În ultima perioadă au apărut însă tot mai multe informaţii potrivit cărora şi această limită va fi prea mică pentru sezonul următor, lucru care afectează piloţi înalţi precum Nico Hulkenberg.
Renault, unul dintre cei trei furnizori de motoare pentru sezonul următor, susţine însă că a avertizat echipele de câteva luni cu privire la pericolul ca masa minimă de 690 kg să fie prea mică, însă apelurile francezilor au fost ignorate.
"Noi am solicitat de urgenţă că efectul masei în schimbarea regulamentului să fie luat pe deplin în calcul. Suntem destul de încrezători că unităţilor de propulsie şi monoposturile vor fi optimizate pentru masa la fel ca actualele motoare şi monoposturi, dar noi am anticipat de ceva timp că provocarea masei este mai mare decât în regulamentul actual. Am recomandat o creştere mai mare a masei minime decât cea adoptată, dar s-a votat negativ de oameni care au avut o altă opinie", a declarat Rob White, directorul executiv al Renault F1.Teoretic, FIA are posibilitatea de a creşte masa minimă a monoposturi peste pragul de 690 de kilograme din prezent, însă are nevoie de acordul unanim al echipelor pentru ca măsură să intre în vigoare în sezonul 2014.
Via Autosport
Comentarii (1)