Directorul executiv Cyril Abiteboul explică această poziţie prin costurile mari de dezvoltare ale motoarelor generate de performanţele peste aşteptări obţinute de Mercedes în acest sezon.
"Modelul furnizorului de motoare nu funcţionează cu actualul regulament. Nivelul cheltuielilor este atât de ridicat încât ca furnizor nu obţii atâtea beneficii pentru că acestea să fie justificate, în special pentru a-i prinde din urmă pe cei care au ridicat ştacheta atât de sus, precum cei de la Mercedes."
"Poate că, dacă Mercedes nu ar fi ridicat ştacheta atât de sus, cheltuielile ar fi putut fi reduse şi modelul furnizorului de motoare ar fi funcţionat.
Dar limitele sunt atât de departe încât trebuie să cheltuim mai mult. Iar pentru a cheltui mai mult trebuie să obţinem mai mult din perspectiva de marketing", a declarat el. Renault a purtat deja negocieri pentru achiziţionarea Scuderiei Toro Rosso de la Red Bull, însă acestea au fost întrerupte pentru a permite francezilor să se concentreze pe îmbunătăţirea motorului. Ulterior, presa a speculat o posibilă achiziţionare a echipei Lotus.Totuşi, Renault nu exclude nici varianta de a continua parteneriatul cu Red Bull Racing, care urmează să expire la sfârşitul sezonului 2016. "Teoretic, putem descoperi o anumită valoare de marketing cu Red Bull, motiv pentru care încă mai cred că există un viitor cu Red Bull. Totuşi, este mai dificil să descoperim asta cu precedentul regulament pentru motoare", a adăugat el.
Via Motorsport
Comentarii (2)