Hamilton a avut un start mai bun şi a preluat conducerea cursei după ce l-a depăşit cu uşurinţă pe Rosberg la start, iar Sebastian Vettel a reuşit o manevră similară de pe locul trei. Pilotul echipei Red Bull Racing a încercat o depăşire asupra lui Hamilton în virajul Les Combes, însă a ieşit în decor, iar Rosberg a urcat pe locul doi.
Un tur mai târziu, în acelaşi loc, Rosberg a iniţiat un atac asupra coechipierului său de la Mercedes pentru prima poziţie, însă cei doi s-au acroşat după ce Hamilton a încercat să-i închidă calea. Germanul a continuat cursa chiar dacă a pierdut o bucată din aripa faţă, însă Hamilton a suferit o pană la pneul stânga-spate şi a fost nevoit să intre la boxe.
Daniel Ricciardo avea să fie pilotul care va profita cel mai mult de incidentul dintre piloţii Mercedes. După ce iniţial i-a depăşit pe Fernando Alonso şi Vettel pe circuit, australianul a devenit lider la finalul primei serii de opriri la boxe şi, pe baza unei strategii cu două treceri pe la standuri, a reuşit să-şi adjudece a treia victorie din acest sezon.
Recuperarea lui Rosberg
Deşi a pierdut timp preţios la boxe pentru a înlocui partea frontală a monopostului, iar apoi o bucată din pneul deteriorat al lui Hamilton s-a agăţat de antena monopostului său şi i-a împiedicat vizibilitatea, Rosberg a fost capabil să aibă o cursă pozitivă şi să termine în cele din urmă pe locul doi.
Deşi la un moment dat a fost depăşit de Valtteri Bottas, germanul a revenit pe doi după a doua serie de opriri la boxe şi s-a evidenţiat pe final: deşi a efectuat o oprire suplimentară la boxe, Rosberg i-a depăşit rapid pe Bottas şi Kimi Raikkonen şi apoi a iniţiat o urmărire a liderului Ricciardo.
A recuperat circa două secunde pe tur, însă diferenţa dintre ei a fost prea mare pentru ca Rosberg să poată iniţia un atac, dar şi-a consolidat prima poziţie în clasamentul general la 29 de puncte.Ultimul loc pe podium i-a revenit lui Bottas, care ocupa doar locul cinci după ultima intrare la boxe, însă o serie de depăşiri asupra lui Vettel şi Raikkonen l-au propulsat pe poziţia a treia. Raikkonen a ratat astfel oportunitatea de a obţine primul podium al sezonului, însă rămâne cu satisfacţia celui mai bun rezultat din acest an după ce a recuperat poziţii preţioase la prima intrare la boxe.
Luptă acerbă pentru locul cinci
Ultimele tururi au adus o luptă spectaculoasă pentru locul cinci între nu mai puţin de patru piloţi. Jenson Button l-a depăşit surprinzător pe Alonso, însă a pierdut imediat poziţii în faţa spaniolului şi a lui Vettel. Ulterior, acelaşi Vettel a profitat de duelul dintre Kevin Magnussen şi Alonso, care va fi investigat de comisari după cursă, pentru a urca pe şase, înainte de a-l depăşit pe danez pentru locul cinci.
Update: Magnussen a fost penalizat cu 20 de secunde în clasamentul cursei pentru producerea incidentului cu Alonso. În urma deciziei, Magnussen a coborât de pe locul cinci pe locul 12.
Cvadruplul campion mondial a fost urmat astfel de Magnussen, Button şi Alonso, care a terminat pe opt după ce la prima intrare la boxe a suportat şi o penalizare de cinci secunde de tip Stop and go după ce mecanicii au rămas prea mult pe grilă înainte de start pentru a remedia o defecţiune tehnică. Ultimele puncte puse în joc au fost câştigate de Sergio Perez (Force India) şi Daniil Kvyat (Toro Rosso).După pana de la start, Hamilton a concurat doar în zona locului 16 şi a solicitat de trei ori să retragă monopostul la boxe pentru a economisi motorul în perspectiva următoarelor curse. Echipa a refuzat de două ori această strategie, însă în cele din urmă l-a chemat la standuri cu câteva tururi înainte de final.
În afara britanicului au mai abandonat Jules Bianchi (Marussia, considerat clasat), cei doi piloţi Lotus (Pastor Maldonado şi Romain Grosjean), dar şi debutantul Andre Lotterer. Germanul, triplu câştigător al Cursei de 24 de ore de la Le Mans, s-a retras în turul trei cu defecţiuni la monopostul Caterham.
Cel mai bun timp în cursa a fost stabilt de Rosberg, care a fost cronometrat cu 1:50.511 în turul 36.
Belgia - Rezultate cursă:
1. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1h24m36.556s 2. Nico Rosberg Mercedes +3.383s 3. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +28.032s 4. Kimi Raikkonen Ferrari +36.815s 5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +52.196s 6. Jenson Button McLaren-Mercedes +54.580s 7. Fernando Alonso Ferrari +1m01.162s 8. Sergio Perez Force India-Mercedes +1m04.293s 9. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault +1m05.347s 10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +1m05.697s 11. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault +1m11.920s 12. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +1m14.262s 13. Felipe Massa Williams-Mercedes +1m15.975s 14. Adrian Sutil Sauber-Ferrari +1m22.447s 15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari +1m30.825s 16. Max Chilton Marussia-Ferrari -1 lap 17. Marcus Ericsson Caterham-Renault -1 lap 18. Jules Bianchi Marussia-Ferrari -5 laps Retirements Lewis Hamilton Mercedes 38 laps Romain Grosjean Lotus-Renault 33 laps Pastor Maldonado Lotus-Renault 1 lap Andre Lotterer Caterham-Renault 1 lap
i-au aranjat un abandon ca sa nu fie rusinea atat de mare de a termina pe unul din locurile codase,
Rosberg la facut muci inca o data :))
bravo Ricciardo!
bravo Bottas!
bravo RaiKkonen si Vettel!
dezamagitor, Alonso :(
FORZA ROSA!
n-ai dreptate.....
așa ceva nu trebuia să se întîmple.
Bravo Ricci! Le-a dat peste nas la multi.
HAM cand pleci de la coada ...fara vreun noroc e greu sa urci in pluton....greu...
Raikkonen - mediocru
(atunci)
Alonso - submediocru
Williams - este acolo unde "o arata" Massa
Bottas - el magnifico, a depasit limitele nedepasibile, cu o caruta samd
Hamilton - deh, se mai intampla ... mai des la unii, cel mai des la tine :)
Rosberg - ... broasca testoasa si iepurele
Magnussen - talentul bate experienta. L-a fentat pe Alonso toata cursa
RBR - incredibil cat de mult s-au ridicat fata de dezastrul din iarna dar au si un:
Ricciardo - superpilot
Aceasta va rămâne pentru totdeauna imaginea lui: un ratat răsfățat de "problemele tehnice" ale unui adevărat campion mondial.
Publicul, suficient de avizat, de la Spa și-a spus părerea.
Bravo Ricciard si Bottas inca odata, smecheri amandoi :P
Nu spune nimeni ca nu a fost incident de cursa! Ai dreptate aici. Problema este ca asa cum spuneai si tu e bine sa fii atent cu al tau coechipier (existand riscul ca ambele masini sa termine cursa acolo). Ce s-a intamplat in acel viraj a fost asemanator cu Bahrain. Numai ca aici Rosberg a avut naivitatea sa creada ca il poate depasi pe Hamilton acolo desi pilotul aflat in fata isi alege trasa iar cel din spate se conformeaza!
Da, a fost incident de cursa! Numai ca asta i-a creat un avantaj lui Rosberg (desi putea fi invers) iar din pacate putini isi vor aminti peste cativa ani cum a decurs acest sezon. Celialti vor citi statistica.
Desteptii comenteaza aici dar habar n-au de reguli. INAINTE de orice investigatie auziti cum echipa celui lovit spune prin radio ca "we'll take it to Charlie".
Daca nu e un incident foarte grav nu se face nicio investigatie din propria initiativa a comisarilor de cursa.
Dar important e sa comentam noi pe aici, ai n-ai mingea tragi la poarta.
P.S. Se imbata Kimisor de fericire ca a terminat prima data in fata lui Alonso :D
Am impresia ca te comporti ca un copil retardat de 7 ani nu un matur, ce naiba, aduna-te man!
Razboiul Mercedes ... ce sa mai zic: Rosberg devine un pic machiavelic. E vina lui 100% pentru incident. Cei care au urmarit Sky au vazut dupa cursa reluarile si explicatiile asa ca pe tema asta nu mai este nimic de spus. Cu toate astea eu tot as vrea sa il vad pe Rosberg campion anul asta.
Mi-a placut mult batalia de la final pentru locul 5. A fost "ceva" frumos cum nu am mai vazut de demult. Din pacate Alonso s-a cam emotionat si a gresit. Dar avand in vedere ca este om este total acceptabil. Si asta nu ii stirbeste cu nimic valoarea.
Imi pare rau ca pe trei nu a terminat Kimi. Ar fi fost o reusita frumoasa pentru el.
Ma bucur pentru Perez si locul 9 pe care l-a prins.
Dupa cum se observa si in aceasta reluare, Hamilton a intrat primul in viraj, deci avea tot dreptul sa-i taie calea. Pe perioada de franare Rosberg trebuia sa obtina un avantaj sau macar sa fie roata la roata cu Hamilton, era cu totul in spatele lui Hamilton. Ca sa depasesti pe exterior trebuie sa ai o viteza mai mare in viraj. Ori Rosberg era in spatele lui Hamilton, ceea ce nu inseamna deloc viteza mai mare.
CE A FACUT MARELE SI ZEUL ALONSO ?!?!?
NIMIC ! E ZERO BARAT !
nu e in stare sa-l depaseasca pe magnussen si nu a fost in stare sa-l depaseasca pe petrov.
PAPAPPAPAPAPAPAPAP
Eu vad lucrurile asa: cu ce te incalzeste ca mori in accident si nu a fost vina ta? Hm? E, acum cred ca va prindeti... Pe pista nu ai de-a face cu jucatori corecti si out inseamna tot out cu sau fara vina ta. Pe pista trebuie sa faci tot ce depinde de tine sa scoti maximul de puncte iar pentru asta trebuie sa termini drqului in PUNCTE!!!!
Ok, revenind la faza, Hamilton are destula experienta sa prevada ca se putea intampla ce s-a si intamplat daca si Rosberg e catar sau neindemanatic sau etc. Nu trebuia sa incerce sa intre in apex cu totul si doamne ajuta sa nu ne lovim. Normal, e usor sa spui cum trebuia procedat dupa ce ai vazut de n ori faza, dar lui Hami i se tot intampla d'astea de cand e in F1, iar daca ar fi incercat un duel mai fair si i-ar fi lasat lui Rosberg loc de manevra tot ar fi avut un avantaj si mai mare in virajul urmator plus interiorul si fara pericolul sa intre si Rosberg tot acolo.
https://www.youtube.com/watch?v=2x2Zz33qUmQ
De data asta l-au chemat pe Kimi primul ca era calare pe Alonso si avea si ritm mai bun. S-a dovedit a fi strategia mai buna pentru ca pe urma Alonso a ramas blocat in trafic asa cum ramanea si Kimi cand Alonso era chemat primul iar Kimi trebuia sa mai duca cateva ture cu pneuri uzate. Nu a fost cazul si acum cred pentru ca l-au chemat pe Kimi mult prea devreme, probabil tot ca sa nu-i incurce strategia lui Alonso. Dar daca consideram ca Alonso a fost mai bun in toate celelalte curse no matter what, TOT ASA si aici KIMI a fost MAI BUN
Si in 2007 Alonso si presa ii tot dadea ba ca aia, ba ca ailalta, dar la final a terminat pe 3 in spatele lui Ham (bine, el a rasuflat usurat ca a scapat cu o nesperata egalitate de puncte) - aka luzar, iar Hamilton a fost considerat de mare valoare ca l-a batut la debut pe campionul en titre
http://f1grandprix.motorionline.com/gp-belgio-magnussen-penalizzato-alonso-settimo/
unde e fanul ala inrait Alonso care ii tot dadea ca nu mai sunt piloti barbati care se lupta pe circuit samd. Nuuuu, acum e ok pentru el, Magnussen ala trebuie penalizat nenorocitul, sa-i faca una ca asta lui Fernando !!!
C'mon....asta este Formula 1. Mi-a adus aminte de duelurile dintre Senna si Mansell, dintre Prost si Senna, Schumacher si Hakkinen etc. Ce se intampla in ziua de azi cu Formula 1 este un mare bullshit. Ca avem DRS, ca nu ai voie sa schimbi trasa decat o data, ca nu ai voie sa tusesti sau sa te uiti in oglinzi.
De aceea F1 pierde din ce in ce mai multi fani. Prefer de 1000 de ori un duel ca cel de azi intre Magnussen si Alonso decat sa ma uit la un trenulet in care cum se pleaca in cursa asa se si termina.
Deci sa o lasam moarta cu lamentarile. Ati vazut ca Vettel l-a depasit imediat pe Magnussen...fara sa mai dea din maini sau sa se planga atat.
Respect Kevin!
1. in afara de incidental de la debutul cursei dintre Ham si Ros si depasirile de pe final, nu prea au fost evenimente remarcabile - cel putin pentru mine.
2. Am fost surprins de greseala lui Ros dar si mai surprins de vaicareala lui Ham. Atat in timpul cursei, cand practic dorea sa se retraga din cursa dar de asemenea prin declaratiile de la sfarsit. Sper ca isi va reveni, dar mie mi-a sunat daramat.
3. Ferrari sunt de pomina... pe langa faptul ca nu prea au masina, mai fac rost si de penalizari in plus, cutitu de bonus. Imi pare rau dar conducerea actuala continua intr-un system de lucru care inca permite gafe... Noroc ca a reusit sa plece de pe loc Alo, altfel trebuia sa plece ultimul.
4. Noua generatie face mai nou legea: Ric, Bot, Mag, etc si felicitari lor pentru adaptabilitate.
5. Comentariile celor de la Sky sunt foarte interesante. Imi pare rau ca nu gasesc prea multe opinii similare cu cele de mai sus. Recomand ca din cand in cand sa se asculte cum discuta fosti pilori de f1 despre piloti. Chiar ce s-a spus despre Ros de catre Eddie Jordan. Sunt curios cati dintre cei care arunca cu gunoi in oricare dintre pilotii de pe grila si-ar pastra combinezonul uscat intr-un astfel de mediu.
Si inca ceva...regulamentul spune clar cum trebuie sa se procedeze la depasire, Chir ca ne place sau nu, unele dintre depasiri au fost conform cu regulamentul altele nu. Comentatorii sky au spus clar ca manevrele lui Mag au fost la "limita" regulamentului in mod repetat. Dar asta este...
Legat de incidentul Hamilton - Rosberg, este pana la urma un incident de cursa. Pilotii din dorinta de a profita de orice bresa ce li se ofera sa treaca, se mai intampla sa ajunga si in situatia de a se acrosa. Rosberg a incercat sa treaca, Hamilton a mentinut trasa iar cand Rosberg a realizat ca nu mai este loc a incercat sa se retraga dar a fost prea tarziu, acrosajul era inevitabil. Cei care spun ca Rosberg trebuia sa nu se grabeasca si sa atace mai tarziu cand lucrurile se mai linisteau, este adevarat putea sa o faca, dar cand lupti pentru titlul mondial incerci sa profiti si de ca mai mica oportunitate sa treci de adversar. Daca astepti mai tarziu e posibil sa nu mai ai ocazia si apoi regreti. Probabil pe aceasta idee a mers si Rosberg. Vedeti nu e asa simplu atunci cand esti implicat direct. Din afara e usor sa arunci cu critici si acuzatii. Respect duelului in limitele sportivitatii si al regulamentului!!!
nu se stie daca Hamilton ar fi cistigat azi,dar daca va pierde campionatul deja s-a creeat o legenda in care Rosberg e baiatul rau,si ar mai fi ceva...la Spa nu l-au aplaudat pe Ros nici macar heaterii lui Hamilton!
Trebuie sa se relaxeze si sa joace destept. Ok, se putea foarte bine ca dupa contactul cu Rosberg de azi sa iasa Rosberg sifonat cu pana si Ham bine mersi. Dar rar l-am vazut pe Hamilton sa aibe grija in dueluri, el mai mult e impins un curaj nebun si sa cedeze adversarul ca el nu renunta la trasa nici un milimetru
Ce mai discutii fara si mai rar cu sens.
Va spune Alonso ce parere are despre incidentul cu Magnussen (dupa cursa, evident):
"I know the Stewards acted on what happened, but I don’t think it’s that important when you are fighting for sixth and seventh places."
Pentru Alonso totul s-a stricat de la start. a fost clar de la inceput ca va fi penalizat, totul a trebuit modificat.
Se mai intimpla, asta este.
PS: cum pisici sa te duci pe grila de start cu o baterie descarcata ?
Baterie fara de care nu poti porni monopostul de F1.
Of,of, mai,mai!
