Renault si Red Bull vor utiliza un sistem KERS comun
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi initial dorea sa contruiasca un sistem KERS propriu, Red Bull a renuntat la aceasta idee dupa mai multe probleme de fiabilitate intalnite la fabrica echipei de la Milton Keynes.
Prin urmare, echipa lui Dietrich Mateschitz a stabilit in cele din urma o colaborare cu Renault, francezii urmand sa le ofere atat motoarele pentru 2009, cat si sistemul KERS.
Informatiile, dezvaluite in premiera de unul dintre pilotii Red Bull din 2008, David Coulthard, au fost confirmate de Renault in cadrul unui material legat de KERS. "Echipa va oferi sistemul KERS unei alte echipe in acest sezon", se arata in articolul despre KERS al constructorului francez.
La randul sau, seful Red Bull Racing, Chrisitan Horner, a confirmat partenriatul dintre cele doua, echipa austriaca asteptand acum primele rezultate. "Asteptam rezultatul primei rulari a sistemului de catre Renault inainte de a activa sistemul nostru identic", a explicat Horner pentru publicatis Autosport.
Totodata, francezii au mari dubii legate de imbunatatirea spectacolului prin utilizarea sistemului KERS, mai ales daca toate echipele il vor folosi.
"Daca toate echipele folosesc KERS, il vor folosi in acelasi mod, in aceleasi locuri, in acelasi timp, asa ca nu va mai fi niciun avantaj. Pe de alta parte, cine nu va avea sistemul va avea un dezavantaj major", explica echipa, care crede ca tehnologia KERS poate fi implementata cu succes si in industria auto. "Dezvoltarea motoarelor electrice capabile sa ofere 80 de cai putere pentru un spatiu si o greutate minime reprezinta un pas semnificativ inainte pentru recuperarea energiei".
Comentarii (0)