Rezultatele modeste ale lui Schumacher ar putea fi cauzate de sasiu

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 19.04.2010
Michael Schumacher va utiliza un nou sasiu in Marele Premiu al Spaniei, dupa ce echipa germana a descoperit cateva nereguli la actuala versiune.

Michael Schumacher a debutat cu stangul in primul sau sezon de la revenirea in Formula 1, fapt ce a condus la speculatii ca germanul si-a iesit din forma dupa o absenta de trei ani in Marele Circ.

Prestatia sa a fost si mai dezamagitoare in Marele Premiu al Chinei, cand germanul a fost depasit de Lewis Hamilton, Vitaly Petrov si Felipe Massa si a obtinut in extremis ultimul punct pus in joc.

Cu toate acestea, Mercedes GP a sugerat ca rezultatele obtinute de german ar putea fi cauzate de anumite defectiuni tehnice la monopost, motiv pentru care echipa ii va inlocui sasiul pentru Marele Premiu al Spaniei de peste trei saptamani. “Cred ca trebuie sa inlocuim sasiul lui Schumacher pentru Barcelona”, a declarat Norbert Haug, directorul departamentului de motorsport al Mercedes, pentru televiziunea germana Sky.

Eventualele defectiuni ale sasiului lui Schumacher sunt intarite de rezultatele net superioare obtinute de coechipierul sau Nico Rosberg in primele patru etape din acest sezon.

Acesta a terminat ultimele doua Mari Premii pe podium si ocupa locul 2 in clasamentul general cu 50 de puncte, in timp ce conationalul sau a strans doar 10 puncte.

Via | GMM

Comentarii (11)

  • La cate chestii de culise sunt in F1 nu m-as mira ca sasiul lui Sch sa fi ajuns din 'greseala' la Rosberg.
    13 9
  • f1_alonso
    msh
    jonex >super tare :)) =)) =)) ,cred ca ai dreptate dar nu ma pot abtine de a rade cu lacrimi =)) =))
    6 9
  • jonex+f1_alonso
    daca nu stiti ce vorbiti d`ale voastre...Uitati-va in gradina voastra!
    9 5
  • @sary - era o gluma :-)
    Era mai mult o gluma. Oricum se abereaza mult in comentariile de pe aici asa ca unul in plus ... . Am fost un sustinator al lui Raikonen si dupa plecarea lui am sperat ca Schumy imi poate tine interesul crescut pentru F1. Insa din pacate am fost dezamagit si astept revenirea lui acolo unde cred ca isi merita locul. Si ramane intrebarea, ce anume e defect la sasiul ala? Cum adica sunt 2 sasiuri diferite, ma rog unul asa-zis defect? Cum de si-au dat seama dupa 4 curse si nu mai repede? De ce nu inlocuiesc si sasiul lui Rosberg? De ce in sesiunile de teste din februarie Schumy a avut timpi mai buni decat Rosberg?
    10 5
  • Sasiu
    Acuma poate fi sasiul dar cu siguranta in China avea probleme la masina. Se poate vedea onboard ca se lupta cu ea mai mult decat o conducea. Si eu sunt de parere ca va reveni langa sau peste Rosberg curand. Dar campionatul il castiga Vettel.
    9 5
  • Sasiu, pneuri
    Pe langa varianta sasiului mai circula pe net si varianta conform careia Schumacher trebuie sa isi adapteze stilul de pilotaj la dimensiunea redusa a pneurilor din prezent comparativ cu cea a pneurilor din sezonul in care s-a retras. E o declaratie a unuia de la Bridgestone.

    Dincolo de sasiu, pneuri si ce s-o mai inventa intre timp, privind la cele 4 curse de pana acum pentru mine e clar ca Schumacher e depasit lejer de oricare dintre pilotii de la RBR, Ferrari, McLaren, de Rosberg, Kubica si chiar de Sutil.
    Varsta si anii de absenta isi spun dureros cuvantul.
    Pronosticul meu e ca nu va mai reusi nicio victorie si niciun pole cat timp va mai concura.
    6 6
  • MARCOVICI
    ciudatenie
    hi all.

    am fost alaturi de schumi inca de la primi sai pasi, si voi ramine, indiferent de ce prestatie va avea. intradevar este ceva ciudat cu aceasta masina ... inteleg daca in testele dinaintea sezonului exista o asa diferenta... putea fi vorba de conditia umana dar stim cu totii ca diferenta era de 0,300 ... scazind pina la 0.150... aproximativ. ramine si pt mine o curiozitate...
    9 1
  • Sa fim corecti!
    Sa fim corecti!

    Sa nu uitam prestatiile lamentabile ale lui Villeneuve, Prost s.a. din ultimii lor ani de F1. Sa nu uitam de anonimatul de ani de zile al lui Button, Weber s.a. Sa nu uitam de motoarele sparte de Alonso, Hamilton s.a.

    Sa ne amintim de scaderea vertiginoasa a interesului pt F1 dupa plecarea lui Schumi. Sa ne amintim de cresterea incredibila a interesului dupa revenirea lui Schumi.

    Schumi este, categoric, un erou. Eroii trebuie respectati.
    Cred cu tarie in posibila revenire a lui Schumi. Daca nu va reusi, va fi pierderea noastra, nu a lui. Valoarea lui si-a demonstrat-o deja. Noi acum ne aratam valoarea.
    8 2
  • Sa fim corecti!
    Sa fim corecti!

    Sa nu uitam prestatiile lamentabile ale lui Villeneuve, Prost s.a. din ultimii lor ani de F1. Sa nu uitam de anonimatul de ani de zile al lui Button, Weber s.a. Sa nu uitam de motoarele sparte de Alonso, Hamilton s.a.

    Sa ne amintim de scaderea vertiginoasa a interesului pt F1 dupa plecarea lui Schumi. Sa ne amintim de cresterea incredibila a interesului dupa revenirea lui Schumi.

    Schumi este, categoric, un erou. Eroii trebuie respectati.
    Cred cu tarie in posibila revenire a lui Schumi. Daca nu va reusi, va fi pierderea noastra, nu a lui. Valoarea lui si-a demonstrat-o deja. Noi acum ne aratam valoarea.
    5 2
  • Levier
    comentarii
    E clar ca audienta curselor de formula 1 se afla la un alt nivel in raport cu anii trecuti, acum ca schumacher s-a intors. E clar si ca schumi si-a demonstrat de destule ori valoarea. A facut-o poate cel mai recent la sfarsitul sezonului 2009 in cursa campionilor / natiunilor, cand i-a surclasat in confruntari directe pe Button, Coulthard si chiar Vettel.
    Ramane discutabil motivul pentru care s-a retras in 2006, motivul pentru care realmente nu parea interesat sa se intoarca in vara anului 2009 (lasand la o parte acuzele cu privire la durerile de gat - reale sau nu), respectiv motivul pentru care dintr-o data, la sfarsitul lui 2009 devine extrem de entuziasmat sa revina.
    Eu personal ma asteptam sa i se acorde mai multa atentie din partea Mercedes (daca nu pentru altceva, macar pentru a-i exploata imaginea).
    Totusi, Radu, mi-e greu sa inteleg ce ai vrut sa sugerezi in legatura cu ultimele sezoane ale lui Alain Prost, care la revenirea din 1993 a devenit lejer campion. E adevarat ca a beneficiat de superioritatea monopostului Wiliams, dar mie cel putin mi se pare (urmarind chiar si acum cursele din '93) ca a pilotat genial.
    Villeneuve a avut spre finalul carierei cateva sezoane mai ciudate (de fapt, cam toate, incepand cu 1998).
    Imi vine cam greu sa gasesc ceva de criticat in pilotajul lui Hamilton sau al lui Alonso (desi am cautat mult, mai ales in 2006 cand speram sa castige Schumi).
    Poate ca prestatia lui Schumacher ar fi fost net superioara daca nu s-ar fi limitat atat de mult sesiunile de teste (in primul rand cele din iarna)?
    6 0
  • Trebuia sa stie ce risca.
    Orice sportiv trebuie sa stie cand sa se retraga definitiv, inainte de a intra pe inevitabila curba descendenta si mai ales inainte de a deveni penibil raportat la performantele de alta data.
    Se pare ca Shumacher luase decizia corecta in 2006, dar acum si-a batut joc de ea si ajuns sa se faca de ras si sa-si pateze prestigiul enorm pe care-l avea.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru