Renault susţine că a remediat defecţiunile tehnice din Austria

de Daniel Popescu
Marti, 01.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault susţine că a remediat cauzele care au condus la defecţiunea tehnică suferită la motor de Sebastian Vettel în Austria.

Au existat schimbări pe două planuri, atât din punct de vedere tehnic în termeni de îmbunatăţiri software, cât şi în privinţa procedurilor.

Remi Taffin
Director operatiuni Renault
Sebastian Vettel a fost nevoit să abandoneze în Marele Premiu al Austriei după ce a suferit o defecţiune temporară la motor care l-a retrogradat până pe ultima poziţie a clasamentului.

Înaintea Marelui Premiu al Marii Britanii de la Silverstone, oficialii Renault afirmă că au remediat defecţiunile prin îmbunatăţiri software şi susţin că au iniţiat o procedură menită să preîntâmpine astfel de erori.

"Mergem la Silverstone într-o dispoziţie bună. Este corect că Marele Premiu al Austriei a fost frustrant şi dezamăgitor, dar am analizat fiecare scenariu într-o manieră detaliată şi suntem încrezători că defecţiunile nu vor apărea din nou."

"Au existat schimbări pe două planuri, atât din punct de vedere tehnic în termeni de îmbunatăţiri software, cât şi în privinţa procedurilor, pentru a ne asigura că identificăm o defecţiune înainte să devină o problemă majoră.

Mergem în Austria cu o foaie albă de hârtie în faţă", a precizat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al celor de la Renault.

Relaţia dintre Red Bull Racing şi Renault a devenit tensionată în ultima perioadă din cauza performanţelor sub aşteptări ale motorului francez, iar cvadrupla campioană mondială a anunţat deja că are şi alte opţiuni pentru unitatea de propulsie în perspectiva sezonului 2016.

Via Renault

Comentarii (2)

  • Cam crizati cei de la Renault, si pe buna dreptate. Incearca fara un succes remarcabil sa stoarca orice cal putere in plus dintr-un motor deficitar, si de aici evident ca apar defectiuni. Cel mai titrat constructor de motoare, cu cel mai scump motor, si cea mai anuntata dezvoltare puternica, plus cel mai timpuriu prezentat motor anul trecut. Rezultatul insa nu este cel scontat si nu prea exista scuza.

    Acelasi vot de blam pentru Ferrari, care nici ei nu au o scuza. Au angajat la greu oameni, au resurse nelimitate si cea mai vasta experienta in F1 si in masini sport. Totul construit de la zero si ei pe nicaieri totusi....
    Felicitari insa Mercedes, care a tras lozul castigator. Atat aerodinamic cat si ca motorizare au reusit separat cat si ca pachet o solutie foarte reusita! Si regulamentul ii cam apara ca pana in 2020 sa aiba acest avantaj....
    Mai este surpriza Honda, care nu este restrictionata deloc sa dezvolte anul acesta, ceea ce este nedrept fata de ceilalti 3 constructori.
    10 2
  • iceman
    http://www.formula1.com/news/technical/2014/923/1197.html
    'Rivals using Ferrari and Renault power have not been able to integrate this layout since their power units group the turbo and compressor together at the rear of the engine (Click here for more), but expect it to become a trend on all teams' 2015 cars.'
    pentru anul aviitor pot face modificari la motor
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru