În turul doi al cursei, pilotul german a rămas fără putere pentru o perioadă de timp, element care l-a retrogradat pe ultimul loc şi a determinat echipa ulterior să-l retragă de pe circuit.
Potrivit oficialilor Renault, problemele au apărut în momentul în care Vettel a apăsat pe butonul de depăşire, întrucât setările software ale motorului au fost incompatibile cu setările sistemului ECU, care este standard în Formula 1 şi dezvoltat de McLaren Automotive.
"Am descoperit că, după ce Vettel a apăsat butonul de depăşire, a selectat o setare care nu a fost acceptată. Prin urmare, a fost o solicitare pentru un cuplu de 0 Nm, aşa că nu a mai avut putere.
Am descoperit că butonul de depăşire a generat această eroare şi de aceea i-am cerut lui Daniel Ricciardo să nu-l mai folosească", a declarat Remi Taffin, directorul operaţiunilor de cursă al Renault Sport F1.Acesta afirmă că producătorul francez a efectuat modificările necesare pentru că astfel de probleme să nu mai apară şi în Marele Premiu al Marii Britanii de la sfârşitul acestei săptămâni.
"Am analizat software-ul ECU, care a arătat o problemă, întrucât unele setări ale motorului nu erau acceptate când am analizat codul pentru butonul de depăşire. Când am mers pe calea obişnuită cu un selector obişnuit pentru anumite setări, a fost acceptat. Aşa că aici avem un nou software care va corecta această problemă. Aceasta a fost problema", a adăugat el.
▶ Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Marii Britanii
Via Autosport
Nu de alta, dar nu vreau sa vorbesc prostii in urmatoarea idee care e in caputul meu...