- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Renault testeaza o noua carcasa de motor
De Daniel Popescu
Publicat Marti, 15.04.2008
Publicat Marti, 15.04.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault testeaza marti la Barcelona un nou pachet aerodinamic, noutatea fiind adusa de o extensie in forma de aripa de rechin pentru carcasa motorului.
Modificarea implementata de inginerii Renault este, in mare masura, similara cu cea introdusa de Red Bull in luna martie, francezii sperand ca in acest mod circulatia aerului catre aripa spate a monopostului R28 va fi mai buna.
De asemenea, Renault spera ca stabilitatea masinii in momentele de franare sa fie imbunatatita. Noua aripa de rechin atasata monopostului Renault este doar prima inovatie pe care o vor aduce cei de la Renault in speranta imbunatatirii performantelor masinii.
Pana in prezent Renault nu au confirmat daca vor folosi aceasta inovatie la Marele Premiu al Spaniei de la sfarsitul lunii aprilie.
O alta echipa care a introdus o inovatie majora este Ferrari, care au utilizat luni un nou nas pentru monopostul F2008.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Renault testeaza o noua carcasa de motor
1. G. Fisichella Force India F8-VII 1:19.721 33 laps
2. F. Massa Ferrari F2008 1:20.326 +0.605 44 laps
3. L. Hamilton McLaren MP4-22 1:20.452 +0.731 36 laps
4. F. Alonso Renault R27 1:20.632 +0.911 57 laps
5. N. Rosberg Williams FW28 1:21.033 +1.312 27 laps
6. N. Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:21.391 +1.670 35 laps
7. R. Barrichello Honda RA106 1:21.726 +2.005 35 laps
8. T. Glock Toyota TF107 1:21.731 +2.010 36 laps
9. D. Coulthard Red Bull Racing RB3 1:22.253 +2.532 7 laps