Printre noutăţi se numără şi o nouă versiune de software, care dacă va da roade va fi introdusă pe monoposturile Red Bull Racing, Lotus, Toro Rosso şi Caterham în Marele Premiu al Germaniei de la sfârşitul săptămânii viitoare.
▶ Programul sesiunii de teste de la Silverstone
"Avem câteva update-uri interesante, inclusiv o nouă versiune software. Dacă acestea se comportă aşa cum ne aşteptăm, le-am putea folosi începând cu Germania, element care ar trebui să ne aducă mai aproape de plutonul fruntaş", a declarat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault Sport F1, cu aluzie la rivalii de la Mercedes.
Între timp, Renault şi Red Bull analizează modul în care va decurge cooperarea în sezonul 2015, iar Helmut Marko a anunţat deja intensificarea colaborării dintre cele două părţi."În 2015 vrem să fim la egalitate cu Mercedes. Progresele trebuie să apară cât mai curând posibil în toate zonele în cadrul omologării. Cooperarea se va intensifica şi, în unele privinţe, va avea baze noi", a declarat consultantul Red Bull.
Intensificarea cooperării va fi posibilă şi ca urmare a faptului că Lotus va utiliza de anul viitor motoare Mercedes, ceea ce va permite celor de la Renault să dezvolte o singură specificaţie de motor ce va fi utilizată de Red Bull Racing, Toro Rosso şi Caterham.
Publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine însă că Renault solicită despăgubiri financiare de la Lotus înainte de rezilierea contractului, element care ar putea amâna un anunţ oficial cu privire la parteneriatul britanicilor cu Mercedes.
Via GPUpdate, Motorsport, Motorsport
Comentarii (0)