Ricciardo nu a fost contactat de Ferrari sau Mercedes: "Următorul meu contract va avea o durată de doi ani"

de Daniel Popescu
Vineri, 20.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daniel Ricciardo nu a fost contactat de rivalii de la Ferrari sau Mercedes pentru 2019, însă susține că următorul său contract va avea o durată de doi ani, întrucât regulamentul pentru 2021 este incert.

Contractul lui Daniel Ricciardo cu Red Bull Racing expiră la sfârșitul acestui an, iar australianul ar putea fi una dintre principalele ținte pentru 2019. Ferrari și Mercedes trebuie la rândul lor să decidă viitorul lui Kimi Raikkonen și, respectiv, Valtteri Bottas, însă Ricciardo afirmă că până acum nu a fost contactat de niciuna dintre cele două echipe.

"Am sentimentul că dacă (n.r - Ferrari sau Mercedes) vor să concurez pentru ei ar trebui să mă contacteze, dar nu au făcut-o. Dacă vom câștiga în acest an atunci rămân la Red Bull. Este foarte simplu. În acest moment totul ține de performanță", a declarat australianul.

Chiar dacă nu știe încă pentru ce echipa va concura, Ricciardo s-a gândit deja la durata contractului: două sezoane. Pilotul Red Bull explică decizia prin faptul că regulamentul tehnic se va schimba radical în 2021 și nu este convins că va dori să rămână în Formula 1 în acel moment.

"Nu vreau să semnez ceva pe termen lung pentru că nu știu în ce direcție merge sportul.

În fiecare an se schimbă ceva și nu vreau să semnez pe 4 ani și apoi să spun că nu vreau să mai fac asta. Ideal ar fi să semnez un contract pe doi ani. Cred că pot fi confortabil cu asta. În al treilea an ar urma schimbările de regulament, așa că probabil voi aștepta să văd ce se întâmplă", a adăugat el.

Via Reuters

Comentarii (24)

  • SENNA - HAMILTON - ALONSO
    Ce vorbesti ma baiatule??...iorgas...Red bull fara vettel=0...Red Bull l-a facut mare pe vitel...nu pupa el niciodata 4 titluri pe care oricum nu le merita..e vai de el...Si ca o comparatie in 2014 Ricciardo a sters pe jos cu vitel cu aceeasi masina...mare campion..vai de el
    14 22
  • Ha,ha,ha...
    @SENNA - HAMILTON - ALONSO
    Hai spune tu, in cate cazuri pilotul a depasit performanta monopostului si sa mai si castige campionatul...la pas? De cel putin 10-12 ani monopostul conteaza mai mult de 70% in obtinerea rezultatelor, si nu vorbim de o cursa "memorabila" sau un concurs de evenimente, cum a fost in cursa din China, in care probabil ca asistam la o procesiune fara SC. Hamilton a uitat sa piloteze, Kimi a devenit mai rapid anul asta, Bottas era un super pilot pana sa ajunga la Mercedes? Clar ca nu, in functie de capriciile monoposturilor datorate temperaturilor/circuitului/pneurilor, din pilot ultra rapid intr-o cursa, devine un "plutonist" fara drept de replica in urmatoarea. E drept ca sunt piloti care fac diferenta in anumite situatii (nu Maxx, el face mai mereu o diferenta nefericita), insa tot materialul de concurs confera acel "ceva" pentru a se exprima. ;)
    18 3
  • Zau asa mai SENNA - HAMILTON - ALONSO !
    Dar Hamilton ? Acest cimpanzeu umflat cu pompa cate titluri merita ???
    Au mai fost unii care au spus ca fara o masina ultraperformanta, Ham nu este decat un pilot de pluton, ceea ce se si vede acum. Cu masini egale acest supergalonat cocalar care a batut aproape toate recordurile ar fi
    intrecut de multi piloti din campionatul actual. Alonso, Vettel, Hulk, Max, Ricci, etc. sunt cu mult peste el. Asa ca... masina il face mare pe un pilot in proportie de peste 80%.
    14 8
  • @Ha,ha,ha
    Nu la pas, dar : Piquet 1981, 1983, Prost 1986, Senna 1991, Schumacher 1994, 1995, 2000, Alonso 2006, Hamilton 2008. Ajung ?
    4 1
  • ok, dar cu o corectie, Alonso a avut masina mai buna in 2006 datorita pneurilor. Fanii lui se lega de faptul ca Ferrari e o echipa cu istorie mai bogata si dominase in ultimii ani dar Ferrari nu a contat chiar cu un an inainte, in 2005, deci nu mai era echipa din varf.
    4 3
  • Schumacher 1994 ? Hmm....
    1 2
  • @ @@@
    Vorbesti mult si pr0st! Pai Hamilton in 2008 a castigat titlul fara sa aiba cea mai buna masina, atunci Ferrari a fost cea mai buna.
    In 2014 si in 2015 iarasi a castigat titlul, insa chiar daca a avut cea mai buna masina, sa nu uitam ca si Rosberg a avut aceeasi masina si tot n-a reusit sa castige titlul... a resuit si el sa castige un titlu doar in 2016 cand a fost favorizat mult de echipa, si in plus a profitat mult si de ghinioanele lui Ham si de defectiunule acestuia...
    Deci, aceste lucruri arat ca Hamilton chiar e pilot, este unul dintre cei mai buni piloti din istoria formulei 1.
    4 11
  • Da, e corect, Williams era mai rapida. Mansell, Prost tocmai castigasera cu ea, era masina acelor timuri...
    2 0
  • Corectie : in 2006 Alonso a avut cea mai buna masina, o perioada, datorita gaselnitei numita mass-damper, nu a pneurilor. Dupa interzicerea ei, la USA GP, tot restul sezonului Alonso a mai avut o singura victorie, iar Schumi sase. Si daca nu era abandonul tehnic al germanului in penultima cursa a sezonului, Japonia, campionul pe 2006 avea alt nume.
    4 3
  • @ko
    Williams era mașina mai rapidă în 1992 si 1993. În 1994 datorită interziceri sistemelor electronice Williams a devenit o mașină foarte instabilă. În timpul unuia dintre interviurile date de Senna inainte de startul sezonului , brazilianul s-a plâns de faptul că mașina este foarte instabilă. Abia după primele 8 curse ale sezonului Williams a început să devină masina dominantă. Si Schumacher castiga campionatul mult mai repede daca nu ii erau sterse 2 victorii si nu era suspendat o cursă , în condițiile în care Verstappen si J.J. Lehto se chinuiau cu mașina respectiva. Intradevar erau net inferiori lui Schumacher , dar parcă povestea e cusuta cu ata alba. Si sa nu uitam ca infamul Briatore era in spatele germanului la acea vreme. Iar Briatore a demonstrat ce caracter are . Iar dacă era totul corect , nu cred că cineva ar fi contestat titlul castigat de Schumacher în 1994 , chiar și prin manevra aia mizerabilă de la Adelaide.
