Înaintea Marelui Premiu al Marii Britanii de la Silverstone, oficialii Renault afirmă că au remediat defecţiunile prin îmbunatăţiri software şi susţin că au iniţiat o procedură menită să preîntâmpine astfel de erori.
"Mergem la Silverstone într-o dispoziţie bună. Este corect că Marele Premiu al Austriei a fost frustrant şi dezamăgitor, dar am analizat fiecare scenariu într-o manieră detaliată şi suntem încrezători că defecţiunile nu vor apărea din nou."
"Au existat schimbări pe două planuri, atât din punct de vedere tehnic în termeni de îmbunatăţiri software, cât şi în privinţa procedurilor, pentru a ne asigura că identificăm o defecţiune înainte să devină o problemă majoră.
Mergem în Austria cu o foaie albă de hârtie în faţă", a precizat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al celor de la Renault.Relaţia dintre Red Bull Racing şi Renault a devenit tensionată în ultima perioadă din cauza performanţelor sub aşteptări ale motorului francez, iar cvadrupla campioană mondială a anunţat deja că are şi alte opţiuni pentru unitatea de propulsie în perspectiva sezonului 2016.
Via Renault
Acelasi vot de blam pentru Ferrari, care nici ei nu au o scuza. Au angajat la greu oameni, au resurse nelimitate si cea mai vasta experienta in F1 si in masini sport. Totul construit de la zero si ei pe nicaieri totusi....
Felicitari insa Mercedes, care a tras lozul castigator. Atat aerodinamic cat si ca motorizare au reusit separat cat si ca pachet o solutie foarte reusita! Si regulamentul ii cam apara ca pana in 2020 sa aiba acest avantaj....
Mai este surpriza Honda, care nu este restrictionata deloc sa dezvolte anul acesta, ceea ce este nedrept fata de ceilalti 3 constructori.
'Rivals using Ferrari and Renault power have not been able to integrate this layout since their power units group the turbo and compressor together at the rear of the engine (Click here for more), but expect it to become a trend on all teams' 2015 cars.'
pentru anul aviitor pot face modificari la motor