Ricciardo admite că Red Bull pierde timp inclusiv în virajele rapide

de Daniel Popescu
Miercuri, 20.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daniel Ricciardo a recunoscut că monopostul Red Bull este mai lent decât al rivalilor şi din cauza pierderii avantajului pe care îl avea în virajele rapide în sezoanele precedente.

Esential 4 este locul ocupat de Red Bull Racing in clasamentul constructorilor
25 de puncte a acumulat Daniel Ricciardo in clasamentul general
Red Bull Racing nu a beneficiat de cel mai puternic motor nici pe parcursul celor patru sezoane în care a cucerit titlurile mondiale, însă aproape întotdeauna s-a bucurat de un avantaj aerodinamic major în detrimentul concurenţei, în special în viraje.

Situaţia nu este însă la fel în acest an: Renault oferă un motor mai puţin performant şi lipsit de fiabilitate, însă echipa nu reuşeşte să recupereze teren nici în viraje, potrivit declaraţiilor lui Daniel Ricciardo.

"Nu suntem cei mai rapizi în virajele de mare viteză, aşa că nu este optim. Cred că anul trecut am dus lipsă de putere, dar recuperăm în virajele de mare viteză şi cred că, cel puţin în anumite zone, nu am obţinut un avantaj. Din păcate, nu avem niciun câştig.

În acest moment nu suntem puternici", a declarat australianul.

Ricciardo a devenit liderul celor de la Red Bull Racing după plecarea lui Sebastian Vettel la Ferrari şi afirmă că se bucură de acest rol, care prespune să ofere mai mult feedback inginerilor despre comportamentul monopostului.

"Evident, încerc să car mai multe lucruri pe umeri. Poate că feedback-ul suplimentar pe care îl ofer băieţilor este natural după încă un an petrecut alături de ei. Rezultatele nu au fost cele pe care le aşteptăm, dar încă mă bucur de această provocare. Cred că atunci când obţinem performanta pe care o dorim va fi un sentiment foarte plăcut", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (2)

  • Cu alte cuvinte RBR nu are nici cel mai bun motor, dar nici monopostul nu e pus la punct, per total.
    6 0
  • Se pare ca Vettel oferea feedback-ul optim echipei. Multi din cei care scriu aici sunt de parere ca Vettel este un campion de carton. Daca ar fi castigat un campionat am fi putut acorda intregul merit masinii, dar cand castigi patru campionate deja e mai mult decat masina; este si pilotul bun. Si inca ceva: odata cu plecarea lui Vettel de RBR acestia au regresat (masina este mai lenta decat sezonul trecut, iar aceasta nu este doar din cauza motorului), iar Ferrari a progresat. Acum o sa spuneti ca regresul RBR era de asteptat in conditiile unui motor slab , iar actualul monopost Ferrari este, de fapt, construit de Alonso. Insa nu poate trece neobservat faptul ca "ingredientul" care a produs aceste efecte (plecarea de la RBR=regres si venirea la Ferrari=progres) este Vettel. Din acest punct de vedere se apropie de mentorul sau Michael Schumacher care, de asemenea, avea o contributie importanta la construirea masinii printr-o colaborare fructuoasa cu echipa.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru