Aventura lui Daniel Ricciardo la Renault după sezoanele petrecute alături de Red Bull Racing nu a început conform așteptărilor sale.
După o primă clasare în puncte în Marele Premiu al Chinei, australianul a abandonat în Azerbaidjan și a terminat pe locul 12 în Spania înainte de a obține locul 10 pe circuitul de la Monaco. El a progresat însă pe locul 9 ca urmare a unei penalizări primite de Romain Grosjean în timpul cursei.
Chiar dacă a doua clasare în puncte din acest sezon poate fi privită ca pe un element pozitiv, australianul a criticat o eroare de strategie comisă de echipa franceza.
Plecat de pe locul 6 al grilei de start, Ricciardo l-a depășit pe Kevin Magnussen și a urcat pe locul 5, însă a fost chemat la boxe imediat după intrarea pe circuit a Safety Car-ului. El a revenit pe circuit într-un grup de piloți care a fost blocat în spatele lui Lando Norris, astfel că nu a avut oportunitatea de a reveni pe locul pe care a concurat anterior.
"A fost frustrant.
Voi rezolva asta cu echipa. Vrem să ne descurcăm mai bine și ne putem descurca mai bine. Era evident că Norris urma să ne blocheze, deoarece Carlos Sainz începuse să-și construiască un avans. Acestea sunt lucrurile pe care le văd când pilotez monopostul, de ce nu le pot vedea și alții. Nu putem continua să facem astfel de greșeli", a declarat el.Via Autosport
a Renault cu echipa de uzina in F1 iar rezultatele confirma doar inoportunitatea acestei decizii generata tocmai straveziul competitivitatii intr-un interval de timp suficient de mare incat sa nu mai poate fii cautionata incompetenta ci doar constatarea hazliului si a diletantismului autentic intins pe prea multi ani , victoriile razlete obtinute in concubinaj cu RBR fiind pentru o lunga perioada , din pacate pentru Renault , singurele care salveaza intr- oarecare masura motoristul francez in configuratia 1.6 V6 turbo si asta deoarece progresul nu se arata nicimacar odata cu sosirea lui ricciardo ceea ce ii cu adevarat ingrijorator pentru un nume cu adevarat mare pentru motorsport asa cum ii Renault