred că va valora o jumătate de secundă", a declarat australianul.
În cazul în care vor utiliza motoare noi de la Red Bull, Ricciardo şi coechipierul sţu Daniil Kvyat vor fi penalizaţi pe grila de start. Australianul este însă circumspect cţ îmbunătăţirile aduse de constructorul francez vor justifica suportarea unei retrogradări pe grila.
"Depinde de cât de mare este (n.r - update-ul).
Din ceea ce am auzit nu este atât de mare, aşa că este pe munchie în acest moment", a adăugat el.Via Autosport
1. Din prisma relatiilor din acest an, este putin probabil ca Renault sa le puna la dispozitie ultima specificatie de motor. Daca se reintorc anul viitor ca echipa atunci isi vor pastra toate atuutrile pentru echipa lor si nu pentru RBR (cu care nu s-au inteles).
2. Renault nu vrea sa echipeze cu un motor (mai bun... teoretic) un constructor de sasiuri - similar cu Mercedes sau Ferrari. Din caza asta, anul acesta au facut tot ce tine de ei sa sa fie siguri ca RBR nu le va ramane partener.
3. Poate ca pe final de sezon cand inca nu stiu ce motorizare vor avea, Renault ii va strange cu usa pe cei de la RBR pentru a renegocia contractul de furnizare al motoarelor in alti termeni, in avantajul Renault.
Oricum este suspect faptul ca inca aproape de finalul anului cand toti au imbunatatit, Renault nu au efectuat nici un upgrade. Iar cel care se anunta este mai mult de forma. din cate inteleg.
Renault va bate la usa RBR in Decembrie cu titlul "na, ai gasit motor? nu ... ce surpriza ... na hai k te ajut!"