Renault speră să nu fie dezavantajată de noul regulament
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Începând cu Marele Premiu al Marii Britanii de la finalul săptămânii viitoare, eliminarea gazelor de eşapament prin eleronul spate când pilotul nu accelerează va fi interzisă, efectul fiind că toate echipele vor înregistra o scădere a performantelor.
Cei de la Red Bull Racing consideră că vor pierde aproximativ o jumătate de secundă pe tur, însă Adrian Newey, reputatul inginer al echipei austriece, anticipează că Renault vă avea cel mai mult de suferit.
De altfel, oficialii echipei anglo-franceze se aşteaptă la un deficit de patru zecimi de secundă pe tur, iar directorul tehnic James Allison speră că alte echipe vor avea şi mai mult de suferit.
"Sper că (n.r - Newey) nu are dreptate, dar dacă suntem (n.r - cei mai afectaţi), vom fi. Este o clarificare pe care nu am anticipat-o şi am spus întotdeauna că aş fi preferat ca regulamentul să rămână acelaşi până la finalul anului, dar trebuie să acceptăm, la fel ca toată lumea."
"Totul depinde de cât de multă forţă de apăsare aerodinamică pierzi şi cât de mult afectează stabilitatea maşinii.
Nu pot spune cât de mult vom pierde comparativ cu ceilalţi. Ştiu cât de mult vom pierde noi, ştiu că nu ne va afecta stabilitatea monopostului, aşa că într-un fel este bine, dar poate că vom pierde mai multă forţă de apăsare aerodinamică decât alţii. Va schimba ordinea la Silverstone, aşa ca să sperăm că noi nu vom pierde prea mult", a precizat inginerul Renault.Via | ESPNF1
Comentarii (0)