Rezultatele modeste ale lui Schumacher ar putea fi cauzate de sasiu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Michael Schumacher a debutat cu stangul in primul sau sezon de la revenirea in Formula 1, fapt ce a condus la speculatii ca germanul si-a iesit din forma dupa o absenta de trei ani in Marele Circ.
Prestatia sa a fost si mai dezamagitoare in Marele Premiu al Chinei, cand germanul a fost depasit de Lewis Hamilton, Vitaly Petrov si Felipe Massa si a obtinut in extremis ultimul punct pus in joc.
Cu toate acestea, Mercedes GP a sugerat ca rezultatele obtinute de german ar putea fi cauzate de anumite defectiuni tehnice la monopost, motiv pentru care echipa ii va inlocui sasiul pentru Marele Premiu al Spaniei de peste trei saptamani. “Cred ca trebuie sa inlocuim sasiul lui Schumacher pentru Barcelona”, a declarat Norbert Haug, directorul departamentului de motorsport al Mercedes, pentru televiziunea germana Sky.
Eventualele defectiuni ale sasiului lui Schumacher sunt intarite de rezultatele net superioare obtinute de coechipierul sau Nico Rosberg in primele patru etape din acest sezon.
Acesta a terminat ultimele doua Mari Premii pe podium si ocupa locul 2 in clasamentul general cu 50 de puncte, in timp ce conationalul sau a strans doar 10 puncte.Via | GMM
Dincolo de sasiu, pneuri si ce s-o mai inventa intre timp, privind la cele 4 curse de pana acum pentru mine e clar ca Schumacher e depasit lejer de oricare dintre pilotii de la RBR, Ferrari, McLaren, de Rosberg, Kubica si chiar de Sutil.
Varsta si anii de absenta isi spun dureros cuvantul.
Pronosticul meu e ca nu va mai reusi nicio victorie si niciun pole cat timp va mai concura.
am fost alaturi de schumi inca de la primi sai pasi, si voi ramine, indiferent de ce prestatie va avea. intradevar este ceva ciudat cu aceasta masina ... inteleg daca in testele dinaintea sezonului exista o asa diferenta... putea fi vorba de conditia umana dar stim cu totii ca diferenta era de 0,300 ... scazind pina la 0.150... aproximativ. ramine si pt mine o curiozitate...
Sa nu uitam prestatiile lamentabile ale lui Villeneuve, Prost s.a. din ultimii lor ani de F1. Sa nu uitam de anonimatul de ani de zile al lui Button, Weber s.a. Sa nu uitam de motoarele sparte de Alonso, Hamilton s.a.
Sa ne amintim de scaderea vertiginoasa a interesului pt F1 dupa plecarea lui Schumi. Sa ne amintim de cresterea incredibila a interesului dupa revenirea lui Schumi.
Schumi este, categoric, un erou. Eroii trebuie respectati.
Cred cu tarie in posibila revenire a lui Schumi. Daca nu va reusi, va fi pierderea noastra, nu a lui. Valoarea lui si-a demonstrat-o deja. Noi acum ne aratam valoarea.
Sa nu uitam prestatiile lamentabile ale lui Villeneuve, Prost s.a. din ultimii lor ani de F1. Sa nu uitam de anonimatul de ani de zile al lui Button, Weber s.a. Sa nu uitam de motoarele sparte de Alonso, Hamilton s.a.
Sa ne amintim de scaderea vertiginoasa a interesului pt F1 dupa plecarea lui Schumi. Sa ne amintim de cresterea incredibila a interesului dupa revenirea lui Schumi.
Schumi este, categoric, un erou. Eroii trebuie respectati.
Cred cu tarie in posibila revenire a lui Schumi. Daca nu va reusi, va fi pierderea noastra, nu a lui. Valoarea lui si-a demonstrat-o deja. Noi acum ne aratam valoarea.
Ramane discutabil motivul pentru care s-a retras in 2006, motivul pentru care realmente nu parea interesat sa se intoarca in vara anului 2009 (lasand la o parte acuzele cu privire la durerile de gat - reale sau nu), respectiv motivul pentru care dintr-o data, la sfarsitul lui 2009 devine extrem de entuziasmat sa revina.
Eu personal ma asteptam sa i se acorde mai multa atentie din partea Mercedes (daca nu pentru altceva, macar pentru a-i exploata imaginea).
Totusi, Radu, mi-e greu sa inteleg ce ai vrut sa sugerezi in legatura cu ultimele sezoane ale lui Alain Prost, care la revenirea din 1993 a devenit lejer campion. E adevarat ca a beneficiat de superioritatea monopostului Wiliams, dar mie cel putin mi se pare (urmarind chiar si acum cursele din '93) ca a pilotat genial.
Villeneuve a avut spre finalul carierei cateva sezoane mai ciudate (de fapt, cam toate, incepand cu 1998).
Imi vine cam greu sa gasesc ceva de criticat in pilotajul lui Hamilton sau al lui Alonso (desi am cautat mult, mai ales in 2006 cand speram sa castige Schumi).
Poate ca prestatia lui Schumacher ar fi fost net superioara daca nu s-ar fi limitat atat de mult sesiunile de teste (in primul rand cele din iarna)?
Se pare ca Shumacher luase decizia corecta in 2006, dar acum si-a batut joc de ea si ajuns sa se faca de ras si sa-si pateze prestigiul enorm pe care-l avea.