Totuşi, performanţele australianului ar fi putut fi chiar mai bune în absenţa unor probleme la start, întrucât a pierdut frecvent poziţii la stingerea luminilor roşii. În opinia sa, vina se împarte între pilot şi echipă, în special prin prisma utilizării motorului Renault.
"Dacă ne uităm la perioada Toro Rosso, da, starturile sunt de nivel mediu. În World Series by Renault erau foarte bune. Starturile nu au fost atât de bune în privinţa procedurilor, aşa că este greu şi din partea pilotului să facă totul 100% corect. Dar în mod normal eşti într-o fereastră de 90%, ceea ce este suficient de bine.
Chiar şi săptămâna trecută am simţit că este vina mea, dar echipa mi-a spus că ne putem descurca mai bine. Aşa că este o situaţie combinată şi încercăm să o rezolvăm", a explicat el.Pe de altă parte, Ricciardo insistă că nici el, nici Red Bull Racing, nu sunt preocupaţi peste măsură de această problemă, chiar dacă un start ratat poate avea efecte negative asupra rezultatelor finale.
"Nu abordez un weekend cu gândul că voi pierde câteva poziţii la start. Evident, aşa a fost trendul, dar vom continua să muncim pentru a remedia problemele", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (0)