OK am inteles aveti ceva cu Alonso, cand e bun si se bat in frunte cu trompeta de masina sunteti muti, cand este in spate si PENALIZAT, sariti repede. Oare cati ani aaveti ? Aici nu este vb de fotbal, mergeti pe alte site-uri.
Legat de vaicarelile lui Hamilton trebui spus ca, avand in vedere cat de "julita" era masina lui, varianta retragerii din cursa nu era deloc
exagerata. Cu masina aia nu se putea face mare branza: cred ca aerodinamica era la pamanat si din cate l-am auzit spunand in cursa, avea ceva vibratii pe rotile din spte. Prin urmare avea sens ca echipa sa crute masina si sa o retraga din cursa, scutind astfel uzura motorului, a cutiei si a altor componente esentiale. Pentru ei continuarea cursei in conditiile alea oricum nu prea avea mare miza.
Este posibil sa fi existat si ratiuni pentru care s-a hotarat mentinerea lui in cursa si ar fi extrem de interesant sa le aflam
Comentariile de pe aici sunt puerile petru ca foarte putini inteleg deosebirea enorma dintre o plimbare cu masina pe sosea si o cursa de F1:cand un pilot depaseste si altul nu o poate face, de cele mai multe ori nu este vorba despre nepriceperea sau lipsa de talent a celui din urma, ci de starea din momentul ala a masinii cu care incearca cel din urma sa faca depasirea (ceva componente electronice nefunctionale, pneuri prea uzate (tocite) pentru a asigura aderenta necesara, aerodinamica deficitara a masinii, etc).
Sa te apuci sa spui ca Alonso este zero barat pentru ca a terminat pe opt dupa cate probleme a avut in cursa este o nerozie candida care da nivelul intelectual al celor care se baga in seama pe aici.
Felicitari si lui FERRARI pentru link: a dus continut in discutiile de aici, lucru pe care putini il fac.
Uitati-va cat de mult conteaza pozitionarea masinii pe circuit. O eroare intr-un singur viraj poate sa insemne pierderea locului in cursa. Li s-a intamplat la doi dintre cei patru, in mai multe randuri. Daca opream cursa dupa prima depasire a lui Button, ziceam ca este Dumnezeu si ca ceilalti sunt niste nulitati. Insa lucrurile au continuat sa evolueze si apoi au depasit si Alonso, si Vettel, fiecare dintre ei speculand anumite greseli sau vulnerabilitati ale celorlalti si folosindu-se fie de noroc, fie de pricepere, fie de curaj, fie de avantajul tehnic adus de o masina mai buna IN MOMENTUL ALA.
Este deranjant sa tot vad comentarii puerile si frivole pe aici:ala e prost, ala e nul, ala habar nu are, pe alalalt l-a sapat echipa si asa mai departe. Daca vreti ca afirmatia voastra sa aiba valoare ARGUMENTATI-O. Cum adica l-au sapat pe Alonso si l-au facut din strategie? Daca stiti de discutii care au avut loc la boxe si despre rationamente care au facut ca Alonso sa intre mai tarziu la boxe decat ar fi fost normal (in avantajul lui) sa intre atunci spuneti-le astfel incat afirmatia voastra sa aiba greutate si credibilitate. Altfel ... varsati laturile la buda, nu aici.
GosJan...da, Lauda asa a spus. Nu sunt fan Hamilton, nici Nico, dar mi-ar placea sa castige campionatul Rosberg :)
Adevarul este ca de la retragerea lui Schumacher... nici un alt pilot nu imi provoaca acei fiori pe spate vazandu-l pilotand. Duelurile lui mai ales cu Hakkinen (vorbesc de vremurile bune la Ferrari si McLaren) erau de nedescris. Daca vorbim de timpuri mai vechi, pe cand concura la Beneton...ii lasam pe multi cu gura casa si poate se apuca sa caute filmari din acea perioada :)).
Oricum back to topic..
Si eu as cataloga incidentul ca fiind unul de cursa. Dar cei implicati direct stiu mai bine decat noi. Oricum nu vreau sa ma gandesc ce discutii vor fi acuma in cadrul echipei cand puteau linistit sa ocupe locurile 1 si 2. In loc sa faca 43 puncte au luat numai 18...
Rosberg a judecat gresit posibilitatile lui de depasire, dar se vede din reluare ca nu a fost intentionat, in concluzie a fost vina lui Rosberg dar a fost o gresala si nu "premeditate" asa cum spune Hamilton
2. Alonso vs Magnusen
Motorul MB l-a ajutat pe Magnusen dar putea sa-si mentina pozitia si fara sa-l scoata pe Alonso de pe pista, penalizarea a fost dat correct
3. Kimi
pacat de locul 3, atat a putut motorul Ferrari
speram al ceva mai bun in Monza!
In rest BV Ricci, MB se mai impiedica de vreo 2 ori, si dc Ricci e pe faza, atunci ultima cursa din Abu Dhabi o sa avem scenarii interesante
in rest
Forza Rossa!
Go Monza!
Ba da, Rosberg putea sa-l evite pe Hamilton.
Cine a vazut "after race" la SkySports o pot confirma. Cand roata stinga spate a lui Lewis este in dreptul aripii fata a monopostului lui Rosberg, Nico intoarce volanul spre Lewis desi vede ca are in fata sa colegul de echipa.
E un incident de cursa cu "iz" de act intentionat.
Pacat!
A doua controvesra majora despre incidentele lui Rosberg pe pista dupa calificarile de la Monaco.
Darkeys
Asa este, "cei de la Mercedes l-au tinut pe Lewis pe pista in speranta ca o sa intre safty-car-ul si ca atunci poate recupera pozitii astfel incat sa ajunga in top 10."
Lewis insa insista sa se retraga pentru ca nu era in stare sa il ajunga din urma nici macar pe Grosjean. Despre depasirea lui nici nu putea fi vorba.
In momentul in care Lewis se cerea la boxe pentru a salva motorul, staff-ul i-a spus clar ce spera ei, din cauza aceasta nu l-au lasat sa "abandoneze".
Cat despre Alonso, scuze dar penalizarea aia a primit-o pe drept, au avut o problema cu bateria nu se cupla si au schimbat niste setari. Evident ca nu-l puteau chema primul la boxe decat daca erau tampiti pentru ca daca primea penalizarea 5 ture mai tarziu dupa intrarea la boxe, mai intra odata asa ca au intarziat intrarea la boxe pentru a executa si penalizarea. Cum vi se pare mai simplu? Sa intre odata, 25s si dupa ai 5 ture mai tarziu sa mai intre odata dar sa stea si alea 5s de penalizare? Eu as merge pe prima solutie folosita oricum de echipa. Stand mai mult decat trebuia pe pneurile alea, +5s, evident ca l-au scos din programul initial, si l-au trimis si intr-o alta zona de viteza (adica monoposturi mai multe si un pic mai incete), de unde nu avea cum sa castige timp, deh nici monopostul Ferrari nu-i tocmai o racheta. In schimb in duelul de la fina, scuze, nu avea de face, era pe pneuri de mult consumate, eu ma mir ca nu a abandonat pentru ca au fost cateva ocazii pentru asa ceva. Plus Vettel avea pneuri mai proapete, si cand altii se lupta este usor sa depasesti, ca dovada Button care se apropia de Alonso si Magnussen pentru ca acestia luptau pe pista. Nu stiu daca trebuia penalizat Magnussen asa o las pe mana celor care se pricep dar repet, Alonso nu putea trage de masina, era in locul prost la momentul prost. Cu DRS-ul activat, masina McLaren din fata, era un pic mai rapida, si deh fara suparare, este un circuit unde motorul Mercedes chiar a facut diferenta, sa nu uitam cruciada lui Rosberg, de recuperare :P
Sunt sigur totusi ca si daca veti incerca sa studiati varianta propusa de mine, chiar daca sunt argumente pro si verificabile, marea majoritate a celor ce posteaza pe site-ul asta, vor merge pe varianta Alonso a mers slab, Raikkonen a fost mai bun. In principal cu anumite persoane nu se poate discuta, asa ca nu incerc sa va explic ca discutiile se bazeaza pe argumente, pentru ca stiu ca punctul asta de vedere a pierdut deja de mult...
Cred indreptatita dorinta de a ajuge cat mai repede la boxe dar practice pe langa nesansa cu Rosberg (care este responsabil de contact) si el a pecetluit soarta cursei.
Normal ca fiecare pilot are cursa lui, cu bune si cu rele, cu vina proprie sau incurcat de altii sau altceva, dar nu este datoria celui mai inrait fan alonso de pe automarket (indiferent de nickname-ul folosit cand si cand) sa "studieze" soarta in cursa a altui pilot decat Alonso :)))) In astfel de cazuri doar spune sec: mediocru