Renault: "Unele echipe riscă să folosească mai mult de cinci motoare în acest sezon"

de Daniel Popescu
Vineri, 16.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a admis că unele echipe pentru care furnizează motoare riscă să aibă nevoie de cel puţin un motor suplimentar faţă de cele cinci permise de regulament, ceea ce ar echivala cu penalizări pe grila de start.

Esential 5 unitati de propulsie poate folosi un pilot fara sa fie penalizat pe grila de start
6 este numarul componentelor distincte ale unitatii de propulsie
Regulamentul tehnic pentru sezonul 2014 prevede că o echipă poate utiliza cinci unităţi de propulsie pe parcursul sezonului, acestea fiind împărţite la rândul lor în şase componente precum motorul turbo sau cele două sisteme de recuperare a energiei.

Oficialii constructorului Renault au admis că unele echipe pentru care furnizează unităţi riscă să folosească mai mult de cinci motoare, în primul rând ca urmare a problemeleor de fiabilitate întâmpinate de producătorul francez în debutul sezonului.

"La primul test eram la o distanţă mare în spate. Eram în criză, dar nu am intrat în panică. Am stabilit un plan pentru a reduce diferenţa şi de atunci am făcut progrese, dar din păcate nu este suficient.

Cu echipele am consumat mai multe componente din cadrul unităţii de propulsie decât aveam de gând. Înseamnă că echipele sunt în stadii diferite de dezvoltare. Pentru unele ar putea fi diferit să rămână în limita de cinci unităţi de pilot pe sezon", a declarat Rob White, şeful Renault Sport F1.

Potrivit publicaţiei Auto Motor und Sport, Lotus este cea mai afectată echipă din acest punct de vedere, mai ales că în prima cursă ambii piloţi au abandonat cu defecţiuni la sistemul de recuperare a energiei.

În plus, White este optimist că Renault poate înregistra în continuare progrese în dezvoltarea motorului pentru a se apropia cât mai mult de rivalii de la Mercedes şi a negat că soluţia germană prin care turbina şi compresorul de aer au fost amplasate la capetele opuse ale unităţii este cheia succesului.

"Nu există nimic în conceptul nostru pentru motor care să nu ne permită să fim cei mai buni. Nu este vorba că nu ne-am gândit să aranjăm componentele în acel mod, dar nu am considerat că este soluţia pentru a câştiga", a adăugat el.

Via GMM

Comentarii (2)

  • "Nu există nimic în conceptul nostru pentru motor care să nu ne permită să fim cei mai buni"
    ce duma ...
    atunci cum de nu sunteti cei mai buni???
    11 5
  • nu ai inteles, vrea sa spuna ca motorul lasa loc de dezvoltare incat sa devina cei mai buni, ca nu sunt limitati de un concept din start prost si imposibil de remediat
    13 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru