- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Renault: "Trebuie sa imbunatatim aerodinamica"
Publicat Marti, 01.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Symonds spune insa problema trebuie abordata diferit fata de anul trecut, cand echipa avea probleme in corelarea datelor din tunelul de vant cu cele de pe pista.
"Exista o zona foarte importanta din punct de vedere al performantelor, iar aceasta este aerodinamica", explica Symonds. "Insa situatia este foarte diferita fata de anul trecut si cred ca acesta este un lucru bun, intrucat anul trecut performantele aerodinamice nu erau la nivelul scontat pentru ca am avut probleme in corelarea informatiilor din tunelul de vant cu cele de pe pista".
Fernando Alonso a reusit sa termine in puncte in primele doua curse ale noului sezon, monopostul R28 reprezentand un mare pas inainte fata de predecesorul sau, insa echipa este inca departe de performantele din 2005 si 2006, cand reusea sa le lupte de la egal la egal cu Ferrari si McLaren. Symonds admite ca pentru a recupera decalajul este foarte important ca intreaga echipa sa munceasca la capcitate maxima.
"Anul acesta corelarea este rezonabila, insa performanta aerodinamica nu este acolo unde ne-am dori.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Comentarii (1)