Contractul lui Daniel Ricciardo cu Red Bull Racing expiră la sfârșitul acestui an, iar australianul ar putea fi una dintre principalele ținte pentru 2019. Ferrari și Mercedes trebuie la rândul lor să decidă viitorul lui Kimi Raikkonen și, respectiv, Valtteri Bottas, însă Ricciardo afirmă că până acum nu a fost contactat de niciuna dintre cele două echipe.
"Am sentimentul că dacă (n.r - Ferrari sau Mercedes) vor să concurez pentru ei ar trebui să mă contacteze, dar nu au făcut-o. Dacă vom câștiga în acest an atunci rămân la Red Bull. Este foarte simplu. În acest moment totul ține de performanță", a declarat australianul.
Chiar dacă nu știe încă pentru ce echipa va concura, Ricciardo s-a gândit deja la durata contractului: două sezoane. Pilotul Red Bull explică decizia prin faptul că regulamentul tehnic se va schimba radical în 2021 și nu este convins că va dori să rămână în Formula 1 în acel moment.
"Nu vreau să semnez ceva pe termen lung pentru că nu știu în ce direcție merge sportul.
În fiecare an se schimbă ceva și nu vreau să semnez pe 4 ani și apoi să spun că nu vreau să mai fac asta. Ideal ar fi să semnez un contract pe doi ani. Cred că pot fi confortabil cu asta. În al treilea an ar urma schimbările de regulament, așa că probabil voi aștepta să văd ce se întâmplă", a adăugat el.Via Reuters
Hai spune tu, in cate cazuri pilotul a depasit performanta monopostului si sa mai si castige campionatul...la pas? De cel putin 10-12 ani monopostul conteaza mai mult de 70% in obtinerea rezultatelor, si nu vorbim de o cursa "memorabila" sau un concurs de evenimente, cum a fost in cursa din China, in care probabil ca asistam la o procesiune fara SC. Hamilton a uitat sa piloteze, Kimi a devenit mai rapid anul asta, Bottas era un super pilot pana sa ajunga la Mercedes? Clar ca nu, in functie de capriciile monoposturilor datorate temperaturilor/circuitului/pneurilor, din pilot ultra rapid intr-o cursa, devine un "plutonist" fara drept de replica in urmatoarea. E drept ca sunt piloti care fac diferenta in anumite situatii (nu Maxx, el face mai mereu o diferenta nefericita), insa tot materialul de concurs confera acel "ceva" pentru a se exprima. ;)
Dar Hamilton ? Acest cimpanzeu umflat cu pompa cate titluri merita ???
Au mai fost unii care au spus ca fara o masina ultraperformanta, Ham nu este decat un pilot de pluton, ceea ce se si vede acum. Cu masini egale acest supergalonat cocalar care a batut aproape toate recordurile ar fi
intrecut de multi piloti din campionatul actual. Alonso, Vettel, Hulk, Max, Ricci, etc. sunt cu mult peste el. Asa ca... masina il face mare pe un pilot in proportie de peste 80%.
Vorbesti mult si pr0st! Pai Hamilton in 2008 a castigat titlul fara sa aiba cea mai buna masina, atunci Ferrari a fost cea mai buna.
In 2014 si in 2015 iarasi a castigat titlul, insa chiar daca a avut cea mai buna masina, sa nu uitam ca si Rosberg a avut aceeasi masina si tot n-a reusit sa castige titlul... a resuit si el sa castige un titlu doar in 2016 cand a fost favorizat mult de echipa, si in plus a profitat mult si de ghinioanele lui Ham si de defectiunule acestuia...
Deci, aceste lucruri arat ca Hamilton chiar e pilot, este unul dintre cei mai buni piloti din istoria formulei 1.
Williams era mașina mai rapidă în 1992 si 1993. În 1994 datorită interziceri sistemelor electronice Williams a devenit o mașină foarte instabilă. În timpul unuia dintre interviurile date de Senna inainte de startul sezonului , brazilianul s-a plâns de faptul că mașina este foarte instabilă. Abia după primele 8 curse ale sezonului Williams a început să devină masina dominantă. Si Schumacher castiga campionatul mult mai repede daca nu ii erau sterse 2 victorii si nu era suspendat o cursă , în condițiile în care Verstappen si J.J. Lehto se chinuiau cu mașina respectiva. Intradevar erau net inferiori lui Schumacher , dar parcă povestea e cusuta cu ata alba. Si sa nu uitam ca infamul Briatore era in spatele germanului la acea vreme. Iar Briatore a demonstrat ce caracter are . Iar dacă era totul corect , nu cred că cineva ar fi contestat titlul castigat de Schumacher în 1994 , chiar și prin manevra aia mizerabilă de la Adelaide.
https://www.youtube.com/watch?v=xkfmUPvhGGM
In legatura cu talentul celor doi recomand Donnigton ‘93.
Bine punctat. Iar statistica a mai menționat ceva : Schumacher nu a obținut nici un pole cu Senna pe pista. Plus aroganta lui Schumacher în 1992 la MP al Frantei când s-a crezut buricul pământului și l-a insultat pe Senna. Din nefericire pentru el Senna nu era Hill sau Barrichello si l-a pus la punct imediat. Mi se pare ciudată în schimb reactia germanului la 6 ani după moartea lui Ayrton , atunci când a izbucnit în plâns după ce a aflat că i-a egalat nr. de victori.Mi s-a părut stranie reacția lui , o reacție de om care se simte vinovat de un anumit lucru.
PS
Poate cândva se va spune adevărul și despre sezonul 1999. Irvine în afara de faptul că pierdea cam mult timp la standuri , a pilotat execrabil la Suzuka în cursa decisivă pentru titlu. Si totuși era circuitul lui preferat. Dar nu cumva se aștepta ca Schumacher să apară drept salvatorul echipei Ferrari , luând titlul la piloți după 21 ani de seceta ? Eu unul așa cred....
@AyrtonSenna1991: Sa inteleg ca Schumacher i-a schimbat rotile lui Irvine la Nurburgring? Salo avusese probleme cu aripa fata, ploase cu cateva tururi inainte si Irvine trebuia sa schimbe cu pneuri de ploaie dar si-a schimbat parerea si echipa de mecanici... au gresit. Tu crezi multe dar nu prea ai argumente, haide ca pareri avem toti, sa vedem si ceva argumente, probe... ca la F1 se pricepe oricine. Stii cum se spune, mai spui prostii... dar mai bei si apa din cand in cand...