    3 1
  • Ha,ha,ha...
    Ma rog, multi destepti si specialisti pe aici...de la Brawn GP incoace monopostul a contat mai mult decat ar fi normal, restul traduceti voi cum vreti ;)
    5 1
  • Da, Williams era mai rapida si mai fiabila datorita motorului v10 Renault (ulterior toti au trecut pe v10, ca dovada recunoasterea superioritatii acestui motor). Dar Senna a pierdut exact la jocul pe care l-a cerut, eliminarea electronicii. Nu ca nu ar fi fost bun, era bun ca de obicei, problema lui era ca Schumacher era mai bun decat el fara electronica. Toate masinile 'sufereau' la capitolul instabilitate, deci si Benetton.
    4 1
  • V10 BMW de pe vremea lui Montoya a fost cea mai puternica masina.
    https://www.youtube.com/watch?v=xkfmUPvhGGM
    1 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=SIdLWC9Mhys
    1 0
  • @SENNA - HAMILTON - ALONSO
    Tot asa il denigrai si pe Hamilton, ca nu merita, ca tata Ron, ca fara tata Ron ar fi nimic si asa mai departe. Si uite ca acum il pupin, de parca Hamilton l-ar trage si pe Alonso dupa el sa guste din succes
    1 0
  • Mercedes F1
    Sa-l vedem la anul pe Ham cu Alonso coechipier. Echipa de vis. Vetelica are probleme cu Kimi, care e "facut" constant din strategie.
    3 3
  • finger
    Ferari au pana acum cea mai buna masina. Dar e suficient?
    5 0
  • @Mercedes
    Am mai vazut filmul asta o data, a fost film de cosmar nu de vis :))) Dar daca Mercedes va face asta (nu cred) atunci sper ca e destul de istet sa semneze un contract prin care Alonso sa fie obligat la mari despagubiri daca ciripeste prostii
    2 1
  • In mod normal te-ai astepta ca gura proasta sa fie o piedica in calea contractelor bune. Dar in realitate tactica lui Alonso a fost de ajutor pentru ca daca mai ramanea un an la McLaren ar fi avut soarta lui Kovalainen.
    0 0
  • Nacional
    Senna nu a cerut scoaterea electronicii FIA a hotarat acest lucru pentru anul competitional 1994. Williams s-a conformat in schimb Benetton-ul lui Schumacher nu. Dumnezeu e sus si ii da fiecaruia ce merita.
    In legatura cu talentul celor doi recomand Donnigton ‘93.
    1 2
  • ham ham ham ham ham miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    2 2
  • @Nacional
    Bine punctat. Iar statistica a mai menționat ceva : Schumacher nu a obținut nici un pole cu Senna pe pista. Plus aroganta lui Schumacher în 1992 la MP al Frantei când s-a crezut buricul pământului și l-a insultat pe Senna. Din nefericire pentru el Senna nu era Hill sau Barrichello si l-a pus la punct imediat. Mi se pare ciudată în schimb reactia germanului la 6 ani după moartea lui Ayrton , atunci când a izbucnit în plâns după ce a aflat că i-a egalat nr. de victori.Mi s-a părut stranie reacția lui , o reacție de om care se simte vinovat de un anumit lucru.
    PS
    Poate cândva se va spune adevărul și despre sezonul 1999. Irvine în afara de faptul că pierdea cam mult timp la standuri , a pilotat execrabil la Suzuka în cursa decisivă pentru titlu. Si totuși era circuitul lui preferat. Dar nu cumva se aștepta ca Schumacher să apară drept salvatorul echipei Ferrari , luând titlul la piloți după 21 ani de seceta ? Eu unul așa cred....
    1 4
  • @Nacional: Dumneze o fi sus dar despre ce merita fiecare... haide sa lasam prostiile astea deoparte. Senna a murit, nu cred ca merita asa ceva, Schumacher este intr-o situatie proasta, nici el nu cred ca merita asa ceva. Personal, cred ca Dumnezeu este neutru, nu ne da nimic si nu ne ia nimic.

    @AyrtonSenna1991: Sa inteleg ca Schumacher i-a schimbat rotile lui Irvine la Nurburgring? Salo avusese probleme cu aripa fata, ploase cu cateva tururi inainte si Irvine trebuia sa schimbe cu pneuri de ploaie dar si-a schimbat parerea si echipa de mecanici... au gresit. Tu crezi multe dar nu prea ai argumente, haide ca pareri avem toti, sa vedem si ceva argumente, probe... ca la F1 se pricepe oricine. Stii cum se spune, mai spui prostii... dar mai bei si apa din cand in cand...
    5 0
  • @Nacional
    Iar eu iti recomand Spania 1996 !
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru