La numai câteva zile după Marele Premiu al Marii Britanii, circuitul de la Silverstone a găzduit o sesiune de teste de două zile la care au participat toate echipele, cu excepţia celor de la Sauber.
Fernando Alonso a stabilit cel mai bun timp pe parcursul primei zile după ce a fost cronometrat cu 1:31.290, iar poziţia a doua a fost ocupată de Esteban Ocon, pilotul de teste al celor de la Mercedes.
Red Bull Racing a evaluat dispozitivul Halo şi a terminat pe locul 3 prin Pierre Gasly, în timp ce Renault a introdus un update major pentru suspensii pentru a rezolva problemele de stabilitate întâmpinate în special pe circuitele denivelate.
Pirelli a efectuat un test cu pneuri prototip pentru sezonul 2017 pe un monopost Mercedes din sezonul 2014 care a fost pilotat de Pascal Wehrlein.Sesiunea a fost întreruptă la un moment dat după ce o scândură s-a desprins de pe una dintre clădirile de pe linia de start-sosire şi a ajuns pe circuit, însă niciun monopost nu s-a aflat în zona respectivă. Cea de-a doua parte a zilei a fost afectată de ploaie, astfel că timpii nu au fost îmbunătăţiţi.
În cea de-a doua zi, a fost rândul lui Kimi Raikkonen să stabilească cel mai bun timp, după ce a fost cronometrat cu 1:30.665, iar Ocon a ocupat din nou locul 2, de data aceasta în faţa lui Gasly. Spre deosebire de prima zi, sesiunea a fost lipsită de incidente majore.
ati gresit trecind timpul lui kimi ................
Pe timpuri daca fortai mai mult ca se te apropii de limitele monopostului te apropiai tot mai mult si de lumea cealalta...
Parerea mea...
toti pilotii de pe grila iti piloteaza ce masini vrei, chestia e ca un anumit tip de pilotaj e pus in valoare mai bine de un anumit material tehnic, iti dai seama mai bine cum vine asta cand observi cum un campion dintr-o formula e departe de top in alta formula. Asta e valabil pentru Alonso, Kimi si cine mai vrei tu