Oficialii constructorului Renault au admis că unele echipe pentru care furnizează unităţi riscă să folosească mai mult de cinci motoare, în primul rând ca urmare a problemeleor de fiabilitate întâmpinate de producătorul francez în debutul sezonului.
"La primul test eram la o distanţă mare în spate. Eram în criză, dar nu am intrat în panică. Am stabilit un plan pentru a reduce diferenţa şi de atunci am făcut progrese, dar din păcate nu este suficient.
Cu echipele am consumat mai multe componente din cadrul unităţii de propulsie decât aveam de gând. Înseamnă că echipele sunt în stadii diferite de dezvoltare. Pentru unele ar putea fi diferit să rămână în limita de cinci unităţi de pilot pe sezon", a declarat Rob White, şeful Renault Sport F1.Potrivit publicaţiei Auto Motor und Sport, Lotus este cea mai afectată echipă din acest punct de vedere, mai ales că în prima cursă ambii piloţi au abandonat cu defecţiuni la sistemul de recuperare a energiei.
În plus, White este optimist că Renault poate înregistra în continuare progrese în dezvoltarea motorului pentru a se apropia cât mai mult de rivalii de la Mercedes şi a negat că soluţia germană prin care turbina şi compresorul de aer au fost amplasate la capetele opuse ale unităţii este cheia succesului.
"Nu există nimic în conceptul nostru pentru motor care să nu ne permită să fim cei mai buni. Nu este vorba că nu ne-am gândit să aranjăm componentele în acel mod, dar nu am considerat că este soluţia pentru a câştiga", a adăugat el.
Via GMM
ce duma ...
atunci cum de nu sunteti cei mai buni???